Помощ при подаване на ДДС деклараци в държави от ЕС

AndrianShterev

New Member
Здравейте приятели!

Казвам се Андриан Щерев и от близо 2 години се занимавам активно с ДДС законодателствата в Европейските държави. Тук може да разгледате и LinkdIn профила ми.

Според Европейската ДДС директива, всеки един онлайн бизнес, който достигне определен оборот от продажби в държава членка на ЕС, има задължение да се регистрира по ЗДДС, в съответната държава.

Работя с доста онлайн магазини, вкл. и такива разпознаваеми и в България.

Ако някой има нужда от помощ при попълване на ДДС или Intrastat декларацията си и съответното и подаване в държавата членка на ЕС, аз мога да му помогна (всяка една държава в ЕС, от Португалия до Полша + 26 други, вкл и ЮК)

Това НЕ Е платена услуга. Правя го в знак на благодарност, понеже наскоро стратирах онлайн магазин, благодарение на стотиците изчетени теми тук и за сега, резултатите са повече от задоволителни!

Съжалявам ако съм допуснал правописни грешки (счетоводител съм все пак).
 
Това е добре. Пусни отзиви обаче за работодателя си, че гледам там се е обърнало на форум или чат последните страници.

Също така си пропуснал да упоменеш, че VAT Distance Selling Thresholds важат за стока, изпращана от държава-членка на ЕС към друга. Т.е. първо важат Domestic Thresholds (за стоки, изпращани от domestic държавата на пребиванане, където е локализирана стоката към друга ЕС-членка), после се reach-ват и се регистрира бизнесът в domestic държавата си по VAT. Впоследствие, ако се reach-нат в дадена членка VAT Distance Selling Thresholds, то тогава бизнеса се регистрира за тамошен VAT. Но…

…ако бизнесът реши да stora-ва стока ДИРЕКТНО в друга държава-членка (Fulfillment Center / Warehouse с цел ултра бърз shipping към клиентите, local returns, free shipping, etc.), то логично ДИРЕКТНО в нея трябва да apply-не за VAT ID преди първата продажба още. Накратко:

upload_2017-2-26_20-23-55.png

Иначе добре е да попълниш някои примери и информация за работата си. Т.е. принципно тези се занимават с всичко това и са малък бизнес, но известен из fB групите. Т.е. малки или микро бизнеси, подкрепящи такъв вид accountants, са на почит така да се каже. Ясно е, че работиш в глобален лидер, но там цените пакети и прочие са за клиенти с огромни обороти. Не, че и тук цените са ниски, но с една идея по-евтино. Със сигурност из fB групата на счетата, където ежедневно има по 10-20 казуса, ще има и на достъпни цени, но това е друга тема.

AMA / Q&S темата, която си създал в помощ на читателите и ползвателите на форума, е значително нещо за българските eCommerce предприемачи и се оценява това. А той, от своя страна, т.е. те (предприемачите с многобройните си дискусии и HQ отговори по теми тук-там, вече рядкост, доста има LQ) се радват, че са спомогнали за за развитието и резултатите ти.

Т.е. какво по-добре от „Съединението прави Силата“, отколкото solo parties занимащи се as solo players с всичко.
 
Здравей колега,

Благодаря много за фийдбека.

БГрабодоателя не искам да го коментирам.

Това за трешхолдите, задълженията за регистрация и т.н. е доста обширна тема за обяснение и на този етап нямам време да пиша подобно нещо. За напред, ще се замисля, дали да не разширя информацията, която си дал по-горе, в отделна тема.

По-принцип планирах да помагам на бизнеси, които вече имат регистрация в другата държава и се чудят какво да правят и плащат луди пари на счетоводители, VAT reps и тем подобни.

Но ако някой има какъвто и да е въпрос относно VAT, може да пита. Бих се радвал да помогна :)
 
Здравейте,
искам да попитам, ако българска фирма(по ДДС), изпраща във фулфилмент център в Германия стоката си и от там се изпраща до клиентите( частни лица и фирми), има ли праг до който не е нужна регистрация по ДДС в Германия?

Поздрави!
 
Само при изпращане от BG (home или fulfillment warehouse) важат „Distance Selling Thresholds“, т.е. прагът за DE е €100K оборот. Ако го надвишиш, чак тогава DE VAT Number.

Ако се „внесе“ стока за warehousing в чужда държава, то ИМЕННО В НЕЯ директно трябва по VAT reg. Общо взето най-просто: където е стоката, там е и VAT-а.

upload_2017-3-3_17-34-48.png

Стоката, с която се работи (е закупена), трябва да се намира на територията на държава, където има Fulfillment Warehouse (независимо дали ще е на Amazon или др. компания), за да няма нужда от VAT reg първоначално. За да важат първо Domestic Selling Thresholds (за DE е €17,5, за UK обаче е £83K/€96K), както и Distance Selling Thresholds при продажбите в другите EU states.

Т.е. да се работи директно с DE suppliers/wholesalers, имащи стоката намясто там (а те винаги я имат, все пак са №1 Exporter в ЕС и на 4-то място по ranking от целия свят) или съответно UK suppliers/wholesalers, където драстично повече стока (за до £83K/€96K оборот/през rolling 12-month period в UK без да има нужда от UK VAT reg) може да се продаде (и съответно компанията да е конкурентоспособна) и на domestic ниво (in-land), и на distance (overseas, EU states) ниво.

upload_2017-3-3_17-57-30.png

Работа с вносители в BG/RO/GR/коя да е друга държава, където НЯМА компании за Fulfillment, е безсмислена в доста висок % от случаите (не всички, т.е. ако напр. стоката е супер много profitable, за да може дори и слeд VAT reg да е изгодна да се продаде).

Европейски:

https://www.cloudfulfilment.co.uk/
http://www.ecommercefulfilment.com/
http://www.asendia.co.uk/
http://www.dmcdist.co.uk/
http://www.fulfillment.com/
http://www.fulfillment.de/en/
http://www.f4e-fulfillment.com/
http://www.dkfulfilment.co.uk/
http://www.dkfulfilment.de/en/
http://www.sandbagheadquarters.com/fulfilment/
http://www.ecommercefulfilment.com/
https://www.b2ceurope.eu/countries/
http://www.anchanto.com/
(със сигурност има и още, ако се разтърси човек по-подробно)

Интернационални:

http://www.shipwire.com/
http://www.fulfillrite.com/
http://www.efulfillmentservice.com/
http://www.webgistix.com/
 
Последно редактирано:
Шерифе, много си добър :)

Люси, ако все още имаш неизвестни, питай ако Шерифа не ме изпревари мога да се включа! :)
 
Стоката, с която се работи (е закупена), трябва да се намира на територията на държава, където има Fulfillment Warehouse (независимо дали ще е на Amazon или др. компания), за да няма нужда от VAT reg първоначално. За да важат първо Domestic Selling Thresholds (за DE е €17,5, за UK обаче е £83K/€96K), както и Distance Selling Thresholds при продажбите в другите EU states.

Т.е. да се работи директно с DE suppliers/wholesalers, имащи стоката намясто там (а те винаги я имат, все пак са №1 Exporter в ЕС и на 4-то място по ranking от целия свят) или съответно UK suppliers/wholesalers, където драстично повече стока (за до £83K/€96K оборот/през rolling 12-month period в UK без да има нужда от UK VAT reg) може да се продаде (и съответно компанията да е конкурентоспособна) и на domestic ниво (in-land), и на distance (overseas, EU states) ниво.

Шерифе, това проверена/потвърдена информация ли е? Ако използваш UK wholeseller, който да достави стоката директно до склад на Амазон УК, няма нужда да се регистрираш първоначално по ДДС в УК?

Вярно ограничава те да използваш само местни доставчици, но пък няма да се занимаваш от самото начало с EU VAT (което може би не е чак толкова страшно, но все пак).
 
Зарових и задълбах по ИМЕННО този въпрос, и не е баш така. Т.е. българска фирма НЕ може да се възползва от нечии чужди Domestic Selling Thresholds. Те важат САМО за локално-базирани фирми в съответната държава създадени.

Именно това и разясних тук по-нашироко.

Или накратко: ще трябва за съжаление VAT reg в съответната държава, дори и да се deal-ва със СТОКА ТАМ, закупена от UK или DE, или FR, или ES, или IT wholesaler/supplier и стоката да си седи в същата държава. Просто защото… Domestic thresholds си важат за локално регистрираните в съответната държава фирми. За да НЕ се регистрираш по UK VAT да речем, то трябва логично да си регистрираш UK firm. И така до £85K domestic sales си свиркаш, които я го направиш този оборот за 12 последователни месеца, я не. В DE обаче е „свиркането“ до €17,5 (затегнат колан). В BG пък до €25K/50K BGN, но пък разни партии анонсират, че искат да го „умножат“ прагът 4 пъти до 200K, което е невъзможно, поради това, че ще бъдем в НАРУШЕНИЕ на X/Y/Z директива на ЕС (бях я чел преди време ТОЧНО нея и наистина е цитирано това там, че не може току-така страна да си „вдига прага“, щото ѝ е скимнало).

Виж в червено все пак поста.
 
Шерифе, уважавам те, но май си станал жертва на системата. Каквото излезне като нововъведение, трябва да го научиш, а нали се сещаш, че тези нововъведения нямат горна граница. Като се погледне отстрани, всичко това е пълен ташак. Ние роботи ли сме или хора, в крайна сметка.
 
всичко това е пълен ташак
Как ми се иска да е така! Няма майтап, занаятчия съм, демек земен човек и предпочитам вместо океана от информация примерно ракийка със салатка.
Обаче Системата ти разваля рахата. Ако стъпиш накриво, въобще не те е.ава. Това, че не си знаел, не те оправдава - гориш си гьотере. Мога да дам пример за бизнесмен от доста сериозен мащаб, който фалира и животът му се стъжни точно от незнание при подаване на ДДС деклараци (ей това е жертва на Системата).
От тая гледна точка, хора като Шерифа в никакъв случай не са жертви, а по-скоро бойци. А това, че споделят безплатно им прави чест.
Този форум няма да е същият без Шерифа IMHO.
 
Последно редактирано:
Как ми се иска да е така!
Ами пожелай го, давам ти съвет отново, просто ти не искаш да го асимилираш.
 
Здравейте приятели!

Казвам се Андриан Щерев и от близо 2 години се занимавам активно с ДДС законодателствата в Европейските държави. Тук може да разгледате и LinkdIn профила ми.

Според Европейската ДДС директива, всеки един онлайн бизнес, който достигне определен оборот от продажби в държава членка на ЕС, има задължение да се регистрира по ЗДДС, в съответната държава.

Работя с доста онлайн магазини, вкл. и такива разпознаваеми и в България.

Ако някой има нужда от помощ при попълване на ДДС или Intrastat декларацията си и съответното и подаване в държавата членка на ЕС, аз мога да му помогна (всяка една държава в ЕС, от Португалия до Полша + 26 други, вкл и ЮК)

Това НЕ Е платена услуга. Правя го в знак на благодарност, понеже наскоро стратирах онлайн магазин, благодарение на стотиците изчетени теми тук и за сега, резултатите са повече от задоволителни!

Съжалявам ако съм допуснал правописни грешки (счетоводител съм все пак).
Ами пожелай го, давам ти съвет отново, просто ти не искаш да го асимилираш.

Здравейте, преди всичко респект за готовността ви да оказвате съдействие про боно,аз самата го правя много често ,но вие сте първият който срещам да го прави също. Ако е удобно , имам две питания към вас . Първо,аз също съм счетоводител,и една от фирмите ,които обслужвам се занимава с туристическа дейност и за летния сезон е наела от физически лица две вилни къщи в Гърция,които ще отдава под наем. Въпросът ми е знаете ли какъв е прага за регистрация по ДДС в Гърция и какво следва аз да направя когато го достигнем този оборот от продажби на услуги в Гърция.Къде трябва да се подаде в Гърция заявлението за регистрация по ДДс там и от къде да изтегля формуляра Аз зная в кои колони на българския ддс дневник следва да отразя дистанционните продажби но не зная дали бих могла да изтегля и да попълня тяхната ддс програма ако е на гръцки и как бих могла да я подам онлайн. Вторият ми казус във връзка с този случай е попълването и подаването на ОКд 236 за двамата икономи които са българи и ще бъдат командировани в Гърция да поддържат къщите. Аз ходих на консултации в НАП по този повод ,но там консултиращите бяха по -объркани и от мен предвид скорошното му приложение.
Второто ми питане е във връзка с онлайн бизнеса- от една година много активно се занимавам с изработката на бижута като хоби,смея да твърдя ,че съм доста добра в изработката им ,но съм много зле с дигиталният маркетинг и успешното поддържане на фейсбук страница,което стана незаобиколим фактор за успешните продажби . В процес съм на изграждане на онлайн магазин ,но не зная какво да правя по-нататък във връзка с маркетинга и разпространението им.
Предварително благодаря за отделеното време
 
Здравейте, преди всичко респект за готовността ви да оказвате съдействие про боно,аз самата го правя много често ,но вие сте първият който срещам да го прави също. Ако е удобно , имам две питания към вас . Първо,аз също съм счетоводител,и една от фирмите ,които обслужвам се занимава с туристическа дейност и за летния сезон е наела от физически лица две вилни къщи в Гърция,които ще отдава под наем. Въпросът ми е знаете ли какъв е прага за регистрация по ДДС в Гърция и какво следва аз да направя когато го достигнем този оборот от продажби на услуги в Гърция.Къде трябва да се подаде в Гърция заявлението за регистрация по ДДс там и от къде да изтегля формуляра Аз зная в кои колони на българския ддс дневник следва да отразя дистанционните продажби но не зная дали бих могла да изтегля и да попълня тяхната ддс програма ако е на гръцки и как бих могла да я подам онлайн. Вторият ми казус във връзка с този случай е попълването и подаването на ОКд 236 за двамата икономи които са българи и ще бъдат командировани в Гърция да поддържат къщите. Аз ходих на консултации в НАП по този повод ,но там консултиращите бяха по -объркани и от мен предвид скорошното му приложение.
Второто ми питане е във връзка с онлайн бизнеса- от една година много активно се занимавам с изработката на бижута като хоби,смея да твърдя ,че съм доста добра в изработката им ,но съм много зле с дигиталният маркетинг и успешното поддържане на фейсбук страница,което стана незаобиколим фактор за успешните продажби . В процес съм на изграждане на онлайн магазин ,но не зная какво да правя по-нататък във връзка с маркетинга и разпространението им.
Предварително благодаря за отделеното време

Здравейте Радослава!

Гърция е една от най-необятните държави, когато се говори за VAT matters. Причината за това е, езиковата бариера и това, че е много трудно при обаждане в данъчното да октриеш англо-говорящ (да кажем невъзможно).

Относно регистрацията, попълва се М1, М3, М6. М8 или М9 форма (https://drive.google.com/open?id=0B6MMANAwV8CYTXIyQWhVYmVCNHc, използвай Adobe Pro или друг софтуер за да направиш "markable" документа и после в гугъл транслейт за да прецениш, според дейноста и това, че си "non resident", коя от формите аплайва, за твоят случай).

ВСИЧКИ ДЕКЛАРАЦИИ В ГЪРЦИЯ СЕ ПОДАВАТ НА ХАРТИЯ(VAT Return, EC Sales list, EC Purchase list + локал листинги за продажби и покупки - еквивалент на нашите дневници), с изключение на Интрастат, който във вашият случай няма да има нужда да се подава.

В Гърция, когато не си resident (нямаш седалище) няма threshold за VAT регистрация! Тоест трябва да се регистрираш по VAT ПРЕДИ да направиш първата си taxable транзакция! Имайте впредвид, че регистрационният процес отнема около 2 седмици, имал съм случаи и да достигне до 6!

За жалост в Гърция, не аплайва редюснат VAT rate когато става въпрос за туристическа дейност и ще трябва да си чарджвате 24% VAT. Ако ще извършвате дейност в някои от тези (Rhodes Santorini, Mykonos, Naxos, Paros, Skiathos, Syros, Thasos, Andros, Tinos, Karpathos, Skyros, Kea, Antiparos, Sifnos) острови, кажете, защото част от горе описаното може и да не аплайва. Ще направя допълнителен рисърч.

Ако вече сте прекрачили езиковата бариера и сте решили да се регистрирате сами, трябва да проверите в кое данъчно ще Ви разпределят (телефонен разговор).

ЗА ГЪРЦИЯ, БИХ ПРЕПОРЪЧАЛ ДА СИ НАЕМЕТЕ АГЕНТ (МЕСТНА ФИРМА), КОЯТО ДА ВИ РЕГИСТРИРА И ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИИТЕ. Работят сравнително евтино и мога да препоръчам читави такива.

Относно ОКд 236, не биг могъл да ви посъветвам адекватно, понеже не съм компетентен в тази област.

Относно второто Ви питане, бих препоръчал да се поразровите из другите под-форуми тук и да потърсите теми с ключови думи (ръчно изработени, handmade) има доста изписано по темата.

Надявам се че съм бил полезен.

От опита, който имам с гърците найстина не Ви препоръчвам да се занимавате сама, понеже тяхното финансово положение е доста нестабилно и буквално всеки ден се изменят закони, налагат се финансови рестрикции и буквално нещата се приемат от днес за утре.

Ако все пак решите да използвате гръцка фирма (силно препоръчвам) http://www.unityfour.eu/en/ и https://taxsupport.gr/en/ са изпитани специалисти и могат да ви адвайзнат по доста въпроси!





 
Здравейте Радослава!

Гърция е една от най-необятните държави, когато се говори за VAT matters. Причината за това е, езиковата бариера и това, че е много трудно при обаждане в данъчното да октриеш англо-говорящ (да кажем невъзможно).

Относно регистрацията, попълва се М1, М3, М6. М8 или М9 форма (https://drive.google.com/open?id=0B6MMANAwV8CYTXIyQWhVYmVCNHc, използвай Adobe Pro или друг софтуер за да направиш "markable" документа и после в гугъл транслейт за да прецениш, според дейноста и това, че си "non resident", коя от формите аплайва, за твоят случай).

ВСИЧКИ ДЕКЛАРАЦИИ В ГЪРЦИЯ СЕ ПОДАВАТ НА ХАРТИЯ(VAT Return, EC Sales list, EC Purchase list + локал листинги за продажби и покупки - еквивалент на нашите дневници), с изключение на Интрастат, който във вашият случай няма да има нужда да се подава.

В Гърция, когато не си resident (нямаш седалище) няма threshold за VAT регистрация! Тоест трябва да се регистрираш по VAT ПРЕДИ да направиш първата си taxable транзакция! Имайте впредвид, че регистрационният процес отнема около 2 седмици, имал съм случаи и да достигне до 6!

За жалост в Гърция, не аплайва редюснат VAT rate когато става въпрос за туристическа дейност и ще трябва да си чарджвате 24% VAT. Ако ще извършвате дейност в някои от тези (Rhodes Santorini, Mykonos, Naxos, Paros, Skiathos, Syros, Thasos, Andros, Tinos, Karpathos, Skyros, Kea, Antiparos, Sifnos) острови, кажете, защото част от горе описаното може и да не аплайва. Ще направя допълнителен рисърч.

Ако вече сте прекрачили езиковата бариера и сте решили да се регистрирате сами, трябва да проверите в кое данъчно ще Ви разпределят (телефонен разговор).

ЗА ГЪРЦИЯ, БИХ ПРЕПОРЪЧАЛ ДА СИ НАЕМЕТЕ АГЕНТ (МЕСТНА ФИРМА), КОЯТО ДА ВИ РЕГИСТРИРА И ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИИТЕ. Работят сравнително евтино и мога да препоръчам читави такива.

Относно ОКд 236, не биг могъл да ви посъветвам адекватно, понеже не съм компетентен в тази област.

Относно второто Ви питане, бих препоръчал да се поразровите из другите под-форуми тук и да потърсите теми с ключови думи (ръчно изработени, handmade) има доста изписано по темата.

Надявам се че съм бил полезен.

От опита, който имам с гърците найстина не Ви препоръчвам да се занимавате сама, понеже тяхното финансово положение е доста нестабилно и буквално всеки ден се изменят закони, налагат се финансови рестрикции и буквално нещата се приемат от днес за утре.

Ако все пак решите да използвате гръцка фирма (силно препоръчвам) http://www.unityfour.eu/en/ и https://taxsupport.gr/en/ са изпитани специалисти и могат да ви адвайзнат по доста въпроси!




Здравейте Радослава!

Гърция е една от най-необятните държави, когато се говори за VAT matters. Причината за това е, езиковата бариера и това, че е много трудно при обаждане в данъчното да октриеш англо-говорящ (да кажем невъзможно).

Относно регистрацията, попълва се М1, М3, М6. М8 или М9 форма (https://drive.google.com/open?id=0B6MMANAwV8CYTXIyQWhVYmVCNHc, използвай Adobe Pro или друг софтуер за да направиш "markable" документа и после в гугъл транслейт за да прецениш, според дейноста и това, че си "non resident", коя от формите аплайва, за твоят случай).

ВСИЧКИ ДЕКЛАРАЦИИ В ГЪРЦИЯ СЕ ПОДАВАТ НА ХАРТИЯ(VAT Return, EC Sales list, EC Purchase list + локал листинги за продажби и покупки - еквивалент на нашите дневници), с изключение на Интрастат, който във вашият случай няма да има нужда да се подава.

В Гърция, когато не си resident (нямаш седалище) няма threshold за VAT регистрация! Тоест трябва да се регистрираш по VAT ПРЕДИ да направиш първата си taxable транзакция! Имайте впредвид, че регистрационният процес отнема около 2 седмици, имал съм случаи и да достигне до 6!

За жалост в Гърция, не аплайва редюснат VAT rate когато става въпрос за туристическа дейност и ще трябва да си чарджвате 24% VAT. Ако ще извършвате дейност в някои от тези (Rhodes Santorini, Mykonos, Naxos, Paros, Skiathos, Syros, Thasos, Andros, Tinos, Karpathos, Skyros, Kea, Antiparos, Sifnos) острови, кажете, защото част от горе описаното може и да не аплайва. Ще направя допълнителен рисърч.

Ако вече сте прекрачили езиковата бариера и сте решили да се регистрирате сами, трябва да проверите в кое данъчно ще Ви разпределят (телефонен разговор).

ЗА ГЪРЦИЯ, БИХ ПРЕПОРЪЧАЛ ДА СИ НАЕМЕТЕ АГЕНТ (МЕСТНА ФИРМА), КОЯТО ДА ВИ РЕГИСТРИРА И ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИИТЕ. Работят сравнително евтино и мога да препоръчам читави такива.

Относно ОКд 236, не биг могъл да ви посъветвам адекватно, понеже не съм компетентен в тази област.

Относно второто Ви питане, бих препоръчал да се поразровите из другите под-форуми тук и да потърсите теми с ключови думи (ръчно изработени, handmade) има доста изписано по темата.

Надявам се че съм бил полезен.

От опита, който имам с гърците найстина не Ви препоръчвам да се занимавате сама, понеже тяхното финансово положение е доста нестабилно и буквално всеки ден се изменят закони, налагат се финансови рестрикции и буквално нещата се приемат от днес за утре.

Ако все пак решите да използвате гръцка фирма (силно препоръчвам) http://www.unityfour.eu/en/ и https://taxsupport.gr/en/ са изпитани специалисти и могат да ви адвайзнат по доста въпроси!




Много благодаря за полезната информация. Ще се радвам ако аз мога да Ви бъда полезна с някаква информация
 
Здравейте!
Търся фирма, която подава ДДС декларации във Великобритания, Германия, Франция и Италия. Фирмата ни е регистрирана по ДДС в изброените държави, дейността ни е онлайн търговия и използваме складове в тези държави. Ползвахме Авалара за тези услуги до сега, но предпочитам да работя с българска компания, по възможност във Варна. :)
 
Здравейте приятели!

Казвам се Андриан Щерев и от близо 2 години се занимавам активно с ДДС законодателствата в Европейските държави. Тук може да разгледате и LinkdIn профила ми.

Според Европейската ДДС директива, всеки един онлайн бизнес, който достигне определен оборот от продажби в държава членка на ЕС, има задължение да се регистрира по ЗДДС, в съответната държава.

Работя с доста онлайн магазини, вкл. и такива разпознаваеми и в България.

Ако някой има нужда от помощ при попълване на ДДС или Intrastat декларацията си и съответното и подаване в държавата членка на ЕС, аз мога да му помогна (всяка една държава в ЕС, от Португалия до Полша + 26 други, вкл и ЮК)

Това НЕ Е платена услуга. Правя го в знак на благодарност, понеже наскоро стратирах онлайн магазин, благодарение на стотиците изчетени теми тук и за сега, резултатите са повече от задоволителни!

Съжалявам ако съм допуснал правописни грешки (счетоводител съм все пак).
Здравейте, имам нужда някой да ми сподели на какъв имейл се изпращат данъчните декларации за Германия -ВАТ
Имам онлайн магазин,оказа се че счетоводителя не ми ги е внасял досега,едвам се оправих,но сега трябва да подам до понеделник-10.02
Ще се радвам някой да ми помогне
 
Здравей колега,

Благодаря много за фийдбека.

БГрабодоателя не искам да го коментирам.

Това за трешхолдите, задълженията за регистрация и т.н. е доста обширна тема за обяснение и на този етап нямам време да пиша подобно нещо. За напред, ще се замисля, дали да не разширя информацията, която си дал по-горе, в отделна тема.

По-принцип планирах да помагам на бизнеси, които вече имат регистрация в другата държава и се чудят какво да правят и плащат луди пари на счетоводители, VAT reps и тем подобни.

Но ако някой има какъвто и да е въпрос относно VAT, може да пита. Бих се радвал да помогна :)
Здравей, имам нужда от помощ. Може ли да обсъдим въпроса на лично?
 

Горе