Преди 7-8 дни открих, че съм допуснал голяма грешка още в самото начало след хакването.
В началото си мислех, че са хакнали другия акаунт, който е в страницата и за него опитахме да използваме процеса за създаване на нова парола и т.н. Оказа, се обаче, че не този акаунт е бил първоизточника, а другия, който е мой, личен. Към момента, в който осъзнах вече кой точно акаунт са хакнали вече ми пушеше главата от изчетени статии и напразни опити за контакт със фейсбук, за това и съм забравил да използвам опцията за хакнат акаунт там. По някое време се осъзнах, но вече бяха минали доста дни след първоначалния хак, та все пак реших да използвам опцията на фейсбук за хакнати акаунти. В процеса те питат какво мислиш, че може да е било хакнато и ако нацелиш правилната опция, тогава на следващата стъпка те могат да засекат промени в ролите за страници, с които си обвързан или си бил обвързан. Така успях да върна една от другите ми страници, НО тогава пак не осъзнах на време, че този процес преглежда активност, която се е случила само в последните 14-15 дни. Тоест ако заявите днес, че сте били хакнати, процеса за възстановяване ще прегледа активността ви за 14-15 дни назад и ще пита кое сте го правили вие и кое не и така ще имате шанс да върнете загубеното, но се иска от вас да действате веднага.
При мен вече бяха минали доста дни след хакването и самото ми изритване от администраторската роля се е случило преди тези 15 дни. Та вчера, когато открих това си важно откритие.... се изнервих още повече и им залях всички възможни канали. На всяко мое оплакване роботите ми връщаха разни линкове за оплаквания и съм пуснал оплакване на всеки линк. Тоест поне 10-15 нови оплаквания съм написал вчера. Няколко бяха прекратени веднага... уж щели да ги разгледат до 1-2 работни дни ама после направо ги затварят. Накрая писах на Мета за бизнес:
https://www.facebook.com/MetaforBusiness Това тук има някакви опции, които те препращат насам и натам и пак греда.
Обаче преди малко получих имейл с 2 линка в отговор на не знам кое точно от моите оплаквания и там единия линк е безполезен, но другия е за чат със съпорта:
https://www.facebook.com/business/help/support
По време на цялата тази ситуация имаше 1-2 човека, които ми писаха да се свържа чрез чат с фейсбук, но аз така и не успях да намеря този прословут бутон за чат. Четох из разни форуми, че бутона се появявал само в определени часове, но никога не го видях. И бях изгубил надежда някога да успея да попиша с истински човек, но явно наистина съществува щом и те ми го пращат.
Към момента все още не съм чатил с никой, защото бутона все още не се вижда, но ще го издебна и ще пиша дали и как е приключила драмата.
Благодаря на хората, които писаха тук и опитаха да ми помогнат!
Благодаря и на хората, които ми писаха на лично и също опитаха да ми помогнат!
Желая ви весело посрещане на новата година! И много, много успехи