crystalline
New Member
Здравейте!
Случвало ли ви се е клиент да направи рекламация за продукт, който е получил преди десетина дни и да твърди, че тъкмо днес го бил отворил и видял, че стоката е дефектна/деформирана? Описаните дефекти да звучат като транспортни, но клиента да не се е възползвал от правото си да отвори пратката преди да плати? Как реагирате в подобни случаи? Уважавате ли рекламацията и връщате ли парите на клиента?
Случвало ли ви се е клиент да направи рекламация за продукт, който е получил преди десетина дни и да твърди, че тъкмо днес го бил отворил и видял, че стоката е дефектна/деформирана? Описаните дефекти да звучат като транспортни, но клиента да не се е възползвал от правото си да отвори пратката преди да плати? Как реагирате в подобни случаи? Уважавате ли рекламацията и връщате ли парите на клиента?