Плюсове и минуси на маркетинг платформи

nsevimov

Well-Known Member
Първо искам да кажа "Здравейте" на всеки който е отделил 1 минута да влезе и да погледне тази тема.
Има два типа маркетинг офлайн и онлайн но тъй като голяма част от потребителите в този форум сме насочени към онлайн бизнеса искам да Ви попитам нещо и чрез вашите мнения ще преценя какво е качеството на моите идеи.

Всеки един от нас има уеб сайт който по една или друга причина е доста популярен и всеки тип маркетинг е важен и ценен за нас и точно тук идва момента в който да задам въпроса си! Използвате ли платформи за бюлетини или така нареченият имейл маркетинг а за някой просто излишен СПАМ всеки с мнението си.
В тази сфера има платформи на световно ниво като MailChimp, MailJet и много други малки и големи! Интересува ме често ли прибягвате към подобни платформи или предпочитате да разположите на сървъра си платформа за този вид маркетинг и най-вече какви са плюсовете и минусите на тези горе споменатите платформи.


Примерно на мен са ми доста ценни тригерите, автореспонсърите както и обемна статистика и да мога да определям от кой SMTP сървър да се изпращат защото имам 2 такива сървъра.

При вас кои функционалности са Ви приоритет и най-вече има ли функционалности които липсват във вашите платформи а са Ви нужни по една или друга причина.

За тези които са по-любопитни не предлагам подобна платформа и за момента нямам намерение да изграждам подобна. Просто искам да сравня моите методи с вашите за имейл маркетинга.
 
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

Това за момента е най-добрата платформа! И аз в момента ползвам тази платформа.
 
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

Сподели таргетирането и % отворени емайли
Споделям ти последните статистики 93% отворени имейли и всички имейли са таргетирани имам предвид че са от бюлетин.
Преди да започна да изпращам бюлетини печалбата беше с около 30-35% по-ниска от както започнахме се показателите се покачиха драстично и продължават да се покачват! Да поясна тук не става за бизнес насочен към Българския пазар! Но иначе в България също върви доста добре имейл маркетинга преди време имах сайт за групово пазаруване на книги и материали за подготовка за изпити и смея да твърдя че не сме дали и 1 стотинка за реклама но пък имахме и директна таргетирана реклама в един от сайтовете ни който е за безплатни електронни книги.
 
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

90% e много добре аз несъм виждал толкова високи резултати.
Но пък и не съм специалист в емайл маркетинга
Използвай само HTML темплейти които са респонсив имам предвид да стават и за мобилни устройства! Също така заглавието е най-важно трябва да имаш провокативни заглавия.

EDIT: Желаете ли да се обединим хората които имат идея от имейл маркетинг и да направим статия която ще е пълноценна за всеки един предприемач? Която да включва кое е най-правилно, примери за бъдещи бюлетини и т.н. Очаквам да се съберем и да направим поне едно нещо което ще е полезно на всеки един.
 
Последно редактирано:
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

EDIT: Желаете ли да се обединим хората които имат идея от имейл маркетинг и да направим статия която ще е пълноценна за всеки един предприемач? Която да включва кое е най-правилно, примери за бъдещи бюлетини и т.н. Очаквам да се съберем и да направим поне едно нещо което ще е полезно на всеки един.
 
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

имейл маркетинг = spam
Това не е ли подсъдимо?
 
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

имейл маркетинг = spam
Това не е ли подсъдимо?

Лошо е да бъркаш маркетинга с непоискани търговски съобщения! Когато разполагаш с имейл списък който не е обвързан с уеб сайтовете ти и изпращаш на тези хора непоискани търговски съобщения това е подсъдимо и органа в Република България който се занимава с този вид нарушения е КЗП а когато имаш уеб сайт в който има форма за бюлетин и посетителите могат да се запишат за него по свое желание а не принудително и в общите условия опишеш че си запазваш правото да изпращаш търговски съобщения свързани с уеб сайта това си е напълно легално и е успешен метод за маркетинг.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Плюсове и минуси на маркетинг платформи

Тези същите, които са записани по собствено желание им прати повече от 1 път седмично писмо за нов продукт и гледай как ги губиш.
Единствено насилствения имейл маркетинг(спама) дава реални резултати, доказано и най-важното все още работи, но фейсбук го измества. То фейсбук дори взе да измества и имейла с личните си съобщения. Все по-често вече се чува "прати ми го на лични във фейса" а не остарялото "прати ми го на мейла" ;)
 

Горе