Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

От: Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

Да, проблемът е бил в линка от мнението над моето :)
 
От: Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

Известно време преглеждах услугата, определено не мога да напиша ревю като на @ktomov. Сайта си го бива, тествах почти всичко по него и добре е изпипан, поздравления за това. Като минус пошлото меню за сайтовете и различните опции. По-добре сайта да се изкара на En пазара - аз му писах на човека, даже като репутация, той въобще не си направи труда да ми отговори - определено бих избрал друг сайт за мониторинг на сайтовете ми.
 
Радвам се, че ти хареса услугата на колегата, както и това, че отговаря на някои твои изисквания. Може да не си получил отговор, поради заетостта на човека, но вярвам, че ще ти отговори на въпросите, а ако не са кой знае колко лични, може да ги пуснеш и тук. Така ще може и на други с подобни въпроси да помогнат отговорите.

А за ЕН пазара, това остава може би самият той да каже, но вярвам, че с помощта на потребителите тук ще може и да я доусъвършенства във времето. За това вашите коментари и предложения са важни. Ктомов има доста голяма страст да се рови и неговите анализи и ревюта са доста добре направени и изпипани. За това и дават много силна представа за нещата, ако не си се запознал преди това. ;)
 
От: Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

И на мен ми беше даден ревю акаунт, поизтествах и ето впечатления:

- Известяванията работят. Спрях един сървър и след точно 6 минути получих СМС + мейл. Пуснах сървъра и след още 6 мин. получих втори мейл, че сайтът е ОК. Раздвоен съм малко - този последващ втори СМС е хубава екстра, но ти изгърмява един от малкото СМС-и в месечния пакет и леко омазва първоначалното впечатление, че ще бъдеш уведомен за първите 6 проблема ( а те на практика са 3 очевидно ).

- Контролната дума (проверката за хакове/промяна на контент по хоумпейджа) работи, но поне от моя опит - леко непредсказуемо. Първо в полето пейстнах дума "TRINKOMINKO". В сорса тя е lowercase, просто е капитализирана чрез CSS. След това я промених в сайта на "TRINKOM0INKO". Нямаше известявания, включително и в самия лог в профила. Пробвах го същото във вида, в който е в сорса. Получих известяване. Очевидно опцията е case-sensitive. И като цяло е препоръчително да има по-подробно обяснение на тая опция.

- Съпортът изглежда ограничен. Има си FAQ секция, която изглежда да покрива достатъчно въпроси. При такава услуга очаквам да видя опцията за имейл съпорт, но тя да е само за събскрайбъри. В момента тя очевидно е за всички, понеже контактната форма е достъпна дори без да се логваш. Всъщност и ФАК-ът е достъпен за не-клиенти. Което оставя впечатлението че специален съпорт за клиенти няма.

По самата услуга - толкова. За мен работи.

Основният ми проблем беше самият юзър интерфейс:

- Отбелязах вече за многото правописни и граматически грешки. В самия панел също изобилстват. Повече от препоръчително е да се намери човек да прегледа всички текстове и да ги редактира.

- Логин формата е направена да зарежда в лайтбокс. В Хром обаче тоя лайтбокс е счупен. Отделно при затварянето на лайтбокса (не само в Хром), целият сайт се "сгърчва" в левия край на екрана. Тоя лайтбокс като цяло е излишен според мен - формата се отваря нормално при изключен Джаваскрипт. Евтин, но крапав начин за добавяне на визуален ефект - бих го разкарал веднага.

- Дизайнът е приятен, но не е изпипан. Не ми вдъхва кой знае колко доверие. И нямам предвид че не ми е достатъчно красив. Има разместени елементи и недоизпипани детайли. Лого/брандинг няма.

- Като се абстрахираме от горните, самият интерфейс е семпъл, доста разбираем, и интуитивен.

Заключение: Услугата технически работи почти както е рекламирана. Но има какво да се желае по самия user experience. Цената изглежда достатъчна, за да се очаква да има мейл съпорт за клиенти. А не видях никъде дори да се споменава или обещава съпорт.
 
Re: От: Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

Как да си взема и аз ревю акаунт или траял версия?
Sorry, за момента няма други безплатни неща. :( Но винаги може да се пробва услугата на ниския план и ако върши работа, може да се пусне за повече уеб адреси. Но тук зависи и от набора на сайтове, които управлявате.

Искам да благодаря и на @Noke за доброто включване от негова страна. Видях, че има няколко неща, които са ти направили и негативно впечатление и ще ти отговоря на тях:

1. Това ще се оправи, даже ще е приоритетна задача, която ще се осъществи скоро. Надявам се да не е прекалено отблъскващо за момента.

2. Този проблем се надявам да бъде изчистен при поставянето на добър дизайн, който ще бъде и не само добре възприеман от различните браузъри, но и елементите в него няма да предизвикват такива недоразумения при употребата на услугата. Това е доста важно, ако се иска услугата да продължи да се радва на интерес от потребителите й.

3.
Както споменах в т.2, дизайнът ще се пипне основно и ще има възможност да бъде идея по-професионален и удобен за ползване. Сегашният ще се преправи и ще стане по-добър, като в последствие пак ще се допрем до вашето експертно мнение. Като човек, занимаващ се с дизайн и то много професионално, сигурно знам къде те е ударило това. :)

4. Надявам се това да не е проблем или е? Изборът на нещо просто, семпло и подредено дава на хората точна представа, че дадената услуга е точно това и нищо повече. Не е изключено след време да се гради над това, но за момента, това е нещото, което върши работа.

За съпорт не се съобщава, защото това има един контакт мейл, които с новия дизайн, че се превърне в съпорт форма, за да се комуникира с техническо лице, което поддържа услугата. Замислено е това да се обособи и това. Хората имат доста по-голямо доверие на сайт, предлагащ връзка с екипа, седящ зад него. ;)
 
От: Полезна система за мониторинг на сайтовете ви - SendSignal.com

Здравейте колеги,

благодарност за изчерпателното ревю на Noke, теста и отделеното време от AlanFort !

Радва ме факта, че има потребители във форума притежаващи толкова аналитичен подход и критичен поглед. Не е пропуснато нито едно мнение и коментар - следим темата ежедневно, но сме ограничени във времето и сме фокусирани в работа по подобряването на услугата и по-доброто и представяне.

Планираме към средата на Октомври да раздадем още акаунти на хора от форума за да споделят мнение по функционала на системата.

Поздрави
Бикс
 

Горе