lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
Става дума за Опен карт, СЕО Пак екстеншъна, който генерира продуктовите урл-та влизащи в Сайтмап-а. Какво се случи?
Магазина и продуктите бяха качени. Тъй като не знаех, че наличието, но неизползването на английски като език ще доведе до проблем по-късно имаше въведени заглавията на продуктите на английски. Да, но това доведе до съществуването на 1 продукт с 2 урл-та, което не ми се понрави. Махнах английския, логично пре-генерирах урл-та и сайтмап-а и го ресъбмитнах в УМТ.
В резултат, но по необяснима причина СЕО Пак ги генерира(говоря за тези на БГ), но с лека корекция от рода:
domain.com/produktova-kategoria/produkt
стана:
domain.com/productova-categoria/product
Както виждате промяната е малка, но това пък доведе до скок в ненамерените страници, защото баче Гошо си търси старите. Тъй като пък всичко бе масово започнаха да валят съобщенията за завишен брой ненамерени страници в магазина. Минаха 5 седмици, но търсачката упорито си ги търси, разбира се е хванала новите, но на всеки 3-5 дни в УМТ ми вади въпросното съобщение.
Въпросът е трябва ли да се притеснявам? Какви може да са последиците за класирането, макар до сега да няма такива и колко време ще и е нужно да спре да търси нещо, което го няма?
Става дума за Опен карт, СЕО Пак екстеншъна, който генерира продуктовите урл-та влизащи в Сайтмап-а. Какво се случи?
Магазина и продуктите бяха качени. Тъй като не знаех, че наличието, но неизползването на английски като език ще доведе до проблем по-късно имаше въведени заглавията на продуктите на английски. Да, но това доведе до съществуването на 1 продукт с 2 урл-та, което не ми се понрави. Махнах английския, логично пре-генерирах урл-та и сайтмап-а и го ресъбмитнах в УМТ.
В резултат, но по необяснима причина СЕО Пак ги генерира(говоря за тези на БГ), но с лека корекция от рода:
domain.com/produktova-kategoria/produkt
стана:
domain.com/productova-categoria/product
Както виждате промяната е малка, но това пък доведе до скок в ненамерените страници, защото баче Гошо си търси старите. Тъй като пък всичко бе масово започнаха да валят съобщенията за завишен брой ненамерени страници в магазина. Минаха 5 седмици, но търсачката упорито си ги търси, разбира се е хванала новите, но на всеки 3-5 дни в УМТ ми вади въпросното съобщение.
Въпросът е трябва ли да се притеснявам? Какви може да са последиците за класирането, макар до сега да няма такива и колко време ще и е нужно да спре да търси нещо, което го няма?