Преди няколко дена изкривих една алуминиева джанта за Голф 3 и реших да потърся ламаринена. Вдигнах телефона и се обадих на въпросната фирма megaparts.bg. Обясних че ми трябва една джанта 14 цола за Голф 3. Отсреща човека каза изчакайте и след малко каза имаме две едната е черна другата бяла. Поръчах джантите и след един ден дойдоха с Еконт. Платих посочената сума и отидох при майстора да сложи гумата. Викам му имам две джанти избери по-добрата. Погледна майстора джантите и ми вика тия джанти не са за Голф 3 а са от старото Ауди. Аз останах малко учуден взехме шублер и измерихме разстоянието на дупките и се оказа разминаване с около един сантиметър между оригинална джанта за Голф 3 и тези дето ми ги бяха изпратили. Викам си нищо станало е недоразумение ще се оправят нещата. Звънкам аз и обяснявам по телефона че джантите не стават за Голф 3. Отсреща ми казват каквото сте поръчали това сме ви изпратили. Казвам аз се обадих по телефона и исках 14 цолови джанти за Голф. Отсреща проверяват дали съм звънял по телефона или съм поръчал директно естествено се оказа че съм звънял но ми казват тези джанти са свалени от Голф и са такива за Голф. Е свалени са от Голф но не са за Голф се опитах да обясня аз но без успехи. Сега не искат да ми сменят джантите нито да ми върнат парите а на мен не ми вършат работа тези свалени от Голф джанти. Така че внимавайте какво поръчвате и какво ви изпращат. Не става въпрос за парите платени от мен а за отношението с клиентите винаги могат да се получат грешки но е важно да се вземе поука от тези грешки а не да се изкарва клиента виновен.