От: Потребителите на dir.bg?
Кофти опит с това имаше и маркетинга на една IT компания, която не беше отразила факта, че това, което е инвестирала в dir.bg, можеше свободно да отиде в adwords. За жалост ефектът не беше този, който копманията търсеше и прекрати бъдещи инвестиции в тази насока. Сори за тях, но е редно да се знае повечко за това. Все пак не може всеки, който попитам да ми дава такива негативни отговори. Много ще се радвам, ако някой от тази платформа даде адекватно мнение по въпроса, защо всеки пробвал тази услуга не е доволен или гаже не е казал "става".
За тази услуга на dir.bg чух за първи път на един WP Camp, където се обясни пред посетителите колко добре работи и как имат доволни клинети в лицето на банки и други големи институции. Аз седях и с едно приятелче се чудехме как по-точно претендират да са толкова добри, като истински може да ги оцени фирми и физ. лица с малки бюджети. Както се вика една банка пръска по няколко хилядарки на кампания и ако питаш някой от маркетинг отдела, от къде са получили повече заявки / поръчки / резултати и те няма да ти отговорят. Едниственото, което е максима при тях е: Щом го направихме така и работи, значи така ще се процедира. А дали Гугъл е донесъл повече трафик от еквивалента си в лицето на дир.бг е подробност, която е излишно да се знае. Оптимизирането на една кампания е задължителен процес в маркетинга, да не говорим, че трябва да се гони златното правило: "За всеки инвестирал лев, трябва да получа 10". Това се отнася както за директни продажби, така и за брандинг. Въпрос на виждане е кое е належащо за момента.
Надявам се силно, някой по-запознат да даде мнение. Не съм я пробрал системата, но това което се носи като фиидбек никак не говори добре за нея.