Право за анулиране на покупката - 14-дни

hap23

Active Member
Миналата седмица получих продукти /мости на парфюми/ от интернет магазина parfimo.bg.
Продуктите са с изтекъл срок на годност и неоригинални. От 21.12.2018год. се опитвам да се свържа с посочения телефон на интернет страницата 0700 16 116, но без резултат.
На 22.12.2018 год. изпратих е-майл на сайта, но все още не са ми отговорили.
Прочетох, че в 14-дневен срок мога да анулирам поръчката и да върна продуктите.
Имам ли право да върна мострите на парфюмите в този случай като съм пръснала само по веднъж от тях, колкото да се уверя, че не са качествени продукти?
Т.е. имам ли право да върна продуктите в 14-дневен срок от получаването им след като е нарушена опаковката на продуктите?
Прочетох и условията, в които не мога да върна стоки. Могат ли да ме атакуват, че мострите на парфюми са стоки, които са свързани с хигиената или защита на здравето?
Благодаря предварително!
P.S. и повече никакви покупки от parfimo.bg!
 
Последно редактирано:
Миналата седмица получих продукти /мости на парфюми/ от интернет магазина parfino.bg.
Продуктите са с изтекъл срок на годност и неоригинални. От 21.12.2018год. се опитвам да се свържа с посочения телефон на интернет страницата 0700 16 116, но без резултат.
На 22.12.2018 год. изпратих е-майл на сайта, но все още не са ми отговорили.
Прочетох, че в 14-дневен срок мога да анулирам поръчката и да върна продуктите.
Имам ли право да върна мострите на парфюмите в този случай като съм пръснала само по веднъж от тях, колкото да се уверя, че не са качествени продукти?
Т.е. имам ли право да върна продуктите в 14-дневен срок от получаването им след като е нарушена опаковката на продуктите?
Прочетох и условията, в които не мога да върна стоки. Могат ли да ме атакуват, че мострите на парфюми са стоки, които са свързани с хигиената или защита на здравето?
Благодаря предварително!
P.S. и повече никакви покупки от parfino.bg!


Сайта е parfiMo.bg, а не parfiNo.bg ... и ако не е спазено следното условие, цитирам:

========
При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид(напр. разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др.
========

яко си се минала :-/ . Аз като им гледам цените, не бих си и помислил, че това е истински парфюм.
 
То май няма такъв сайт :)
за парфиМо става въпрос.

Иначе по въпроса. Не трябваше да ги отваряш, след като си видяла, че са с изтекъл срок.
Пиши на чехите, че подронват авторитета им като техен дистрибутор или там каквито са им. Поне за успокоение на душата :)
 
Аз като им гледам цените, не бих си и помислил, че това е истински парфюм.
Аз съм си взимал от там 5-6 парфюма и тоалетни води и всичко беше оригинално. Реално са с около 30% по-евтини отколкото в някой мол - но на мола плащат наем, плащат персонал и т.н.
Единствено ме издразни, че направих поръчка за 400+ лв и дори нямаше безплатна доставка ...
 
Да, ако не са отворени могат да се върнат, иначе - не. И така знам.
Що не тичаш на корта, ами вадиш теми от преди 2 години........
 

Горе