apostol
New Member
КАК СЕ ЗАРОДИ „ПАРТИЗАНСКАТА РЕКЛАМА”
Първата книга за „партизанска реклама” (Guerrilla Marketing) е публикувана през 1984 година. Нейният автор се казва Хютън Мифлин. С течение на времето този наръчник лека- полека се разрастваше и в наши дни наброява вече 35 тома. Издаден е на 41 езика. От него са продадени над 14 милиона екземпляра!
За „баща на партизанската реклама” обаче минава Джей Конрад Левинсън. Той описва тази рекламна методология по следния начин:
„Аз обяснявам същността на „партизанската реклама” така: постигането на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия.”
Левинсън е написал куп книги, но особено интересно е следващото му изказване:
„Партизанската реклама” започна с издаването на една книга, която след това се разрасна до библейски размери. Книгите станаха 35, създадени бяха аудио и видео версии, основани бяха асоциация и консултантска агенция, създаден бе уеб сайт, започна да се списва постоянна рубрика в множество вестници и списания онлайн и офлайн. Този вид реклама стана толкова популярна в целия свят, че май вече е време да създадем Обединени Нации на Партизанската реклама.”
Необходимостта от „партизанска реклама” става видна от следните три фактора:
1. Децентрализацията на големия бизнес, оттеглянето на държавата от икономиката, достъпните технологични новости и революцията в съзнанието на множество хора по света насочиха маса предприемачи към малкия бизнес.
2. Представителите на малкия бизнес обаче много често се проваляха и то най- вече поради липсата на познания в областта на маркетинга.
3. „Партизанската реклама” се оказа много подходяща за малкия бизнес. Тя работи, защото нейните правила са прости и лесни за разбиране, а самата тя е изключително евтина.
„Партизанската реклама” е крайно необходима в наши дни, защото дава на малкия бизнес едно огромно преимущество: сигурност в един несигурен свят; икономичност в един прекалено скъп свят; простота в един доста усложнен свят. Чрез нея малкият бизнес сравнително лесно се появява и трайно се утвърждава на пазара.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Първата книга за „партизанска реклама” (Guerrilla Marketing) е публикувана през 1984 година. Нейният автор се казва Хютън Мифлин. С течение на времето този наръчник лека- полека се разрастваше и в наши дни наброява вече 35 тома. Издаден е на 41 езика. От него са продадени над 14 милиона екземпляра!
За „баща на партизанската реклама” обаче минава Джей Конрад Левинсън. Той описва тази рекламна методология по следния начин:
„Аз обяснявам същността на „партизанската реклама” така: постигането на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия.”
Левинсън е написал куп книги, но особено интересно е следващото му изказване:
„Партизанската реклама” започна с издаването на една книга, която след това се разрасна до библейски размери. Книгите станаха 35, създадени бяха аудио и видео версии, основани бяха асоциация и консултантска агенция, създаден бе уеб сайт, започна да се списва постоянна рубрика в множество вестници и списания онлайн и офлайн. Този вид реклама стана толкова популярна в целия свят, че май вече е време да създадем Обединени Нации на Партизанската реклама.”
Необходимостта от „партизанска реклама” става видна от следните три фактора:
1. Децентрализацията на големия бизнес, оттеглянето на държавата от икономиката, достъпните технологични новости и революцията в съзнанието на множество хора по света насочиха маса предприемачи към малкия бизнес.
2. Представителите на малкия бизнес обаче много често се проваляха и то най- вече поради липсата на познания в областта на маркетинга.
3. „Партизанската реклама” се оказа много подходяща за малкия бизнес. Тя работи, защото нейните правила са прости и лесни за разбиране, а самата тя е изключително евтина.
„Партизанската реклама” е крайно необходима в наши дни, защото дава на малкия бизнес едно огромно преимущество: сигурност в един несигурен свят; икономичност в един прекалено скъп свят; простота в един доста усложнен свят. Чрез нея малкият бизнес сравнително лесно се появява и трайно се утвърждава на пазара.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ