От: Проблем с договор на Виваком
Ако нещата се случваха според изискванията на потребителите, то тогава всички мобилни услуги трябваше да са безплатни
На втората седмица след като правих договора вече исках да се откажа от услугите им. Но се оказа, че не може. Ако искам да прекратя договора трябвало да изплатя всички бъдещи такси до края му. Да платя такси за нещо, което никога няма да ползвам? Ей това е ограничаване на свободата и пладнешки обир също така. А най-куриозното беше, че тогава се бях ядосал до толкова, че в офиса извадих 300 лв (там колкото бях изчислил че са до края на договора) с предложението да ги платя и да ми се разкарат от главата на момента, но мацката влезна в режим на обяснения и не искаше да ги приеме. И така с напълно угаснало от мен желание да ползвам услугите на Виваком трябваше да ги ползвам още година докато изтече измисления им договор.
Разбирам да има договор когато има сериозен ангажимент и едната от страните би търпяла големи загуби ако другата страна наруши споразумението, но при мобилните оператори няма такова нещо. От мене имат среден пръст и аз повече в техните махленски договори не влизам. Не че при Боб няма хартийка, но тя не е чак с такива изчанчени условия и ако искам утре мога да ида да ги спра без да ми начисляват наказателни такси за непредоставени услуги.
Потребителската култура е еднаква навсякъде, но не това е темата.
Как разбра кой е прав в случая?
Колкото до договорите, около 80% от текстовете в договоритв на операторите са изисквания на КРС. Които пък са резултат именно от изисквания на потребителите.
Само не разбрах, как договорът в този случай ограничава нечия свобода?
Ако нещата се случваха според изискванията на потребителите, то тогава всички мобилни услуги трябваше да са безплатни
На втората седмица след като правих договора вече исках да се откажа от услугите им. Но се оказа, че не може. Ако искам да прекратя договора трябвало да изплатя всички бъдещи такси до края му. Да платя такси за нещо, което никога няма да ползвам? Ей това е ограничаване на свободата и пладнешки обир също така. А най-куриозното беше, че тогава се бях ядосал до толкова, че в офиса извадих 300 лв (там колкото бях изчислил че са до края на договора) с предложението да ги платя и да ми се разкарат от главата на момента, но мацката влезна в режим на обяснения и не искаше да ги приеме. И така с напълно угаснало от мен желание да ползвам услугите на Виваком трябваше да ги ползвам още година докато изтече измисления им договор.
Разбирам да има договор когато има сериозен ангажимент и едната от страните би търпяла големи загуби ако другата страна наруши споразумението, но при мобилните оператори няма такова нещо. От мене имат среден пръст и аз повече в техните махленски договори не влизам. Не че при Боб няма хартийка, но тя не е чак с такива изчанчени условия и ако искам утре мога да ида да ги спра без да ми начисляват наказателни такси за непредоставени услуги.