Blinky
Owner
Здравейте на всички. Тъй като днес попаднах на такава тема във фейса, та реших да попитам и аз, че ми е интересно. Въпросът ми е Ползвате ли кликаем телефонен номер (линк) във вашите онлайн магазини? За да стане ясно - този, който седи или в хедъра, футъра или на контакт страницата и реално е линк, който като се кликне от телефон дава възможност да набираш номера. Ако ДА - защо и ако НЕ, пак - защо?
Виждал съм го, ползвал съм го, но не го интегрирам поради факта, че магазина все пак трябва да прави продажби, а не е тел. указател. Колкото по-малко звънене има, толкова по-добре за собственика. Говоря за тия безсмислените - ало, имате ли еди какво си. Щом го има в магазина, значи го има.
Ще се радвам да споделите.
Виждал съм го, ползвал съм го, но не го интегрирам поради факта, че магазина все пак трябва да прави продажби, а не е тел. указател. Колкото по-малко звънене има, толкова по-добре за собственика. Говоря за тия безсмислените - ало, имате ли еди какво си. Щом го има в магазина, значи го има.
Ще се радвам да споделите.