По принцип на всякъде има шанс да бъдеш измамен - Пробвай да сложиш положителен фидбек и да отметнеш че си получил стоката в Ебай и виж в колко от случаите няма да я получиш.
Просто при китайците този процент е по висок - Но проблема е по скоро качеството от колкото липсата - Отделно че там описанията ги пишат кой как се сети в едно описание можеш да прочетеш три корено различни неща - Те просто са неграмотни и са копирали от всички наоколо, а после са почнали да се копират един друг.
Накрая получаваш възможно най лошият възможен член.
Според мен изчакай, може и да дойдат. По принцип наскоро имаха няколко седмици "Нова година" и при тях и всичко живо там спира да работи. Има вероятност да закъснее пратката. Получавал съм пратка точно от там за 7 дни и друга на 50-я ден. Нищо не се знае.
Все пак ти не конкретизираш, шипната ли е била стоката като си дал finished ? Беше ли ти изпратен номер на поръчката на мейла преди твоят finished ? За 7 дни би трябвало той да ти я е изпратил, обикновенно пише до колко дни алито уведомява продавача.
Китайска им работа....толкова са безотговорни, че няма накъде...робитл съм с китайска фирма и такава немърливост и така да си оставят ръцете-просто няма накъде.
Да му кажеш "нека направим лого на проекта" и то да ти влезе в безплатен сайт и да ти нацвъка нещо и да се похвали.
А да не говорим какво се случва като се каже нещо за общуването с клиенти....то се почва 1 пращане на ежечасен бюлетин и постоянно досаждане, само и само да изкара някой лев....такива преживявания съм имал,че цяла книга мога да напиша
Мой най ,най- добър приятелю, за теб най, най -доброто винаги!!!! няма такива долни лъжци....
ако ти е дал тракинг номер и е шипната- провери накъде се движи
ако не ти е дал- пий една чаша студена вода
аз по Нова година пропуснах да отворя диспут за изтекло време- изгорях с две якенца, после писах на съпорта, разправяхме се колко време, но грешката е моя и няма връщане назад
Абе за единични пратки , ползвайте сайтовете като tinydeal , dealextreme и т.н.. те поне са доказани и имат хубав съпорт... Вече ако си търговец на едро , тогава търси в alibaba или aliexpress за по-изгодни сделки..и то трябва преговори бая време.
Има нещо такова...плюс това има хубави немски магазини на съвсем прилични цени стоките....там са много коректни, един път поръчвах от немски магазин, имаше бъг в системата, бях платил за поръчката, но те не знаеха дори и че съм искал да я купя..та писах на онлайн съпорта им и ми върнаха парите, доставиха ми пратката и ми дадоха вауучер на стойност 50 евро....коректи хора просто
е щом е невалиден номера- ясна е работата
Алито си е ок, просто винаги трябва да се гледа рейтинга и на продавача и на стоката, много измамници има. Нищо, обица на ухото, повече внимавай занапред! успех!
Досега не съм имал големи проблени, а имам над 50 поръчки.
Веднъж ми бяха пратили друг цвят - разбрахме се да ми върне част от парите и това е
Поръчвал съм си неща между $1 и $150 и досега съм доволен!
Досега не съм имал големи проблени, а имам над 50 поръчки.
Веднъж ми бяха пратили друг цвят - разбрахме се да ми върне част от парите и това е
Поръчвал съм си неща между $1 и $150 и досега съм доволен!
И аз така.. единствено един път не ми дойде пратка за 10$.. чаках ги 3 месеца.. но бях поръчал без проследяващ код и те самите нямаше как да разберат дали е пристигнала пратката... и въпреки това ми върнаха парите.. от tinydeal