От: Офлайн реклама?
Все пак човекът е искал регистрация, а не посещение, за това смятам, че 10 процента са си доста.
И сега по темата- офлайн рекламата е хитро решение, и смятам, че флаерите може би са най-доброто решение, ако не рекламираш нещо много таргетирано.
Доста удобство внесоха RQ кодовете, които на практика улесниха неща в пъти!
При рекламите плакати- при тях е доста по-удобно, че няма да наемаш хора да раздават хиляди флаери, а и смятам, че ще минеш по-евтино, ако вместо 10 хиляди флаера поръчаш 100 плаката, които може да ги разлепят 2-ма души, дори и самите вие може да си ги лепнете, така ще може да подберете най-добрите места и да сте сигурни, че няма половината да отидат в коша от някой мързеливец, на който сте платили за разлепяне.
Предимствата на плаката са и по-голямата дълготрайност на реклама, тоест той може да седи с месеци (докато някой не лепне нещо друго върху него), но пък има и минуси- трябва да е с привличащ вниманието вид, иначе има опасност рекламата ви да е пълен фалит. И тук е моментът отново да спомена RQ кодовете, които определено вдъхнаха нов живот на офлайн рекламата и я направиха доста по-ефективна.
Нямам опит в това, но в момента точно начините за реклама изучавам, понеже съм паралелка маркетинг и мениджмънт в училище, и в учебника има доста подробни описания на видовете реклама и плюсовете и минусите и, ако някой се интересува може да му ги снимам, на мен ми бяха доста интересни.