Преди 2 седмици, клиент от Англия си поръча от мен 180 броя от продукт за избелване на зъби, започнаха едни преговори за отстъпки и ако може доставка до 5 дни, както и да е разбрахме се. Клиента си получил колета пратен,чрез ЕМС, но не бил доволен как е опакован продукта, имало дефекти и т.н.
Естествено си пусна и диспут в ПП и сега съм на минус $700.Писах му да ми прати снимки да видя дефектите по тубичките /гел-а за избелване е в 2 тубички--> 180 х2 =360 тубички общо/, той ми прати мъгливо подобие на снимка, на 1 тубичка. Дефект не можеше да се види, вероятно заради лошото качество на снимката.
Клиента иска да върне продукта и аз да му върна парите /отделно иска да му платя и разходите по връщане /.
Проблема е,че продукта го дропшипвам.
Платих $550 за продукта с бърза доставка.
Как да процедирам с дропшипера?
Ако върна парите на клиента съм вътре с $1250.
Как ще процедират ПП, ако не преведа пари по акаунта, а просто си направя нов с нова карта?
Тези от Вас, които се занимават с дропшипинг имали ли са подобен проблем?
Естествено си пусна и диспут в ПП и сега съм на минус $700.Писах му да ми прати снимки да видя дефектите по тубичките /гел-а за избелване е в 2 тубички--> 180 х2 =360 тубички общо/, той ми прати мъгливо подобие на снимка, на 1 тубичка. Дефект не можеше да се види, вероятно заради лошото качество на снимката.
Клиента иска да върне продукта и аз да му върна парите /отделно иска да му платя и разходите по връщане /.
Проблема е,че продукта го дропшипвам.
Платих $550 за продукта с бърза доставка.
Как да процедирам с дропшипера?
Ако върна парите на клиента съм вътре с $1250.
Как ще процедират ПП, ако не преведа пари по акаунта, а просто си направя нов с нова карта?
Тези от Вас, които се занимават с дропшипинг имали ли са подобен проблем?