Подарявам ваучер за eMag.bg

От: Подарявам ваучер за eMag.bg

eMAG Weekend-Voucher 03.08
Специално за теб!
Този weekend получаваш ваучер за отстъпка!
Получаваш 15% отстъпка, чрез добавянето
на този код към твоята поръчка
5896-9458-1383-9698
Ваучерът е валиден за следните продукти :

Лаптопи от
промоцията Всички принтери Телевизори от
промоцията Конзоли от
промоцията

Ваучерът е валиден до Неделя (04 август 2013) !
Внимание : Може да се добавя само един ваучер за намаление на регистрирана поръчка!
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Някой да има актуален ваучер?

Аз имам 2. Валидни до утре. Ако ти трябват казвай, че утре изтичат... :)
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Хората, използващи уебсайта на eMag за реални покупки (не само разглеждане), да имат едно наум:

КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg. 7 връщане, някой друг път.

Също така имах и аз запитване към тях през януари ли кога, и до ден-днешен нямам никакъв отговор, т.е. тотална НУЛЕВА поддръжка на е-поща/кореспонденция. На няколко пъти щях да направя „гафа“ да закупя нещо още преди това съобщение на КЗП, но поради точно НУЛЕВА поддръжка и прекалено добрите оферти спрямо всички останали български магазини – винаги се отказвах САМ. Предпочитам уважена гаранция/рекламация/refund, отколкото като се „скапи“ нещото да не може нищо да се направи.
 
От: От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Хората, използващи уебсайта на eMag за реални покупки (не само разглеждане), да имат едно наум:

КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg. 7 връщане, някой друг път.

Също така имах и аз запитване към тях през януари ли кога, и до ден-днешен нямам никакъв отговор, т.е. тотална НУЛЕВА поддръжка на е-поща/кореспонденция. На няколко пъти щях да направя „гафа“ да закупя нещо още преди това съобщение на КЗП, но поради точно НУЛЕВА поддръжка и прекалено добрите оферти спрямо всички останали български магазини – винаги се отказвах САМ. Предпочитам уважена гаранция/рекламация/refund, отколкото като се „скапи“ нещото да не може нищо да се направи.

Преди месец си купих таблет от тях Serioux Tab и то щото на промоция го хванах за 80лв, вместо за 120лв. Както и да е, няма да го обсъждам как функционира - определено не може да се сравнява с 1000лв струващ Ipad де, но все пак вървеше що годе добре. Това до миналата седмица, когато заби, изключи се и повече не се включи. ОчеИзвадно изгоря...

Звъннах аз на "инфото" дето са дали телефон и съответно ме посъветваха да попълня формата за "ремонт" (забравих как се казваше) и ще ми го вземат. Това цялото нещо в събота или неделя се случи. Попълних си данните, след няколко часа ме назънкаха, за потвърждение, че искам да се възползвам от гаранцията и ме осведомиха, че до 3 работни дни ще ми вземат таблета. Това май в неделя. Както и да е. Още в понеделник цъфнаха от еконт и ми взеха изгорялото таблетче - без да ме ощетят с една стотинка за пратката (за сметка на емаг)! Според техния сайт до 10 работни дни трябва да върнат таблета - поправен или заменен.

Значи като цяло реакцията беше навременна и бърза (смея да твърдя)....

Единственото, което не ме изкефи и ми направи лошо "вчепетление" е че 2 дни след като ми взеха таблета, ми изпратиха имейл, че той пристигнал за ремонт и се работи вече по отстраняване на проблема и съм можела да следя статуса със въпросния "ремонт" във профила си. Обаче функцията не работеше...

Затова вчера ме хвана любопитство какво става аджеба с това 7-инчовото ми таблетче и използвах формата за контакт да ги питам. След няколко часа ми пратиха обратен имейл, че установен дефект и в момента се работи по отстраняването му. Сега ще следя кога ще ми го върнат и дали ще има бавене и т.н. - тоест неспазване на договорката от тяхна страна.

Иначе обобщено - купих си таблет, след месец изгоря, пратих го за ремонт - отзоваха се бързо, прибраха го бързо, отговарят на запитванията ми бързо.

Сега остава да видя дали ще спазят и срока за връщане или замяна на таблета, но дотук иначе съм доволна. Дано не ме разочароват.

Не знам на КЗП-то или който и да било какъв им е проблема с отговора - дано не е опит за черен ПР, понеже имам доста добри впечатления. Като цяло магазина е с добър дизайн, добра функционалност, постоянно ме спамят с кодове за отстъпка, яко блъскат в реклама и им са готини банерите!

Само дано не се окаже, че продуктите са "факъни". Ще видим какво ще стане с моята стока...
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Получаваш 20% отстъпка, чрез добавянето
на този код към твоята поръчка


7453-6555-6383-7364

Ваучерът е валиден за следните продукти:


Всички малки
електроуреди Philips Всички продукти Skill Всички продукти Bosch

Всички продукти KWB Всички продукти Gardena Всички продукти KRAFTIXX

Ваучерът е валиден до Петък (09 август 2013)!
Получаваш 15% отстъпка, чрез добавянето
на този код към твоята поръчка


3722-1915-0351-2620


важат до днес
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

- 20% за:
Всички малки електроуреди Philips
Всички продукти Skill
Всички продукти Bosch
Всички продукти KWB
Всички продукти Gardena Всички продукти KRAFTIXX

-15% за:
Всички перални Samsung
Всички хладилници Samsung
Всички микровълнови Samsung
Всички уреди за вграждане Samsung

Които има интерес да драсне на лично
Ваучера е валиден до днес
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Аз дето бях доволна - ВЕЧЕ не съм! Обаче няма да ги оставя... тези... някой информиран, ако може да "хелпне" - във връзка с какво мога да подам оплакване в КЗП-то? Например, че ми пращат постоянно едни и същи развалени боклуци и че таблета ми ще отива втори тур за поправка за още 10 дена? Ще е достатъчно ли да подам оплакване... някъде?

Очевидно някой трябва да ги постресне, за да се вземат в ръце и да дават повече пари за качествени продукти, отколкото за реклама! :evil:
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Изглежда не само съм им видял „Платеният репортаж“ вчера ли беше :). Купища кашони, складче и т.н., дето явно стоката от Румъния иде, а преди това от кой знае кои (както винаги) Азиатски държавици.

Иначе по горния въпрос съм пас, някой друг.
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Аз дето бях доволна - ВЕЧЕ не съм! Обаче няма да ги оставя... тези... някой информиран, ако може да "хелпне" - във връзка с какво мога да подам оплакване в КЗП-то? Например, че ми пращат постоянно едни и същи развалени боклуци и че таблета ми ще отива втори тур за поправка за още 10 дена? Ще е достатъчно ли да подам оплакване... някъде?

Очевидно някой трябва да ги постресне, за да се вземат в ръце и да дават повече пари за качествени продукти, отколкото за реклама! :evil:

Е ти па ако очакваш държавен чиновник да ти реши проблема......
Пробвай с антиреклама бре, пиши навсякъде където имаш регистрация, а през това време може да звъннеш на КЗП и да питаш какво можеш да направиш.
Да ти кажа ли какво ще ти отговорят :lol:
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Е ти па ако очакваш държавен чиновник да ти реши проблема......
Пробвай с антиреклама бре, пиши навсякъде където имаш регистрация, а през това време може да звъннеш на КЗП и да питаш какво можеш да направиш.
Да ти кажа ли какво ще ти отговорят :lol:

Е, то това за антирекламата ясно. А за кзп-то предполагах какво ще ми кажат, но ддз, реших да питам за всеки случай да не ми обягва нещо. :D
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Ами кажи какъв точно е случая?
Закона прегледа ли го ?
:beer:
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Ами кажи какъв точно е случая?
Закона прегледа ли го ?
:beer:

Не не съм.
Купих таблет преди около 20 дни, върнаха ми го преди два дни, пак се развали, пак ще го пращам на ремонт, пак няма да го има още 10 дни, подозирам, че пак ще ми върнат някоя трошка, та щеше да е хубаво да има нещо, с което да им натрия носовете дето се излагат така, но явно няма... :/ Нищо, утре поне ще ги насоля здравата... То бива-бива. Повече стои на ремонт, отколкото при мен. Бракми ми пращат.. :Х
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Леле, пиши на КЗП, просто каква глоба ще им отперят. Аз съм патил от търговци и КЗП са точни. Прати им информация на електронната поща какво е станало (имат си сайт, ползвай гугъл да го намериш). Ще ти върнат отговор до 2-3 дни максимум.
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Леле, пиши на КЗП, просто каква глоба ще им отперят. Аз съм патил от търговци и КЗП са точни. Прати им информация на електронната поща какво е станало (имат си сайт, ползвай гугъл да го намериш). Ще ти върнат отговор до 2-3 дни максимум.

Ти явно си късметлия :shock:
Аз до сега рових в закона, не успях да видя нещо, което ще е полезно на Фифи :cry:
Неам нерви да ровя още....
Фифка, все пак звънни утре на КЗП и ги питай какво да направиш, дано ти обърнат внимание....
И почвай да пускаш теми по форумите за тия, това ще ги стресне много!
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Засега само ще ги насоля и ще изчакам още малко.

Имам си правило: първи път случайност - компромис, втори път грешка - компромис, трети път "ду ю бъзикен уит ми" - :twisted:
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Ти па си и ти :lol:
Кво ги бавиш?
Аз бих искал веднага смяна с нов! Хайде първия път проблем, ама втори път...
Не върви...
 
От: Подарявам ваучер за eMag.bg

Ти па си и ти :lol:
Кво ги бавиш?
Аз бих искал веднага смяна с нов! Хайде първия път проблем, ама втори път...
Не върви...

Ама този беше нов... първия явно не са могли да го оправят, защото този беше със статус "подновен" - тоест нов. Уви - пак пак същата работа. Само дето този изкара само 2 дена... :evil:
 

Горе