webstil
Well-Known Member
Отдавна имам такова животно, но все не съм му обръщал внимание, а като гледам това е била голяма грешка. Та сега искам да се възползвам максимално от възможностите му, за да подбирам по-точно бъдещите си клиенти и аудитория. Но се чудя как е правилно да го направя. Вие ползвате ли този мощен инструмент? Ако да, как?
Досега бях го сложил на всички страници в магазина с еднакъв код и статистиката, която ми изкарваше никак не беше реална, тоест полза никаква. Сега зопчвам да чета и да се информирам повече, за това и правя темата тук. Първото нещо, което направих е да сложа пиксела само на success page-a, тоест на страницата, която благодари за успешната поръчка. Като сега ще изчакам малко да видя какви резултати ще покаже. Но ми се струва, че и това е леко грешно. Може би пиксела трябва да го има на всички страници в онлайн магазина, но на всяка страница да има допълнителен код за съответен Event (добавяне в количка, покупка, посещение). Как мислите? Някой да сподели опит как се възползва от тази екстра?
Досега бях го сложил на всички страници в магазина с еднакъв код и статистиката, която ми изкарваше никак не беше реална, тоест полза никаква. Сега зопчвам да чета и да се информирам повече, за това и правя темата тук. Първото нещо, което направих е да сложа пиксела само на success page-a, тоест на страницата, която благодари за успешната поръчка. Като сега ще изчакам малко да видя какви резултати ще покаже. Но ми се струва, че и това е леко грешно. Може би пиксела трябва да го има на всички страници в онлайн магазина, но на всяка страница да има допълнителен код за съответен Event (добавяне в количка, покупка, посещение). Как мислите? Някой да сподели опит как се възползва от тази екстра?
Последно редактирано: