Проблеми с ГЛОБУЛ!

От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

Хахаха, аз имах подобни циркове с вивата, и накрая им звъннах и им казах спирайте го тоя нет на телефона, хич да не съм го чул повече. :D
Иначе искрено ти съчувствам и на теб и на колегата с темата.
мани тоя глобул - вчера ходих като маносан цял ден - пращат ми смс, че ми е достигнат кредитния лимит. Оказа се, че има 440лв сметка. При условие, че средно плащам около 15. Били ми изтрили пакета с мобилния интернет и цял месец ме жулули по 2,40/мб. Цял ден разправии, и накрая излезе, че сега ще си платя сметката, която ще ми я сторнират другия месец... :cry:
 
От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

Истината е, че никой не те/не го е прецакал!

Ясно и точно както по закон, така и по договор има 2 положения за прекратяване:
1. Предсрочно - дължат се неустойки
2. След изтичане на срока

Конкретният казус е по точка 2. При договори с изтичащ/оставащ под 1 месец или 2 до изтичане, както и изтекли такива се подава ПРЕДИЗВЕСТИЕ с 30 дни срок. Отново в конкретният казус:

Щом договорите изтичат на 17.06.14, тоест ако е трябвало да са стриктни, а и ти да си точен в сметките, както виждам ти се иска, то е било повече от нужно и наложително да пуснеш предизвестие на 17.05.2014г.. Ти обаче не си го направил, а молбата ти от 05.06.14 е можела да се тълкува по 2 варианта:
1. Предизвестие до 05.07.14 - както не, а и не са длъжни, дори погледнато от друг ъгъл са направили компромис
2. Искане за незабавно прекуратяване - подобно нещо няма

Ти обаче си решил да хванеш влака и да извадиш максимума - хем да източиш 120 мин, колкото е пълният пакет за ПЪЛНИЯТ отчетен период, хем да платиш по-малко като такса. Няма как да стане! Знам, че не ти допада, но фактите са такива.

Както и по-горе са казали: Ако искаш да спреш дадена услуга, но не го правиш по каналният ред - предизвестие, срок на предизвестие и тн, то няма как да очакваш да ти се получат нещата. Още повече, че ако ВЪПРЕКИ това действаш по този начин, бил си толкова убеден в желанието да се разделиш/спреш да ползваш конкретните 2 карти е било повече от редно, логично, правилно, умно да ги извадиш и от употреба.

Отвори Общите условия и виж секцията за прекратяване, в която всичко много точно, ясно е описано, както и аз отделям време да ти го обясня сега.

В резюме: В твоят случай оператора или служителите му не са ти виновни и не са те прецакали. Ти сам си се вкарал в тази ситуация, по причини, които смятам доста аргументирано изложих по-горе.

PS. Подкрепям изцяло идеята да се борим и роптаем срещу своеволията на телекомите, а и не само. Аз самият съм в точно такъв много сериозен конфликт с Виваком. Важно е когато спорим да сме запознати с правилата обаче.

Не съм точно запознат със абсолютно всички документи и може и най-вероятно си прав, но за едно не си, а именно, че аз не съм искал да прецакам глобул, а точно обратното платил съм си цялата сметка и нито стотинка по-малко. И съм използвал минутите за които съм платил и нито минута повече.
 
От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

Колко точно плати? Ако е пропорционално, значи си платил по-малко...
 
От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

За нещастие и днес КЗП са решили да не работят.
 
От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

държавна агенция, какво очакваш, да стои и да служи на обществото ли?!?
 
Re: От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

държавна агенция, какво очакваш, да стои и да служи на обществото ли?!?

Уж ги бяха похвалили, че доста адекватно действат и трудно някой некоректен търговец успява да им се измъкне. :) А това, че не работят днес е повече от странно. :)
 
От: Re: От: Проблеми с ГЛОБУЛ!

Уж ги бяха похвалили, че доста адекватно действат и трудно някой некоректен търговец успява да им се измъкне. :) А това, че не работят днес е повече от странно. :)

Похвалиха тези на Славейков 4, но звената по места в общинските центрове са пълна трагедия. На мен ми беше по-лесно да се вдигна от Сливен и да дойда до София, отколкото да дебна общинските...
 

Горе