nandibandi
Well-Known Member
Снимки на беззъби и храчещи кръв хора, на мъртви ембриони и какви ли още не грозни картини... Новите кутии на цигарите изглеждат ужасно за един доста скъп и напълно легално продаван продукт.
Следва логичният въпрос: Длъжен ли е потребителят да търпи безумието на някоя празна кратуна. Цигарите са акцизна стока, от която държавата печели солидно, а в същото време продажбата се извършва по крайно унизителен за купувача начин. Едва ли има смисъл да коментираме безсилието на тази гениална идея, защото е факт, че снимките няма да откажат пушачите от досадния навик. Ако това е целта, направо да слагат динамит във всяка цигара и да се приключва, но очевидно целта е да се отчете дейност и да се демонстрира някаква (уж) загриженост.
Та, на въпроса: Открива ли се идеална продуктова ниша с това абсурдно решение? Табакерите са реално малко използван аксесоар, но мисля, че сега е моментът тяхното предназначение да получи реално приложение. Не говорим за скъпите и лъскави метални и кожени модели, а за нещо по-семпло, като материал, за да бъде продуктът максимално достъпен.
Мисля, че могат да се направят страхотни разработки по отношение на визията на евтините табакери - например имитация на оригиналната кутия, в която да си сложиш обезобразената. Нещо като това, но от картон, например:
Могат да се измислят и кутии със забавни картинки или ''мъдри'' мисли, изобщо, нещо което ще радва пушачите.
Мисля, че ако във всеки магазин за цигари се продават и красиви, но достъпни табакери (нещо от порядъка на лев-два), всеки пушач ще си купи заедно с грозната кутия. Освен това, ако са от евтин материал, търсенето ще бъде постоянно, защото този вид табакери ще имат много кратък живот.
Вярвам, че не само има хляб в тази идея, но е въпрос на време китайците да я реализират. Въпросът е: има ли сред местните предприемачи човек, който би реализирал идеята. Фирмите, произвеждащи подаръчни и опаковъчни торбички спокойно могат да се заемат с производството.
п.с. Много моля уважаемите съфорумци, да не превръщаме темата в ''за'' и ''против'' пушенето. Нека обсъждаме как може потребителят да покаже среден пръст на гения, родил това безумство, което се продава дори в хранителните магазини.
Следва логичният въпрос: Длъжен ли е потребителят да търпи безумието на някоя празна кратуна. Цигарите са акцизна стока, от която държавата печели солидно, а в същото време продажбата се извършва по крайно унизителен за купувача начин. Едва ли има смисъл да коментираме безсилието на тази гениална идея, защото е факт, че снимките няма да откажат пушачите от досадния навик. Ако това е целта, направо да слагат динамит във всяка цигара и да се приключва, но очевидно целта е да се отчете дейност и да се демонстрира някаква (уж) загриженост.
Та, на въпроса: Открива ли се идеална продуктова ниша с това абсурдно решение? Табакерите са реално малко използван аксесоар, но мисля, че сега е моментът тяхното предназначение да получи реално приложение. Не говорим за скъпите и лъскави метални и кожени модели, а за нещо по-семпло, като материал, за да бъде продуктът максимално достъпен.
Мисля, че могат да се направят страхотни разработки по отношение на визията на евтините табакери - например имитация на оригиналната кутия, в която да си сложиш обезобразената. Нещо като това, но от картон, например:
Могат да се измислят и кутии със забавни картинки или ''мъдри'' мисли, изобщо, нещо което ще радва пушачите.
Мисля, че ако във всеки магазин за цигари се продават и красиви, но достъпни табакери (нещо от порядъка на лев-два), всеки пушач ще си купи заедно с грозната кутия. Освен това, ако са от евтин материал, търсенето ще бъде постоянно, защото този вид табакери ще имат много кратък живот.
Вярвам, че не само има хляб в тази идея, но е въпрос на време китайците да я реализират. Въпросът е: има ли сред местните предприемачи човек, който би реализирал идеята. Фирмите, произвеждащи подаръчни и опаковъчни торбички спокойно могат да се заемат с производството.
п.с. Много моля уважаемите съфорумци, да не превръщаме темата в ''за'' и ''против'' пушенето. Нека обсъждаме как може потребителят да покаже среден пръст на гения, родил това безумство, което се продава дори в хранителните магазини.