25-ти кадър (скрита реклама, английски „Subliminal message“) е измислен метод за въздействие на съзнанието и подсъзнанието на хората чрез поставянето на допълнителен видео кадър с цел скрита реклама. Авторът на метода Джеймс Вайкери (en:James Vicary) е признал, че експериментите, потвърждаващи въздействието на 25-тия кадър, са били фалшифицирани. Въпреки това използването на скрита реклама е забранено в много страни.
Владимир Леви е най-известния руски психолог и той казва, че човек е под постоянна хипноза, но в по-разсеян вариант.Всяко съсредоточаване е хипноза,а идеята му за 25-ти кадър е, че подсъзнанието регистрира неща, които съзнанието не забелязва и по този начин те навлизат директно в подсъзнанието без да минават през реалната преценка на съзнанието, което трябва да определи дали това е добро или лошо.Тоест съзнанието ви няма да забележи 25-тия кадър, но подсъзнанието ще го забележи и ще го приеме директно, а подсъзнанието не прави разлика от добро и лошо.Това е работа на съзнанието, което в случая е заобиколено.