От: Питане за реклама на сайт с 200 000 импресии дневно.
Според мен от много по голямо значение са уникалните и боунсрейта, защото ако хиляда човека правят по 200 импресии е едно и съвсем друго 50 000 да правят по 4 и хептен друго 200 000 по 1 импресия.
Цената за рекламата трябва да я направиш така че клиентите да са доволни и да продължават да рекламират при теб защото винаги може да прелъжеш някой да рекламира но ако не е доволен и не продължи да рекламира файда няма.
Сега следва култовият въпрос кога клиентите ще са доволни - това е много относително но все пак ще ти дам някаква насока - клиента е доволен когато резултатите от рекламата в даден сайт са близки до тези от рекламата в Адуордс или иначе казано за да постигнеш резултатите на Г. чиито трафик е силно таргетиран ти трябва да дадеш 5 пъти повече трафик за същата цена (освен ако сайта не ти е силно профилиран по темата по която ще се рекламира). От което следва че ако за дадена ниша ключовата дума Г. я върти за около 10ст на клик на клиента 100 клика му струват 10лв тогава ти за тези 10лв трябва да му изпратиш около 500 посетителя, ако и при това положение клиента не продължи да рекламира значи трафика ти е доста калпав и трябва да продължиш да намаляваш цените.