До 240 народни представители,
До Министерски съвет на РБ,
До 29 областни управители
П И С М О
от
Стефан Анастасов Чолаков, българин
Дами и Господа,
министри, народни представители (с реална представителност под 30% от българските граждани за всички партии взети заедно в този парламент), партийни лидери, областни управители (не избираеми, а натрапени от политическите партии, за да защитават интересите на партийните централи по места),
след като за 25 години, Вие, и Вашите партии успяхте да съсипете държавата, защитавайки партийно-олигархични интереси и потъпвайки всичко свято, и натикахте българския народ до дъното на социалната яма на Европа,
Ви моля,
да започнете да си вършите работата, така както трябва - в интерес и за благото на Българския народ и Държава.
Вие, сте хората, от които зависи бъдещето на децата ни!!!
Поредната анти българска инициатива, с която застрашавате и националната сигурност е решението ви да продадете „Товарни превози“ (железницата е част от националната сигурност) към БДЖ. Компания, която при правилно управление може да носи приходи и ползи за държавата, а от там и за всеки български гражданин, от над 10 милиарда лева годишно.
Има няколко неща, които, ако направите, държавата ни ще може да си поеме въздух, а хората да живеем малко по-добре.
Едно от тези неща е въвеждане на RO-LA система за превоз на транзитно преминаващи товари през територията на страната ни (качване на транзитно преминаващите 6000 тира дневно - справка АПИ, на ЖП вагони - от граница до граница).
Управата на БДЖ, Министърът на транспорта и Премиерът, работят само и единствено за довеждане на компанията до тотален фалит, с цел продажба на „Товарни превози“.
При такса за превоз на 40 тонен камион(бруто) от 1 евро/км, в БДЖ ще влизат над 1,8 милиарда лева годишно.
Ще бъдат открити нови 3000 работни места и средната заплата в БДЖ може да бъде 1700 лв.
На входовете на България има готови терминали за качване на тирове на ЖП вагони. И за старта на RO-LA системата са необходими няколко нормативни акта и не повече от 2-3 месеца. Дългът на БДЖ от 300 милиона може да бъде изплатен в рамките на половин година.
Допълнителните ползи от това за страната ни са:
само една RO-LA композиция от 50 вагона спестява 20 000 kg въглероден двуокис, които биха се отделили в атмосферата при стандартното придвижване на тировете по шосетата;
над 2,5 милиарда лева приход в хазната от ограничаване на контрабандата;
над 500 мил. лева икономия от вредни емисии;
около 1 милиард лева икономия от ремонт на асфалтови пътища и удължаване на живота им до 30 години;
500 спасени човешки живота годишно, над 4000 спасени от осакатяване (1 човешки живот = 500 хил. евро по оценка на ЕС);
в следствие на подобрение на средата за живот - ще се произвеждат по-чисти храни, ще се увеличи туристопотока и ще се икономисат стотици милиони годишно от средствата за здравеопазване.
Въпреки, че не е във Ваш, и на представяните ви партии, интерес да се ограничи контрабандата и потреблението на дизелово гориво от „Лукойл“ на територията на страната, Ви моля, да започнете да работите в ПОЛЗА РОДУ! Иначе не ви чака нищо добро.
Бъдещето ни е във вашите ръце!!!
П.С. идеята на човека ми допада много, писмото е от 25 май 2015
До Министерски съвет на РБ,
До 29 областни управители
П И С М О
от
Стефан Анастасов Чолаков, българин
Дами и Господа,
министри, народни представители (с реална представителност под 30% от българските граждани за всички партии взети заедно в този парламент), партийни лидери, областни управители (не избираеми, а натрапени от политическите партии, за да защитават интересите на партийните централи по места),
след като за 25 години, Вие, и Вашите партии успяхте да съсипете държавата, защитавайки партийно-олигархични интереси и потъпвайки всичко свято, и натикахте българския народ до дъното на социалната яма на Европа,
Ви моля,
да започнете да си вършите работата, така както трябва - в интерес и за благото на Българския народ и Държава.
Вие, сте хората, от които зависи бъдещето на децата ни!!!
Поредната анти българска инициатива, с която застрашавате и националната сигурност е решението ви да продадете „Товарни превози“ (железницата е част от националната сигурност) към БДЖ. Компания, която при правилно управление може да носи приходи и ползи за държавата, а от там и за всеки български гражданин, от над 10 милиарда лева годишно.
Има няколко неща, които, ако направите, държавата ни ще може да си поеме въздух, а хората да живеем малко по-добре.
Едно от тези неща е въвеждане на RO-LA система за превоз на транзитно преминаващи товари през територията на страната ни (качване на транзитно преминаващите 6000 тира дневно - справка АПИ, на ЖП вагони - от граница до граница).
Управата на БДЖ, Министърът на транспорта и Премиерът, работят само и единствено за довеждане на компанията до тотален фалит, с цел продажба на „Товарни превози“.
При такса за превоз на 40 тонен камион(бруто) от 1 евро/км, в БДЖ ще влизат над 1,8 милиарда лева годишно.
Ще бъдат открити нови 3000 работни места и средната заплата в БДЖ може да бъде 1700 лв.
На входовете на България има готови терминали за качване на тирове на ЖП вагони. И за старта на RO-LA системата са необходими няколко нормативни акта и не повече от 2-3 месеца. Дългът на БДЖ от 300 милиона може да бъде изплатен в рамките на половин година.
Допълнителните ползи от това за страната ни са:
само една RO-LA композиция от 50 вагона спестява 20 000 kg въглероден двуокис, които биха се отделили в атмосферата при стандартното придвижване на тировете по шосетата;
над 2,5 милиарда лева приход в хазната от ограничаване на контрабандата;
над 500 мил. лева икономия от вредни емисии;
около 1 милиард лева икономия от ремонт на асфалтови пътища и удължаване на живота им до 30 години;
500 спасени човешки живота годишно, над 4000 спасени от осакатяване (1 човешки живот = 500 хил. евро по оценка на ЕС);
в следствие на подобрение на средата за живот - ще се произвеждат по-чисти храни, ще се увеличи туристопотока и ще се икономисат стотици милиони годишно от средствата за здравеопазване.
Въпреки, че не е във Ваш, и на представяните ви партии, интерес да се ограничи контрабандата и потреблението на дизелово гориво от „Лукойл“ на територията на страната, Ви моля, да започнете да работите в ПОЛЗА РОДУ! Иначе не ви чака нищо добро.
Бъдещето ни е във вашите ръце!!!
П.С. идеята на човека ми допада много, писмото е от 25 май 2015