Платена платформа за интернет сайт

Бул-екс куриери.
Иначе аз лично на никого не препоръчвам и никой не е прокопсал с тези модули . фиксирайте си цената на транспорта или си я калкулирайте в цената.
Ясните правила за транспорт са основен елемент на доверие в един онлайн магазин.
 
Здравейте колеги,

Позабравих да чета и пиша във форума,но с радост ви събощавам че след 6 месеца яко "копане" , отворих интернет сайта си mladtehnik.com
Ще ви бъда безкрайно благодарен за всякакви забележки и напъствия, които видите ( не ме жалете )
 
Здравей колега,

От доста време ти следя темата, от доста време не бях влизал, видях, че си си пуснал сайта - честито и много поръчки !

Един съвет от мен като разработчик и клиент, бързата поръчка НИКОГА не трябва да е скрита, трябва да е видима и с възможно най-малко информация да се праща. Достатъчни са само Име и телефон и задължително да ти праща имейл с тези данни, за да може да се поеме поръчката иначе ако ти стои в админ панела само и не я видиш губиш клиента :) Сега си представи колко потенциални поръчки/клиенти си загубил :D

Едит: Също много важно: при поръчка по никакъв начин не трябва да спъваш клиент като го караш да си завършва поръчката чрез регистрация или вход, тези неща са ОПЦИЯ и трябва да се промотират (като се каже, че ако си влезеш в профила ще имаш отстъпка или нещо такова), а не да те карам да губиш време в регистрации, за да си дадеш парите, нали ? :D
 
Последно редактирано:
Здравей колега,

От доста време ти следя темата, от доста време не бях влизал, видях, че си си пуснал сайта - честито и много поръчки !

Един съвет от мен като разработчик и клиент, бързата поръчка НИКОГА не трябва да е скрита, трябва да е видима и с възможно най-малко информация да се праща. Достатъчни са само Име и телефон и задължително да ти праща имейл с тези данни, за да може да се поеме поръчката иначе ако ти стои в админ панела само и не я видиш губиш клиента :) Сега си представи колко потенциални поръчки/клиенти си загубил :D

Едит: Също много важно: при поръчка по никакъв начин не трябва да спъваш клиент като го караш да си завършва поръчката чрез регистрация или вход, тези неща са ОПЦИЯ и трябва да се промотират (като се каже, че ако си влезеш в профила ще имаш отстъпка или нещо такова), а не да те карам да губиш време в регистрации, за да си дадеш парите, нали ? :D
Интересна логика и заключение.
Чудно ми е само защо световни лидери в разработката на системи за електронна търговия правят количките или по точно поръчката по такъв сложен начин с попълване на име, фамилия, адрес, телефон, имейл, повтаряне на имейл, че те карат и да се съгласиш и с условията и правилата за ползване в сайта. Визирам Magento, OpenCart, Woocommerce, Prestashop, Hikashop, абе май всички e-commerce системи.
Вероятно някой ще каже, че те са предназначени за чуждия пазар, но не се ли обиждаме така, като смятаме българският клиент за неграмотен или мързелив да си попълни данните грамотно, за да си направи поръчката.
Аз лично никога, ама никога не съм съжалявам за клиент изостваил поръчката при попълване на личните си данни. Ми той тоя затруднен да си напише името клиент, надали ще оцени подобаващо моята стока, която е високотехнологична и финна, че ако я отвори при куриера и я тества брутално, по добре да не ми я връща. Аз такива не доказано интелигентни клиенти, не ги сммятам за мои клиенти. Предпочитам да не продавам на такива, така, че аз никога няма да си сложа "Бърза поръчка". Предпочитам да спазвам стандартите и се доверявам повече на разработчиците на системи. Някак си ми се струват с по голям опит в търговията, но всеки си знае.
 
Винаги казвам на клиенти - тествайте си магазините на различни устройства и ще видите слабите места.
Най критичното място е количката и поръчката. Както казаха по горе регистрацията е опция
Дай на познати и те да тестват. Не гледай големите магазини, щото и те имат трески за дялане. Виждал съм големи магазини с ужастни кошници , където изобщо не можеш да разбереш какво си купил .
В сайта ми в подписа има доста статии по темата .

Поръчката трябва да цедка за отсяване на пристрастени към шопинга жени. Ако е прекалено проста, ще си имаш работа само с такива, ако е прекалено сложна ще отсееш и реални клиенти.

Най големите проблеми са при средностатистическите телефони с малки екрани. Обезателно си вземи такъв да тестваш
 
Ако регистрацията е опция защо сериозните онлайн магазини дори в БГ не предлагат Бърза поръчка а само чрез регистрация. Колегата цветин го е казал добре, чрез бързата поръчка сваляме нивото на клиентите. Българските потребители масово са неграмотни, неумели и с ниска култура на всяко ниво. Разбира се има и изключения.
 
И аз да се включа. Страница карта на сайта е с едно ниво, липсва подредбата по този начин и е много трудно да намериш търсеното. Единственото разделение е, че едните групи са написани с главни букви и това явно се явяват главните. Не поддържа ли тази платформа родителски групи?
 
Приемам критиката за карта на сайта , предстой ми да я коригирам и ще стане като бутона " ВСИЧКИ КАТЕГОРИИ " , подредено и изчистено
Родителски групи , това закакво е малко повече инфо ?
 
Колеги, ударих нещо на камък.
Почнах да инвестирам в реклами , но освен Facebook, Adwards , OLX , Bazar , Флаери друго не ми идва на идея.
Предложения къде да инвестирам за интернет реклама , за да имам повече трафик ?
 
По-лошо май не може да бъде.
На колегите от Motacilla Ltd (без nofollow линк във футера) можеш да кажеш да ти върнат парите.
Няма sitemap.xml и robots.txt.
Никакво СЕО - няма SEO URLs, мета датата е смешна, категории без описание, урл на блога - /simple-blog, начална страница, нови продукти, най-търсени и промоции са с еднакви мета дескрипшънс, начална страница с /index.php?route=common/home дубликат, и на самата начална страница в хедъра 2 линка, които водят пак към нея.
GTMetrix за начална страница - 42 и 47
https://gtmetrix.com/reports/mladtehnik.com/mvW5ocLI
За продуктова страница - 43 и 49
https://gtmetrix.com/reports/mladtehnik.com/X7TN0THq
Липсваща или грешна структурирана дата и ог тагове:
https://search.google.com/structured-data/testing-tool#url=http://mladtehnik.com/index.php?route=product/product&product_id=1291
Не знам хостинга(ICN) дали предлага Let's Encrypt, но от началото на 2017 официално Г ще дава приоритет на https, което е трябвало да бъде направено отначало.
Това е на първо четене.
 
agatha65 - благодаря за ичерпателния отговор , ще отнеса въпросите към тях.
Аз разбирам около 10% от това което си написъл, но смятам че те знаят какво да се направи и коригира.
 
Последно редактирано:
И един съвет от мен, смени си URL-a на админ страницата с нещо, което е по уникално от admin примерно.
 
agatha65 - благодаря за ичерпателния отговор , ще отнеса въпросите към тях.
Аз разбирам около 10% от това което си написъл, но смятам че те знаят какво да се направи и коригира.


Вслушвай се в думите на колегите от форума, но не залагай на СЕО гурата и техните оптимизации толкова много. Наблегни на фейсбук, техническите форуми и сайтовете за обяви ако искаш да продаваш. Ако просто гониш позиции е Г давай пари за СЕО.
 

Горе