Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

и аз очаквам да изпратиш :)
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

и аз очаквам да изпратиш :)

Ти дал ли си мейл?
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

дал съм и получих мейл без прикачените истории, за което и писах и току що го получих
 
Последно редактирано:
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

дал съм и получих мейл без прикачените истории, за което и писах и току що го получих

Ти дал ли си мейл?

Грешката е моя, всичко е точно вече :)
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Не ми харесаха цените ви,доста са близки до офертите в БГ пазара. Чудя се ,аз кой би пазарувал от мен като може да си го купи от ***** и да му е сигурно... :roll:
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Ерос,

Право на твои избор е да избереш нас или друг дропшипър. Да не забравяме, че вие нямате абсолютно никакви разходи по съхранение, застраховки и прочие на стока, както ако ви е на склад.

С колега snux мислихме за цените и решихме, че цените по-добри от тези за такава услуга няма. Проучихме въпроса и видяхме, че другите слагат прекалено висока премия за дропшип услуга си.

Гарантирам ти че доставните цени ще са същите, но другите ще искат по-високи премии.

Това, което ти отбягва се нарича дъмпинг - не случайно Мултирама затвориха врати, а Техномаркет ги продадоха.

Аз лично съм правил проучване на няколко продуктови гами и цените са различават от порядъка на 20-30% и има продажби, това какво ти говори :)
Също така не знам, за коя продуктова категория говориш.

Асортимента ни е голям и има доста продукти, на които може им вземете доволен марж.

Все пак ние не ви обвързваме с пазарна цена, всеки има право само да си определя цените!
С нашата услуга вие нямате никакви стоки на склад. Не продадената стока ви се трупа в инвентара. Не продадената стока ви носи загуби, пропуснати ползи и липса на жизнено важната ликвидност!
 
Последно редактирано:
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

За колко време се доставят за чия сметка е доставката?

Пратката се пуска на следващия работен ден, след като пристигнат парите. Пратката се изпраща с наложен платеж за сметка на получателя. Разбира се ние не се бъркаме във вашата политика и ако имате определени условия за над определена сума безплатна доставка, то тогава вие ще трябва да покриете сумата. Таксата от 5 лева е за обработката и пускането по Еконт от наша страна. При повече от 1 бройка за обработка се дължи само 5 лева.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Наистина цените Ви не са особено ниски но може да се сработим за някои марки ако ми се затръшка клиент в офиса /не говоря за онлайн магазин/ предполагам няма да е проблем. Стига да си идва с фактури и всичко както си му е реда.
Давате цена около 5% по-ниска от тази по магазините.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Това са ни цените, ако намериш по-добра услуга, спокойно избирай нея.

Дори ако намериш по-ниски цени, ако не ти е проблем кажи и на нас :)

Все пак ви предоставяме услуга, която напълно замества разходите ви по складиране, застраховки, логистика и т.н. От вас се изисква само да наредите Х сума пари :)
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Да разбирам Ви напълно и дори когато ми се наложи сте ми Вариант особено за лаптопите Тошиба! :) понеже те са търсена марка на която все още не съм дистрибутор.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Прилагаме и карта с приемните за гаранцията
service_BG.jpg
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Дайте повече инфо на лично!! Благодаря!!
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Дайте повече инфо на лично!! Благодаря!!

Остави си мейл на ЛС!
 
От: От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Първа точка - ок. Втора точка - не може да избягате от това. Не е "обратно изкупуване", а връщане на продукт в законоустановен срок. Иначе първата костилка, ще ни събере заедно в КЗП.

Няма никакъв проблем да вършен парите на клиента. Обаче върнатата стока ще си я държиш на склад за своя сметка. Тъй като ти си юридическо лице нямаш право да връщаш стоката (ако търговецът не желае да я приеме и не е договорено да има възможност за връщане) и КЗП не те защитава. Разбира се нищо не ти пречи да намериш търговец, който да приема стоката обратно, но такъв вероятно ще иска по-високи цени.

Законите дават твърде много "права" на крайните клиенти, търговците не са защитени от злоупотреби по никакъв начин. Някой ако иска ще си купува всеки ден скъпи телевизори и ще ги връща.
 
От: От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Няма никакъв проблем да вършен парите на клиента. Обаче върнатата стока ще си я държиш на склад за своя сметка. Тъй като ти си юридическо лице нямаш право да връщаш стоката (ако търговецът не желае да я приеме и не е договорено да има възможност за връщане) и КЗП не те защитава. Разбира се нищо не ти пречи да намериш търговец, който да приема стоката обратно, но такъв вероятно ще иска по-високи цени.

Законите дават твърде много "права" на крайните клиенти, търговците не са защитени от злоупотреби по никакъв начин. Някой ако иска ще си купува всеки ден скъпи телевизори и ще ги връща.

Ъъъ нещо съвсем не е така. Веднъж плащам на дропшипърите да пратят стоката, втори път и на клиента парите да връщам?! Както си тръгнал, дай една сметка и на теб да ги пусна за трети път. Аз не съм страна по сделката - стока не пращам, документ не издавам, отделно документ не получавам, нито стока. Пускам едни пари и до там. А ако ги пусна като физическо лице? Имам един мейл, който мога да представя като търговско съобщение :)
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Задължително трябва да си юридическо лице (или ЕТ) за да извършваш търговия по занятие.

А търговското съобщение не е непоискано - ти изрично си го поискал.

Не може примерно ти като физическо лице да приемеш парите от клиента, да пратиш част от тях на търговеца, който праща стоката директно на клиента. Защото това е търговска дейност по занятие. Клиента е потребител по смисъла на закона, а ти не си потребител, защото не си физическо лице, а юридическо.

Имаш и договор, съгласно който стоката нямаш право да я върнеш. Този договор е валиден тъй като ти не си потребител по смисъла на закона. Ако беше потребител, може би договорът щеше да е нищожен, защото Закона за защита на потребителите забранява на търговците да отказват връщане на стоката.

Ако не искаш да се набутваш намери търговец, който е съгласен крайния клиент да му връща стоката и всички по веригата да си връщате парите. Обаче за да бъде възможно това ще се наложи да плащаш по-висока цена - никой няма да рискува да работи на ниски цени, ако има риск да го занимават с връщане на стока.
 
От: От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Аз не съм страна по сделката - стока не пращам, документ не издавам, отделно документ не получавам, нито стока. Пускам едни пари и до там. А ако ги пусна като физическо лице? Имам един мейл, който мога да представя като търговско съобщение :)

Не е вярно. Ти може и да не си страна, обаче твоята фирма е страна по сделка. Тук има две сделки - потребителят сключва сделка с твоята фирма за доставка на стока. Твоята фирма сключва сделка с фирмата доставчик, която праща стоката директно на клиента от името на твоята фирма. Твоята фирма издава фактура или касов бон (или не издава нищо, ако клиента не иска фактура и плащането е по банка) на потребителя, който плаща на твоята фирма. Фирмата доставчик издава фактура на твоята фирма, която плаща сумата, написана във фактурата. Това, че договорите се извършват от разстояние без да се подписват формално не значи, че договор/сделка няма.

Ако пуснеш заявката като физическо лице би трябвало получиш отказ, тъй като това задължава търговеца да ти върне парите (тъй като е възможно ти да бъдеш потребител по смисъла на закона и да злоупотребиш с това). В офертата по-горе ясно е посочено, че не се допуска връщане на стока. Разбира се аз не съм страна по сделката и не мога да твърдя това със сигурност, но ако търговецът държи да няма връщания би трябвало да отказва сделки с физически лица, ако иска да се защити от злоупотреби.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Как стои въпроса с наличността при дропшип-а? Има ли информация дали всяка стока от каталога е налична към момента на поръчката?

А липсата на яснота при ситуация когато клиента реши да се възползва от правото си да върне стоката е смущаваща. Някой има ли представа за БГ какъв % от покупките се връщат? Не ми се иска да си "купя" 5-6 таблета и 10-тина телевизора.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Как стои въпроса с наличността при дропшип-а? Има ли информация дали всяка стока от каталога е налична към момента на поръчката?

А липсата на яснота при ситуация когато клиента реши да се възползва от правото си да върне стоката е смущаваща. Някой има ли представа за БГ какъв % от покупките се връщат? Не ми се иска да си "купя" 5-6 таблета и 10-тина телевизора.

Всичко е описано, в каталога кое е с поръчка и кое е на склад. Каталога се ъпдейтва всяка седмица. Съответно винаги може да се обадите и да се провери на момента каква наличност има. Взаимоотношенията с клиента са изцяло на онлайн магазина. Вие като магазин отговаряте пред потребителя, който купува стоката от вас. Ние сме ви доставчици, който изпращат стоката вместо вас. А ако решиш да отвориш магазин как ще продаваш неща, които нямаш? Дава ме ви възможност да продавате стоки, които не се изисква да изкупувате и държите на склад!


ПП - Само не разбрах имаш магазин и ти трябва стока, или просто си пишеш ей така лаф да става и да събираме мнения. На мен повече ми прилича на второто.
 

Горе