hap23
Active Member
Миналата седмица получих продукти /мости на парфюми/ от интернет магазина parfimo.bg.
Продуктите са с изтекъл срок на годност и неоригинални. От 21.12.2018год. се опитвам да се свържа с посочения телефон на интернет страницата 0700 16 116, но без резултат.
На 22.12.2018 год. изпратих е-майл на сайта, но все още не са ми отговорили.
Прочетох, че в 14-дневен срок мога да анулирам поръчката и да върна продуктите.
Имам ли право да върна мострите на парфюмите в този случай като съм пръснала само по веднъж от тях, колкото да се уверя, че не са качествени продукти?
Т.е. имам ли право да върна продуктите в 14-дневен срок от получаването им след като е нарушена опаковката на продуктите?
Прочетох и условията, в които не мога да върна стоки. Могат ли да ме атакуват, че мострите на парфюми са стоки, които са свързани с хигиената или защита на здравето?
Благодаря предварително!
P.S. и повече никакви покупки от parfimo.bg!
Продуктите са с изтекъл срок на годност и неоригинални. От 21.12.2018год. се опитвам да се свържа с посочения телефон на интернет страницата 0700 16 116, но без резултат.
На 22.12.2018 год. изпратих е-майл на сайта, но все още не са ми отговорили.
Прочетох, че в 14-дневен срок мога да анулирам поръчката и да върна продуктите.
Имам ли право да върна мострите на парфюмите в този случай като съм пръснала само по веднъж от тях, колкото да се уверя, че не са качествени продукти?
Т.е. имам ли право да върна продуктите в 14-дневен срок от получаването им след като е нарушена опаковката на продуктите?
Прочетох и условията, в които не мога да върна стоки. Могат ли да ме атакуват, че мострите на парфюми са стоки, които са свързани с хигиената или защита на здравето?
Благодаря предварително!
P.S. и повече никакви покупки от parfimo.bg!
Последно редактирано: