Минусът при твоя замисъл е, че при всяка покупка ще трябва да пишат едни и същи неща, а при регистрация ще ги напишат веднъж и после само ще се логват в сайта![]()
Може би трябва да предложиш регистрация, без необходимост от активиране чрез мейл.
Защо? Можеш ли да разясниш?Просто е. Ако има много видове продукти трябва да има регистрация. Ако продуктите са малко, не е необходимо.
Наистина ли не разбираш каква е логиката?
Според мен недей слага регистрация(поне в началото), може да отблъснеш няколко мързеливи клиенти.
Опрости максимално формата за поръчки да не се налага да пишат романи и си готов. Аз лично не бих сложил регистрация дори на голям сайт![]()
Тъй като се замисля обаче ще ти трябва и някакъв вид потвърждение на поръчката (да си потвърди мейла или нещо от сорта) за да се избегнат фалшиви поръчки.![]()