Полезни теми за SEO за начинаещи

Статус
Not open for further replies.
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

А ако ми се наложи - мога ли да ти задавам въпроси по същество - ако се омотая като пате в кълчище в дебрите на SEO?
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Е разбира се, това е целта на форума, а от това как и какво ще зададеш, зависи кой и какво ще ти отговори.
Формулирай си точно и ясно целите, въпросите, плановете...

А ако ми се наложи - мога ли да ти задавам въпроси по същество - ако се омотая като пате в кълчище в дебрите на SEO?
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Здравейте,
като много начинаещ в областта на сео, ми се наложи да почета малко за да се ориентирам, за какво аджеба става дума. Защото ми излезнаха основни въпроси, като как да си пишем контента, и как да го структурираме сайта и така нататъка. За да облекча колегите ми, които разполагат с още по малко знания по въпроса реших да събера малко инфо.
Бих Ви помолил, ако засичате основни грешки да кажете че да не си ги набия в сайта. Мерси.
P.S. Текста е писан за колегите и на места звучи малко странно, пък и все пак не е есе. Изтрил съм някои части, които тотално нямат връзка. Всички критерии, които са описани ще се следят в сайта, за да може да се трупа конкретно инфо.
SEO е search engine optimization. Това е оптимизирането и подобряването на страницата, за да могат паяците на търсачките да ги разчитат максимално, да ги индексират правилно / в смисъл да разбере съдържанието на страниците в нашият сайт/, в резултат на това индексиране се получава и кешира /архивира/ информация в сървърите на търсачките. Тази информация плюс Pagerank – на страницата /който е сбор на текущата информация за сайта и дотук намераната информация за него „историята на сайта”/, дава отговор при потребителско търсене за определена ключова фраза или дума, на коя позиция ще излезе нашият сайт.
Какво цели Google. От Google, имат за цел да доставят най-верният отговор при извършване на търсене. Отговор в който сайта се оценява от над 200 параметъра, за да се оцени и покаже резултат, на екраните ни. Google алгоритъма на търсачката, е конструиран така, че хем да осмисли съдържанието на страниците, които да ни покаже, хем да се опита да филтрира и страници, които очевидно се натискат за по горни позиции, но са лошо или неудобно подредени, информацията е с лошо качество или се повтаря. С други думи страници, които най-вероятно не са източник на качествена информация за дадено търсене, и които ние като потребители бихме х-нали веднага. Google, бих ги нарекъл хората, които работят върху изкуственият интелект. Те питат сайтовете и намират по-правилните отговори, вместо нас. Целта да се накара търсачката да мисли, така както ние можем да направим с десет кулинарни книги, и търсим определена рецепта. Не знаем съдържанието на рецептата, но знаем какъв е резултата. При Google, нещата са в милиони по големи като обем информация, индексирани са стотици милиони страници, и той там търси съдържанието на нашата „рецепта”.
Доколкото мога да определя Google иска да мисли. Иска да мисли като много грамотен потребител, който може винаги да намери точно това, което ни трябва. И тъй като в Google, работят, някакво огромно количество хора, ние не можем да ги изпреварим и да се клариме първи, защото истинските критерии за класиране са секретни. Ние можем да ги изпреварим като започнем не от там където те са стигнали, а от там от където те са започнали. Предимството е ясно Google иска да направи универсална система за намиране на качествена информация. А ние трябва да направим сайт, който трябва да се разбира и ползва добре от потребителите, от нашите потенциални клиенти. Основни въпроси, на които трябва да си отговорим са следните:
Как търси потребителя? Какво иска потребителя? Как на един потребител, му е удобно да се разхожда из сайта? Какво обича да вижда? Как потребителя на нашият сайт, му е най-лесно да открие информацията заради, която е влезнал?
Една голяма част от критериите, по които сайтът ни ще бъде оценяван от Google са индиректни, те са по скоро добри практики с математичекса точност за създаване на сайт, отколкото, точно и пряко изразяване на критериите за търсене на самите потребители. Тези критерии също така служат и за премахване на един вид нелоялна конкуренция. Хора които са професионалисти, и искат да заобиколят част от правилата с цел бърза печалба.
Малко допълнителна информация за Google Page rank – е по скоро ограничено количество парчета от тортата с ранговете, с други думи не може всички да станем ранг 10, някой ще си тръгне от там. При малките парчета от ранг 4 надолу, бивайки много малки парченца е по лесно да се взема а и там вероятно се сервират нови постоянно. Този ранк, освен другите характеристики на страницата е и силно зависим от това, което „другите сайтове говорят за нас”. Или казано по-точно, количеството backlinks, които имаме от сайтове, и съответно ранга на тези сайтове. Тази зависимост, има още един детайл. По високо изглежда се оценяват сайтове, които говорят по малко за другите сайтове, отколкото сайт, който масово се занимава с това, пък бил той и с висок ранг.
DOMAIN
Домейн е името, под което сме се регистрирали, и под което хората могат да ни намират най-лесно или директно да влезнат в сайта ни, ако го знаят точно.
Важни характеристики на домейн са:
- история, от кога е регистриран домейна. Колкото по стар е един домейн толкова се предполага, че доверието към него е голямо.
- смяна на собственика, смяната на собственика, и други причини за пререгистрация, се имат предвид при оценката на страницата /вероятно домейн, който често сменя собствениците си, се смята за домейн с по-малко доверие към него/
- регистриран на , първоначалната дата на регистрация на домейна, за да може да му се смятат и следят другите данни.
- предплатен до, за колко време е предплатен домейна, предположението, е че хората които гонят бърза печалба, регистрират много домейни за по 1 година. Статистика, е че за 1 година са регистрирани около 40% от всички домейни, от които 25% не си продължават регистрацията. Естествено това е логично да се ползва, като филтър за осигуряване на качествена информация.
- скрита или обществена е информацията за домейна, тези опции не ги познавам, но и нас не ни касаят тъй като нашият домейн е със сигурност публичен.
- TOP LEVEL DOMAIN или T.L.D. – доколкото разбирам това са домейните, които завършват на .com
- Географско сравнение на домейна – пример домейн, който завършва на com ще е по слаб от домейн завършват на bg, когато се търси на български от българия.
- Друго сравнение на домейна е сравнение на .com .gov .edu и други домейни, които се купуват от големи организации или са на правителсвено ниво.
-Количество и вид на субдомейните
-Ключови дума или думи в името на домейна
-Регистрация на домейна в услугите на google – gmail, analytics, ADwords, ADsense и други приложения, които предлагат за сайтове и бизнес / никъде не прочетох че Buzz, e важен/.
HOSTING
Hosting е услуга, която продават, компаниите, на които нашият сайт се съхранява. Те имат грижата освен да не спират заедно с тока, а и да осъществяват превенция на вредни програми, хакери и всякакви други причини, които могат да злоупотребят или унищожат съхраняваната информация.
Важни параметри са:
- Мястото, на което физически се намира сървъра. Явно сайт хостнат в България, има преимущество, спрямо сайтове хостнати в САЩ, когато става дума за българският пазар.
- Времето, в което сървърите на тази фирма работят, или иначе казано колко процента от времето сърварите са изправни и работят. Честно казано нямам идея това как се следи, но явно има система в която се смята, колко време не работи сървърът, и съответно ние като клиенти искаме сървъри с много висок процент на работа през цялото време над 99%.
Защото заради техните проблеми да не върви нашият сайт, а ние сме си платили, не е добре.
- Скорост на сървъра
- IP адреса, който имаме ние когато сме се хостнали. Не разбирам какво е значението освен чисто географски.

ARCHITECTURE
Архитектурата на сайта е начинът, по който са подредени нещата, чисто структурно, по какъв начин са описани самите неща и какви програмни езици са ползвани.
- URL , uniform resource locator. За него се казват и следните хитринки. Хубаво е да не става много дълго, ако може да не превишава 100 символа разни специалисти твърдят, че е идеално. Друго характерна особеност, е че търсачките предпочитат то да излиза в семантичен режим. С други думи в него да има само думи, за нас е важно те да са ключови и да отразяват точно съдържанието на страницата. Това води и до удобство за клиентите ни. Един линк, когато се копи пейст, и му разбираш смисъла е много по ценен от линк в който има сериозно количество удивителни и въпросителни. Трябва да се знае че е желателно избягването и на цифри и на главни букви. Разстоянията трябва да бъдат обозначени и най-чистият вариант за това е тире.

- HTML
- Semantic
- Images
- JS
- CSS
- Iframes
- Embeds
- Cookies

CONTENT

- Език
- Уникалност на съдържанието
- Количество съдържание оценява се чист текст срещу HTML
- Наситеност на съдържанието с линкове , оценява се линкове към текст
- Чисто съдържание. Оценява се чисто съотношение на текстът към връзки, снимки, програмен код и друга част от сайта, която не е потребителски текст,
- Сезонност на съдържанието, има ли определен времеви период, в който публикуваната информация да е по често разглеждана спрямо други времеви периоди. /сайтове за летни почивки и ски курорти/
- Семантично съдържание. Брой фрази и тяхната измеримост в ключови фрази
- Тематика на сайта, която се извлича от неговото съдържание. Магазин,блог,форум, информационен. Друга информация, която се извлича от сайта на база съдържание е неговата ниша, браншът в който трябва да работи.
- Правилна пунктуация на сайта. От Google са сметнали, какъв е максимумът от знаци, които могат да бъдат без нито един препинателен знак. И съответно нарушаване на това правило, доказва пред него че сме неграмотни, и съответно и сайта ни е калпав.
- Иползване на напълно нови фрази, фрази които не са срещани досега. Имат особенна тежест било в позитивен или негативен аспект.
 
От: От: Полезни теми за SEO за начинаещи

2 част

INTERNAL CROSS LINKING
Това е момента, в които се оценява вътрешната свързаност на сайта. Връзките, чрез които от една страница се отива към друга. Има ли текст „котва”/текст който е връзка, към друга част от сайта, с други думи не е бутон в традиционният смисъл/ . На коя ключова дума е сложена котвата. Гъстота спрямо текст. Ето и критериите по които се оценяват връзките. В нашият сайт ще имаме около 70 връзки на продуктова страница в стандартен формат, което според слуховете е добре тъй като за момента пише, че не е добре да има повече от сто връзки. За момента котви няма да пускаме.:)
- Брой връзки към страницата
- Брой връзки с идентично или еднакво съдържание към страницата
- Брой на връзки от страницата към другото съдържание на сайта, които заместват навигационните бутони
- Процентно съотношение на съдържанието на страницата между връзки и текст

WEBSITE FACTORS
Това са общите фактори за всеки сайт, които биват оценявани.
- Файлът robots.txt и неговото съдържание
- Честота на обновяване на сайта, директно се реализира в по чести посещения на паяците на търсачките. Колкото по често обновяваме сайта, толкова паяците ще зачестяват посещенията си в сайта. Лесно може да се провери като се сравни кешираната версия на един новинарски сайт с кешираната версия на сайт на малка фирма. Честота на обновяване явно я възприемат за сигнал, че се работи по сайта и съответно информацията става все по пълна и полезна.
- Големина на сайта, бройката страници, които се съдържат в даден сайт. Има места на които пише че не е хубаво да е много голям сайта и да има максимално плоска структура, а сайтовете с Pagerank 10 , може да са всичко, но в никакъв случай не са малки и плоски.
- Sitemap, това е структурата на сайта, представена последователно в чисто текстов вид. Така се получава че паяците имат всички нива на едно място. Води се че това улеснява тяхната работа и съответно освен че няма пропуснати страници, се получава и по често индексиране на целият сайт.
- Допълнително се оценяват и следните бутони, които явно от Google са сметнали, че всеки уважаващ себе си сайт трябва да има: За нас, Информация за контакт, Privacy policy, Terms of use.
-Има ли блог, макар че си мисля, че сайта или е блог или не е, не можем в сайт който е каталог да сложиш блог.
-Има ли RSS, това се котира добре, но не разбирам принципа му и как можем да го сложим в нашият сайт.
-Има ли онлайн магазин.
- Фактор, за който има твърдения, че силно полезен е вътрешна търсачка на сайта. И макар че не съм наясно може ли един паяк да я ползва, то съм сигурен за потребителите. Освен че може да предложи съдържание, което външно клиента може и да не открие, тя със сигурност, може да ни подскаже нови идеи за ключови думи, на база статисктика за употребата и.
- Метатагове, макар че в днешно време търсачките не се съобразяват с тях много, все пак е нещо класическо, което трябва да присъства във всеки сайт. Метатаговете трябва да съдържат основните ключове думи, по които очакваме клиентите да ни търсят, правилно и точно изброени, като се ограничаваме до около 200 символа. Системата е по скоро да се изброят от колкото да се пише изречение, в което за е граматически правилно присъстват много думи, които са общи и не са критерий за търсене.

PAGE-SPECIFIC FACTORS

Фактори, като предишните, но отнасящи се само за страниците на сайта:
- Таговете, които са свързани с работата на паяците. /информация, която е вътре в кода на страницата, и потребителите не я виждат/
- Възраст на страницата
- Обновяване на страницата, колко често и какъв процент от страницата се обновява.Тук трябва да се има предвид, следното има изказани предположения, че редакцията на страницата от google я отчитат като по малък бонус, отколкото добавяне на изцяло нова страница.
- % на съдържанието което се повтаря с други страници от сайта.
- Вид на страницата „home, about us и другите основни навигационни бутони”
- Брой на входящите връзки към конкретната страница
- Брой на изходящите връзки от тази страница

KEYWORDS
Ключови думи, тяхната употреба, гъстота и популярност. При избора на ключови фрази и думи най верният критерий е конкретният отговор, ако предлагаме пили за металообработване думата file, е крайно недостатъчна и евентуално дори при добро позициониране ще доведе до размит и незаинтересуван трафик. Тъй като пили има и за маникюристи и за дърво а в същото време и думата файл се пише по същият начин. В този случай думата е с огромен трафик, който не носи клиенти. За това се подбира подходяща file for metalworking. Трябва да се има и предвид че разликата между една и съща дума е единствено и множественно число е сериозна, рядко търсят много продукти от един вид.
Оценяват се следните критерии:
- Ключови думи в заглавието на страницата. Тук има много особен момент, в който заглавието освен че трябва да съдържа ключови думи, трябва и да са правилно подредени, като е много важно да се избягват думи като съюзи или други кратки думи, които нямат отношение към заглавието. Самите думи в заглавието се степенуват от търсачките по следният начин. Първата дума в заглавието е най-важна, следващата е втора по важност и така за всяка следваща. Главните букви трябва да се избягват, защото при търсене никой не пише главни букви.
- Ключови думи при тагването на снимките “Image alt tags”. Това нямам понятие какво е.
- Оценяване на ключовите думи по цвят,местоположение в сайта дали са Bold, Italic, Underline.
- Наличието на ключови думи в описанието на сайта, в заглавието на страниците. Тука трябва да се има предвид обвързаноста на заглавието и метатаговете със съдържанието. Възможно е когато няма съвпадение, на ключова дума на тези три места, това да има негативен ефект върху сайта. С други ако имаме метатаг „пример”, ние трябва да имаме поне страница с такъв таг на заглавието, и тази ключова дума да съществува и в текста на тази страница. Чел съм твърдения, които трябва да се постараем максимално да имплантираме в нашият сайт. А именно в основното съдържание на дадена страница трябва да има около 300-400 думи, като съотношението на ключовите думи към текста да е минимум 1 към 300 и максимум 1 към 50.
- Употреба на синоними на ключовите думи
- Употреба на ключови думи в така нареченият по горе текст котва, за вътрешни и външни връзки.
- Ключови думи в URL.
- Ключови думи в текста

OUTBOUND LINKS
Външните връзки са тези връзки, които ние публикуваме на сайта си с или без текст котва, към други сайтове. Тези връзки често биват търгувани, от типа ще ви линкнем ако ни линкнете. Но въпреки това трябва да се внимава, защото ако се окаже че сме се линкнали страница, която е с лош ранг или други проблеми по нея, това може да навреди и на нашият ранг. Основни характеристики при тези връзки.
- Брой на връзките за целият домейн
- Брой на връзките за страница
- Качеството на сайтовете към които имаме връзки
- Връзките към калпави сайтове
- Връзки към неработещи или преместени сайтове. С други думи връзки на сайтове, които сме пропуснали да изтрием, преди паяка да ги прочете.

BACKLINKS
Ето тук идва интересното, това е както го нарекох в началото, какво говорят другите за нас със или без котви. Това се оценява особенно силно, и е жизненоважно за един сайт. За радост има достатъчно методи, които са безплатни и след няколко часа да сме се регистрирали в един минимален брой сайтове. Тези връзки се оценяват по следните критерии:
- Колко са подобни сайтовете, които имат връзка към нас
- Колко са подобни страниците на тези сайтове, които имат връзка към нас
- Качество на сайтовете, които имат връзка към нас
- Качеството на страниците от тези сайтове
- Връзки от мрежи от сайтове
- Сравнение със сайтове, които имат подобни връзки. /като съдържание и етц./
- Разлика в IP адресите на сайтовете, които ни линкват
- Географска разлика между сайтовете, които ни линкват и нашият сайт.
- Разнообразие е линковете и котвите, с които ни линкват
- Разлика в домейните да не са само com, ами да има колкото може повече
- Връзки от лоше сайтове, въпреки че съм чел, че кой те линква няма негативно значение, има значение само ти кого линкваш
- Линкове и цитати в големите сайтове, трябва да се сложат отделно като критериий тъй като те могат да имат много силен ефект върху ранга на сайта ни

Това е което се чете общо, в същото време има специфика и за всяка връзка, която е към нас.
- Вид на домейна
- Качество на домейна
- Качество на страницата
- Местоположение на връзката
- Съдържание на котвата

VISITORS
Безспорно един от факторите, по които се оценява един сайт е и трафика, който има.
Потребителите са много верен барометър, най-малкото защото трудно се лъжат по няколко хиляди човека на ден да влизат да ни гледат сайта. Съответно и Google, разчита на информацията която получава от програмки подобни на Analytics. Основни фактори:
- Брой посещения за даден период
- % на отпадане при посещение
- Интереси на потребителите, какво разглеждат нормално
PENALTIES
Има и доста наказания, които даден сайт може да получи, съответно и се следи информацията и за това:
- Спам с ключови думи в сайта
- Скрит текст
- Това не ми е ясно защо го пишат, но продажбата и покупката на линкове в един момент, явно може да натежи от лошата страна на везните
- Дублиране на съдържание, спрямо други сайтове не вътрешно
- История на наказания за собственика, домейна, или други домейни на същият собственик
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

да но иначе информацията е много интерсна и полезна.

благодаря
 
Още един полезен нов блог с видео уроци от Мат Кътс за начинаещи на български език. Тепърва ще се развива.
Бих препоръчал и блога на Lilacor. Там има чудесен раздел с безплатен сео курс. В момента не мога да пусна линк, защото пиша от телефона, но вижте подписа му.

п.п. Lilacor, вкарай абонамент по ел. Поща, ще е адски удобно.
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Мерси за думите, Иво. Ето линк към безплатния SEO курс. Има над 80 урока, подредени са в последователност. Отдавна не съм писал, а и не знам кога ще имам време и муза, но пак има полезни базисни СЕО понятия, които са разяснени в детайли.
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

брее
браво coolice!
:)
аплодисменти!!
Сега ще нацъкам отлични рейтинги оценки везнички и квото яко има за цъкане.

Полезна тема, ама един ламерски въпрос: къде са кликат тук рейтингите :shock:
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

уеб дизайн, мерси за полезните включвания по темите.
рейтинга е точно под поста като звездичка е - кликаш на него I approve/ I dissaprove. Рейтингът не е видим за всички, а само за този, на когото си го дал.
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

3D Уеб дизайн съм, ама карай :)

Трудно ми е да се ориентирам, признавам си. Звездичката я запомних вече. Намерих и че това горе: Опции за темата-"Разпиши се в тази тема" означава да се заишеш за отговорите по темата :)

Като стана въпрос за ръководства (гледам че lilacor постна едно) да спомена че скоро на сайта ни ще има най пълното безплатно seo ръковдство, съставено от над 40 части, стъпка по стъпка. Планувани са над 100 човеко часа труд за написването им. При цена от поне 15-20 лева на час за копирайтинг би трябвало да се получи нещо голямо и добро. Ей го на: ръководство по seo за начинаещи.

Мисля да стане най-голямото и пълно такова в интернет, а не само в България. Хванах се на бас с един колега че хората искат сео-то в Бг да е безплатно, той не ми вярва :)
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Никът ти е изписан уеб-дизайн, ама карай :) Ще се ориентираш или питай. Точно 2 реда под логото на предприемач има опция 'Нови мнения'-изкарва мненията от последните 24 часа, в тези със зелена стрелкичка си писал и ти. Аз доста трудно ги намерих в началото... :)

Приятен престой тук!
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Мерси. Снимката на аватара ти оцветява в розово темата, старая се да не я гледам, но е доста трудно :)
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

3D Уеб дизайн съм, ама карай :)

Трудно ми е да се ориентирам, признавам си. Звездичката я запомних вече. Намерих и че това горе: Опции за темата-"Разпиши се в тази тема" означава да се заишеш за отговорите по темата :)

Като стана въпрос за ръководства (гледам че lilacor постна едно) да спомена че скоро на сайта ни ще има най пълното безплатно seo ръковдство, съставено от над 40 части, стъпка по стъпка. Планувани са над 100 човеко часа труд за написването им. При цена от поне 15-20 лева на час за копирайтинг би трябвало да се получи нещо голямо и добро. Ей го на: ръководство по seo за начинаещи.

Мисля да стане най-голямото и пълно такова в интернет, а не само в България. Хванах се на бас с един колега че хората искат сео-то в Бг да е безплатно, той не ми вярва :)

Аш коусун, както казват комшиите от Турция. Ако направите и някои безплатен плъгин за Уордпрес, цена няма да имате. Разбира се винаги може да се сложи линк в тях към девълопъра, заради SEO. :)
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Еми то в Безплатната Seo оптимизирана тема си има. Преработени са поне 5-6 плъгина по най-добрия начин за сео. Единствено не сме направили плъгина за дийп линкс - имам предвид подобен на "seo links pro" за joomla.

За момента друго такова чудо нямаме, само за джумла е.

Ако не знаете какво прави, накратко: пуска линковете автоматично и напълно отпада нуждата да пускаш линкове на ръка в новините. Поддържа ключова дума в ключова дума в ключова фраза и Long Tail Keywords, например можеш да зададеш като ключови: "seo", "seo оптимизация" и "евтина seo оптимизация", конфигурираш ги да линкват каквото искаш и ще работи безпроблемно с 3 различни линка.

За уърдпрес няма добър който да работи дори с едно ниво на кирилица, какво да говорим за 3 нива - дума в дума във фраза :)

Като отворя блоговете на Огнян и на Лилакор и всеки път се сещам, много бие на очи :)
 
Последно редактирано:
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Отварям една секция в сайта ми, в която ще се стремя да отговарям на SEO въпроси от начинаещи. Изпращайте ми въпросите си като коментар в тази тема, а аз ще ги преглеждам, ще ги пускам като отделна тема и ще се стремя да отговарям, когато мога, максимално кратко и ясно. Поздрави!
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Като стана въпрос за ръководства (гледам че lilacor постна едно) да спомена че скоро на сайта ни ще има най пълното безплатно seo ръковдство, съставено от над 40 части, стъпка по стъпка. Планувани са над 100 човеко часа труд за написването им. При цена от поне 15-20 лева на час за копирайтинг би трябвало да се получи нещо голямо и добро. Ей го на: ръководство по seo за начинаещи.
От постовете си личи че си изчел една камара книги по Маркетинг, ама много буквално и директно прилагаш наученото :wink: . Не се опитвай да "оптимизираш" всяко свое изречение.

Зачетох се в ръководството ви.
Има невярно + остаряло/неактуално инфо.

Например:
"...Търсачките виждат кой текст е ограден с таговете <b> или <i> и така разбират кой текст е с по-голяма важност от останалия..."

<b> и <i> са просто презентационни тагове (нямат семантично/смислово значение). И са много стари - от спецификацията от не знам си коя година. Ингилизин би казал, че всеки път, когато ползвате един от тия тагове в сайта си, едно котенце някъде по света умира...

<strong> & <em> - семантични тагове. Смислово натоварени - за "натъртване" на важността на съдържанието в тях. Включително и за търсачките. Не са взаимозаменями, а са степенувани - <strong> носи повече "power" от <em>.
 
От: Полезни теми за SEO за начинаещи

Lilacor, Огнян го прави това отдавна. Доколкото знам отговаря на имейли по този начин, но го мързи да ги пише в блога си след това. За да си в час мога най-общо да кажа че за доста от услугите за които аз, ти и почти всеки друг колега взимаме пари той помага напълно безплатно.

Иска ми се и на мен така да мога да помагам, но не мога да си го позволя - всеки работен час ми е ценен, плащам по 1000 лева данъци+осигуровки на месец и други такива приятни задължения :)

Когато ми стане широко около врата като на Оггин, ще мога да помагам некомерсиално и аз като него :)
 
Статус
Not open for further replies.

Горе