Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

eshk0

Member
Здравейте.
Купих си телефон Samsung Galaxy S4 през юли месец от Глобул. До колкото си спомням изпуснах го един път през септември месец, беше с кълъфка но точно по лайсната (корпуса) има следа от удар, където беше чукнато от едно малко камъче.
Нямах никакви проблеми оттогава насам. Преди една седмица нещо спрая слушалката да работи (говоря за слушалката на телефона, а не за слушалки). На 9.01.14 отидох в глобул с гаранционната карта и го изпратиха в сервиза им в София, и днес получих смс, че телефонът е дошъл и мога да си го взема обратно.

Отивам в Глобул и какво да видя :shock: върнали са ми го без да го оправят, със забележка:


Заключение (ЦС): Not repaired - broken

Забележки (ЦС): Отказано гаранционно обслужване - силен удар по корпуса на апарата. Опит за връзка с клиента - НЕУСПЕШЕН. Цена на извънгаранционен ремонт в ЦС - 85 лв.

Между другото, никой не ми е звъннал :mad: Поисках от глобул телефон за връзка със сервиза, 4 пъти им звъннах но никой не вдига :mad:

От Глобул ми казаха да проверя няколко GSM сервиза в града, но никъде няма да ми сменят слушалката на по ниска цена от 85 лв. Обиколих няколко сервиза, цените които ми предложиха са много по ниски от тази в сервиза на Глобул, от 20 до 40 лв. Отидох обратно в Глобул за да попитам, ако ми сменят слушалката на телефона тук в града, дали няма да отпадне гаранцията, а те ми отговориха, че тя вече няма да важи заради този удар по корпуса :shock::shock::shock:

Ето да ви покажа и "удара"!



Какво да направя сега??? :confused:
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

За съжаление всеки удар (лек или по-тежък), дори по-голяма драскотина се счита за неправилно ползване... Дори ударът да не е причинил повредата, те си имат вече извинение и ти бият шута. Няма какво да направиш - даваш го някой "на черно" да ти го смени по-евтино и си джиткаш. Прост оимат доста работа в сервизите и всяка причина, която по гаранционните условия може да доведе до анулиране на гаранцията (удар, намокряне, отваряне на телефона от неотозиризан сервиз и т.н.) се използва за да си "измият ръцете".
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Ами удар/изпускане си е. Не знам ти как си го представяш? Да им го занесеш в шепи?
Това си е класика и колкото и да не ти се вярва още на приемане се описва като "следа от удар/изпускане". Ако не са го направили - някой е спал. Последствията от удар/изпускане са непредвидими и обикновено водят до "спящи" проблеми, които може да се отключат като при теб или да не се проявят никога. Причините най-често са поради "студени спойки" причинени от удара.
В твоя случай за да си спокоен, след като казват, че гаранцията е паднала - искай го писмено. По принцип при отпадане на гаранция се издава протокол за това. Така им е по процедура.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Аз като си взех телефон от Глобул, на който по описание батерията трябваше да издържа близо 500 часа в готовност и 12 време за разговори, издържаше едва ден и половина..
Върнах им го да го правят, и гледат го те, гледат го, пишат си нещо там и ми дават да се разпиша.. "Наздраскан дисплей"... Шшш Алооу, кога го надрасках само не можах да разбера, тия отпечатъка на пръста на екрана като е потен го виждат по различен начин.. Както и да е.. При тях това преди да се върнело в сервиз, е обичайна практика, за да излязат чисти, ако някой бунак от сервиза го надраска. Та нито ми смениха китайската батерия, нито ми смениха китайската Нокия, правена в Румъния по надпис, а чрез проверка по EMEI се оказва правена в Китай, та както и да е..
Просто са ъпдейтнали софтуера, което сам можех да направя.. За това нещо чаках 16 дни..
По-добре да си купя евтин китайски телефон от някой онлайн китайски магазин, отколкото скъп китайски телефон от нашенските монополисти.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Този опит да се оплачеш от доставчик ще ти изиграе лоша шега :) Тук има достатъчно хора, които имат електронни магазини и които ще ти кажат, че гаранцията удар не покрива. Глобул са в правото си в случая. Аз съм последния човек, който ще ги защити, но фактите са: ти си в грешка. 85 лв са малка цена. Най-удачния вариант за теб е да ги питаш ако смениш слушалката при тях, какъв е варианта за подновяване на гаранцията.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

В случая аз не съм за парите, но за какво дават тази гаранция не знам. Може би този проблем е заводски, но те търсят някаква причина за да ти бият шута.
Аз не го отричам че не съм го изпуснал, ама това беше в септември месец, а слушалката ми се развали миналата седмица.
Миналата година брат ми позлваше Samsung Galaxy Nexus, имаше супер много следи от драскотини, следи от удар, даже го беше изпуснал на плажа и телефона се е намокрил и спря да работи. После го изпрати на сервиз (Vivacom) и го оправиха.
Значи утре ще поискам протокол за отпадналата гаранция, ако има такова нещо, давам 20 лв в някой сервиз за да ми го оправят и повече никога нищо няма да купувам от Глобул!!!!
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Гаранцията е против фабричен дефект, т.е. такъв който се проявява от нормалната употреба на телефона, а не при изпускане и прочие. От един голям вносител на марка японски автомобили се опитваха в продължение на няколко седмици да ме обедят, че двигателя на колата нямал фабричен дефект, а аз съм я бил карал като Кен Блок.... е да ама не. Сега си чакам новия двигател. Надявам се да не строшат скоростната кутия, като сменят агрегата.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Този опит да се оплачеш от доставчик ще ти изиграе лоша шега :) Тук има достатъчно хора, които имат електронни магазини и които ще ти кажат, че гаранцията удар не покрива. Глобул са в правото си в случая. Аз съм последния човек, който ще ги защити, но фактите са: ти си в грешка. 85 лв са малка цена. Най-удачния вариант за теб е да ги питаш ако смениш слушалката при тях, какъв е варианта за подновяване на гаранцията.

Разбирам те колега, но да речем че имам счупен дисплей, тогава е ясен проблема, че дисплея се счупило от удара.
Но тук следата от удара е по самата лайсна където, никак не касае телефона. На всичкото отгоре телефона беше с кълъфка, когато го изпуснах.
Но както и да е, в тази държава клиентът никакво право няма :(
 
по принцип за скъпи вещи е хубаво да се сключва допълнителна застраховка за счувпане намокряне каквато има например във smartphone.bg/pages/insurance
за галакси S4 e 88 лева за две години

виваком мисля че също я предлагаха но беше с вноска на месец (от няколко лева по спомен за една лумиа казаха че плащат около 6 лв (ама не слушах какво ми говореха дали и със затраховка срещу загуба на работа или само за счупване)) - безплатен ремонт включва

Активирай на цени от 0.99лв. на месец

Защити своя нов мобилен телефон срещу непредвидени щети. VIVACare Phone ти осигурява безплатен ремонт или замяна на устройството при:

Случайно счупване
Измокряне
Природни бедствия
Пожар или експлозия

vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/mobilni_uslugi/mobilni_abonamentni/programa_viva_care/

та този на братти може да му е връвяла застраховка към плана и затова да е получил безплатен ремот а не заради гаранция
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

И аз искам да попитам... взех на приятелката ми Samsung Galaxy Grand I9082 от ardes , на 20 дни е телефона.. но почва да забива.. рестартирва се сам.. приложенията бавно се отварят.. и така нататък... въпроса ми е , какво ще направят ако го дам в сервиза на ардес ? Ще го ресторнат и до там ? И колко време горе-долу ще ми го бавят ?
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Ще го ресторнат и до там.
 
От: Re: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

по принцип за скъпи вещи е хубаво да се сключва допълнителна застраховка за счувпане намокряне каквато има например във smartphone.bg/pages/insurance
за галакси S4 e 88 лева за две години

виваком мисля че също я предлагаха но беше с вноска на месец (от няколко лева по спомен за една лумиа казаха че плащат около 6 лв (ама не слушах какво ми говореха дали и със затраховка срещу загуба на работа или само за счупване)) - безплатен ремонт включва

Активирай на цени от 0.99лв. на месец



vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/mobilni_uslugi/mobilni_abonamentni/programa_viva_care/

та този на братти може да му е връвяла застраховка към плана и затова да е получил безплатен ремот а не заради гаранция
Хаха, изобщо не се връзвайте, пак си мамят, аз бях сключил такава застраховка и като го изпуснах ми се пръсна стъклото на телефона, занесох го 1 месец ми го бавиха и накрая ми казаха, че нямат части в момента и ми предложиха 210лв. за телефона, а той струваше 1100лв. а проблема само едно пукнато стъкло, което ми го смениха в сервиз за 80лв. Така, че не връзвайте да си давате парите при тея смотани застраховки.
 
От: Re: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

по принцип за скъпи вещи е хубаво да се сключва допълнителна застраховка за счувпане намокряне каквато има например във smartphone.bg/pages/insurance
за галакси S4 e 88 лева за две години

виваком мисля че също я предлагаха но беше с вноска на месец (от няколко лева по спомен за една лумиа казаха че плащат около 6 лв (ама не слушах какво ми говореха дали и със затраховка срещу загуба на работа или само за счупване)) - безплатен ремонт включва

Активирай на цени от 0.99лв. на месец



vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/mobilni_uslugi/mobilni_abonamentni/programa_viva_care/

та този на братти може да му е връвяла застраховка към плана и затова да е получил безплатен ремот а не заради гаранция

На моя му направих застраховка, но мислех че включва и кражба.
 
От: От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Ще го ресторнат и до там.

Ако е така мога и сам... :confused:
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Тия гаранции имам чувството, че ги дават просто ей така в България. Изобщо не важат - при удар или при каквото и да било. Е тогава за какво ми е тая гаранция???? В чужбина директно ти сменяват телефона за една драскотина, а тука ги върят, сучат, за да не ти го ремонтират безплатно. Преди месец-два си ремонтирах Галакси С3, тъй като падна два пъти след пиянски запой и се счупи. Нося го и веднага - МНОГО ТЕЖКИ СЛЕДИ ОТ УДАР и т.н. Наистина падна, но тези драскотини, които описаха бяха от много отдавна и нямат нищо общо с удара... Както и да е цакнах си 250 кинта и го оправиха... Така, че не разчитайте на гаранциите...
 
Зависи от телефона и от гаранцията все пак. Купете си SONIM и ще ви го сменят с нов ако го повредите, независимо как и защо. На един познат вече трети или четвърти път му го сменят - последния път щото се било надраскало нещо.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Утре ще мина и през "Комисия за защита на потребителите", да видим там какво ще ми плямпат.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Бе вие какви хора сте? Що ме карате да ровя тоя форум да изкарам кой кога се оплаква, че клиент не му взел пратката, а в същото време "Ама как гаранцията не покрива изпускане?"
Оу май факинг год, риали?! Е как пък бе?! Е, не! Ми утре някой ритнитопко ще дойде с питане що не му го ремонтират като той си го подритвал...
Не се излагайте!

"ама уу чужбина знаете ли как е?", пък това ми е фаворит! Еми ходи у чужбината! Само дето тука сите дето много знаят как е ТАМ, като са ТАМ не си плюят дъвките на улицата, не хвърлят фасове, не минават на червено и много други неща, които като се върнат ТУКА, та да ни кажат как е ТАМ, правят. Ама ТАМ първо не бъркат свободия със свобода и второ знаят що е ред и шарят през пръстите тия дето не знаят. Щото никой от онези дето знаят за ТАМ не споменава, че хванат ли те в опит за измама ти пада и кредит рейтинг. И ТАМ никой не си и помисля, защото за един кирлив телефон после ще има много повече неприятности.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

Устройството е изтървано. Нормално е да откажат гаранция. Всеки на тяхно място ще направи същото.
 
От: Проблем с гаранция на телефон (Galaxy S4)

ВАЖНО!
Как аз си оправих ударения телефон с видими щети по него!
Имах Samsung S3 изтърван, удрян и какво ли още не! Закупен от Мтел / ах тия мушенници /.

Един ден просто спря да работи!

1. Обадих се на 0700 13311 - това е телефон за връзка с клиенти на самсунг
1.1. Обидих се и им казах, че телефонна ми е повреден без да казвам че е падал ставал и пак падал, попитаха ме за IMEI май се казваше, те го провериха и регистрираха че има проблем с телефонна.
1.2 Попитах ги къде мога да го отремонтират / не че не знаех ама се правя на луд /, те ми казаха за техните сервизи и че мога да си избера сам в кои да го оставя след като е в гаранция
2. Отивам дирекно в Омниаком- Младост 1, бл. 12А, партер - заявявам им че телефонна е развален, показвам гаранцията, а жената заявява ама той е изтърван :(, а аз ама аз звънях на централата на самсунг и им обясних за проблема, те го регистрираха и ми казаха че мога да го оставя при вас за отремонтиране. В крайна сметка го взеха и след 1 седмица ми се обадиха да си го взема :) - Отремонтиран.

Ако одидеш в някои от сервизите на Samsung може да имаш по голям шанс.

Сервизите нямат причина да те връщат, защото те ще си вземат нужната комисионна от отремонтирането, без значение дали е удрян, изтърван и т.н - По скоро биха си затворили очите за да изкарат някои лев отгоре :mrgreen:

Ето и сервизите в София -
1 Омниаком Младост 1, бл. 12А, партер
2 КК Сервиз ж.к. „Гео Милев“, ул. „Коста Лулчев“ № 58 А (P) 0700 13311 (Според местните тарифи)
3 Булграм Околовръстен път 36

Дано съм помогнал! :)

P.S
сега се загледах по снимките, че твоя си е като нов в сравнения с моя - ха ха :lol:, ама тия от глобу явно не си поплуват / ах тия мушенници /
 
Последно редактирано:

Горе