E-Business
Active Member
peshko беше задал въпроса Защо не ми върви в Онлайн Бизнеса
Да си кажа и аз моето мнение по въпроса и да дам няколко съвета от мое име. Не съм гледал сайта му защото в случая смятам че сайта не е толкова важен. Първо да кажа че не съм специалист по аффилиейт и може да не съм прав някаде. Та разбирам че продаваше проактол. Което е най продавания продукт на Moreniche ако съдя от сайта им.
1. Моите принципи в интернет търговията са че трябва да се продават продукти които по малко се търсят. Не казвам които не се търсят а които по малко се търсят. Аз се ръководя от старата българска поговорка:"По -добре първи в селото от колкото последен в града" ако ме разбираш какво искам да кажа. Всички се втурват да продават наи търсеното - а там естествено конкуренцията е убийствена. И вероятноста да се напъхаш в първите 30 в Гугъл е ужасно малка с години наред. Идеята ми е такава. Ако има продукт който се търси на месец по 800 000 пъти по ключовата си дума но имам 88 000 000 конкурентни сайтове, и има продукт който се търси 20 000 пъти на месец но има 50 000 конкурентни сайта? ами продавам 2-рия продукт. Давам пример: "loss weight" като ключова дума се търси да речем 560 000 в месеца и има 88 600 000 саита които излизат в гоогле по тази ключова дума - това прави съотношение търсене предлагане 1:136 някаде.
По ключова дума "bean bag" (мисля че беше кръгли надуваеми столове) има 25 000 търсенета на месец само - обаче само 2 000 000 саита които излизат в гоогле по тази ключова дума - това прави съотношение търсене предлагане 1:80 някаде. Ами излиза че е по добре да продаваш bean bag макар че по малко се търси - но пък има по малко конкутенция. Да не говорим че е много по лесно да си в първите 30. Според мен въпрос на 3-4 месеца е да се вдигне сайт по bean bag в първите 10. Това означава много повече продажби от това да продаваш waight loss и да си на 150 место в гугъл и никой да не те знае. Не съм ли прав? моето съоношение в сайтовете ми е средно 1:50 и без проблеми съм в топ 10 на Гугъл и си продавам добре.
2. Относно ключовата дума. Мога срещу 10 стотинки да промоутвам който и да е сайт до 1 место в гугъл по определена от мен ключова дума. Всички ще се съгласите с мен че съм прав. Няма нищо по лесно от това. Въпроса обаче не е да си на първо място в Гугъл по "някаква" ключова дума а по такава която се търси. А в случая на peshko ключова дума "rapid weight loss pill" е много малко търсена да речем 4000 пъти в месеца при конкуренция да речем 2 000 000. Съотношение търсене предлагане - 1:500. Ами доста си е. така че и на 1 място да си по тази комбинация - не е толкова важно. В неговата ниша думата е ""weight loss". там очевидно е борбата за място под слънцето.
Та ако трябва да обобщя с 2 думи - не продавайте най търсените продукти. И ползвайте математиката и изчисляваите. Има дори проиграми за такова изчисляване: http://www.wordtracker.com мисля че изчисляваше търсене спрямо предлагане по определена ключова дума. Това е от мен. Може да споделите мнения и вие - Кой е принципа от който се ръководите в интернет бизнеса си
Да си кажа и аз моето мнение по въпроса и да дам няколко съвета от мое име. Не съм гледал сайта му защото в случая смятам че сайта не е толкова важен. Първо да кажа че не съм специалист по аффилиейт и може да не съм прав някаде. Та разбирам че продаваше проактол. Което е най продавания продукт на Moreniche ако съдя от сайта им.
1. Моите принципи в интернет търговията са че трябва да се продават продукти които по малко се търсят. Не казвам които не се търсят а които по малко се търсят. Аз се ръководя от старата българска поговорка:"По -добре първи в селото от колкото последен в града" ако ме разбираш какво искам да кажа. Всички се втурват да продават наи търсеното - а там естествено конкуренцията е убийствена. И вероятноста да се напъхаш в първите 30 в Гугъл е ужасно малка с години наред. Идеята ми е такава. Ако има продукт който се търси на месец по 800 000 пъти по ключовата си дума но имам 88 000 000 конкурентни сайтове, и има продукт който се търси 20 000 пъти на месец но има 50 000 конкурентни сайта? ами продавам 2-рия продукт. Давам пример: "loss weight" като ключова дума се търси да речем 560 000 в месеца и има 88 600 000 саита които излизат в гоогле по тази ключова дума - това прави съотношение търсене предлагане 1:136 някаде.
По ключова дума "bean bag" (мисля че беше кръгли надуваеми столове) има 25 000 търсенета на месец само - обаче само 2 000 000 саита които излизат в гоогле по тази ключова дума - това прави съотношение търсене предлагане 1:80 някаде. Ами излиза че е по добре да продаваш bean bag макар че по малко се търси - но пък има по малко конкутенция. Да не говорим че е много по лесно да си в първите 30. Според мен въпрос на 3-4 месеца е да се вдигне сайт по bean bag в първите 10. Това означава много повече продажби от това да продаваш waight loss и да си на 150 место в гугъл и никой да не те знае. Не съм ли прав? моето съоношение в сайтовете ми е средно 1:50 и без проблеми съм в топ 10 на Гугъл и си продавам добре.
2. Относно ключовата дума. Мога срещу 10 стотинки да промоутвам който и да е сайт до 1 место в гугъл по определена от мен ключова дума. Всички ще се съгласите с мен че съм прав. Няма нищо по лесно от това. Въпроса обаче не е да си на първо място в Гугъл по "някаква" ключова дума а по такава която се търси. А в случая на peshko ключова дума "rapid weight loss pill" е много малко търсена да речем 4000 пъти в месеца при конкуренция да речем 2 000 000. Съотношение търсене предлагане - 1:500. Ами доста си е. така че и на 1 място да си по тази комбинация - не е толкова важно. В неговата ниша думата е ""weight loss". там очевидно е борбата за място под слънцето.
Та ако трябва да обобщя с 2 думи - не продавайте най търсените продукти. И ползвайте математиката и изчисляваите. Има дори проиграми за такова изчисляване: http://www.wordtracker.com мисля че изчисляваше търсене спрямо предлагане по определена ключова дума. Това е от мен. Може да споделите мнения и вие - Кой е принципа от който се ръководите в интернет бизнеса си