В последно време зачестиха оплакванията от клиенти че нямат известяване от куриера че пратката е пристигнала.Някой използва ли система за изпращане на смс с номер на товарителница и може ли да се интегрира в Prestashop?
Аз съм с Presta и ползвам модула на Еконт. При предоставен телефон от купувача, системата ( на Еконт ) автоматично го известява за пристигналата пратка.
Да и аз имах подобни обаждания, звънят и питат какво стана, де е поръчката и тнт.
Докато се усетя ...
Гледам в Еконт пристигнала няма смс .
В опенкарт лесно им пиша на емайла че са пристигнали ама може да се наложи и да ги прозвъняваме ....
И на мен ми се случва, и за мои лични поръчки. Затова като видя, че дадена поръчка не е взета след 2-3 дена, пиша имейл на клиентите. Повечето си знаят, нали затова си избират доставка до офис, за да отидат, когато им е удобно, но все пак.