Въпросът ми е следният.
Имате електронен магазин от който клиентите си правят поръчки да речем без регистрация. Вкарват в количката после пишат данни за доставка и така. С наложен платеж.
Звъните ли после на посоченият телефон от клиента да проверите дали всичко ОК.
Питам понеже до сега имам малки проектчета при които задължително преди да стигнем до продажба комуникираме с клиентите по мейли и скайп понеже ми пращат текстове и снимки за индивидуалните си подаръчета. Както и още един проект имам пак така който изисква такава връзка.
Но сега имам 2 идеи за проекти които няма какво да се уточнава допълнително влизаш харесваш ад ту карт и заминаваш...
Имате електронен магазин от който клиентите си правят поръчки да речем без регистрация. Вкарват в количката после пишат данни за доставка и така. С наложен платеж.
Звъните ли после на посоченият телефон от клиента да проверите дали всичко ОК.
Питам понеже до сега имам малки проектчета при които задължително преди да стигнем до продажба комуникираме с клиентите по мейли и скайп понеже ми пращат текстове и снимки за индивидуалните си подаръчета. Както и още един проект имам пак така който изисква такава връзка.
Но сега имам 2 идеи за проекти които няма какво да се уточнава допълнително влизаш харесваш ад ту карт и заминаваш...