Здравейте, правя магистърско изследване на тема "Конкурентните предимства на електронната търговия". Оказа се много дълга и заплетена тема, но това е друг въпрос. Досега всичко ми бе ясно, освен едно: Как по дяволите българските онлайн търговци и по-скоро начинаещите такива се снабдяват със стоката, която продават. Четох много за дропшипинг, но по всичко личи, че той не е приложим, ако например имам доставчик в Китай (респективно Aliexpress) и искам да продавам в България. Времето за доставка е много дълго, а транспортните разходи за по-бърза доставка са твърде високи, което естествено ще откаже много клиенти. Гледах няколко клипа в Youtube, където онлайн търговци на дребно използват Amazon, за да правят дропшип от Aliexpress, което по техните думи вървял много успешно. Все пак, дори и в САЩ, сроковете за доставка би трябвало да са сериозно препятствие пред продажбите.
Затова питам как българските онлайн търговци успяват да предложат голяма продуктова гама, по примера на store.bg и ozone без да задържат големи складови наличности. Струва ми се, че дропшип с български търговци на едро не е особенно предпочитан вариант или се лъжа. Има ли такива, коректни ли са те и как мога да ги намеря или просто трябва да пробвам със запитвания до много от тях за дропшип, по метода на пробата и грешката.
Как може един интернет търговец да продава установени в световен мащаб марки, например Adidas, а не просто случайно попаднали артикули, за които се счита, че марката няма особено значение.
На тези въпроси ми е трудно да намеря отговор и ще се радвам, ако някой с повече опит може да ми даде някакво разяснение.
Благодаря за отделеното време!
Затова питам как българските онлайн търговци успяват да предложат голяма продуктова гама, по примера на store.bg и ozone без да задържат големи складови наличности. Струва ми се, че дропшип с български търговци на едро не е особенно предпочитан вариант или се лъжа. Има ли такива, коректни ли са те и как мога да ги намеря или просто трябва да пробвам със запитвания до много от тях за дропшип, по метода на пробата и грешката.
Как може един интернет търговец да продава установени в световен мащаб марки, например Adidas, а не просто случайно попаднали артикули, за които се счита, че марката няма особено значение.
На тези въпроси ми е трудно да намеря отговор и ще се радвам, ако някой с повече опит може да ми даде някакво разяснение.
Благодаря за отделеното време!