Проблем с поръчка от dealextreme.com

От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Чак три месеца не съм чакал никога. Случвало се е да не пристигне нещо и да го пращат втори път. Тогава общото време вече може да стигне три месеца, но отдавна не съм имал проблеми с поръчките, защото винаги слагам тракинг номер. Като има такъв нашенците не смеят да крадат. Все пак е възможно да се стигне до голямо забавяне на поръчка, ако дълго време стоката я нямат в наличност. Както ви обясних по-горе, системата на DealExtreme е такава, че почти нищо не е в наличност по време на поръчката ви. Нещата са евтини, но пристигат бавно и славно. Или го приемате и чакате, или поръчвате от друго място. Просто е.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

След като нестигнах до никъде с продавача при отворен диспут в Пей Пал ... Сега кое от двете да избера за да се намеси ПейПал и да продължа напред. Защото така мога да си кореспондирам с продавача още един месец.


1. Escalate this dispute to a PayPal

2. claimRequest a refund
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Нормално е продавача да не иска да връща парите, ако не са минали поне два месеца. Защото много добре знае, че е изпратил стоката. И ако върне парите на клиента може да се окаже, че клиента ще си получи стоката и няма да е платил (по-горе някой спомена как си е взел два телефона без да плати за втория). Вероятно има много измамници, които "пазаруват" (т.е. крадат) от там - поръчват и после си искат парите обратно. Затова търговците са предпазливи. Аз им се чудя как при такива ниски цени изобщо ползват PayPal... Редно е да ползват някой доставчик на платежни услуги, който не позволява извършването на измамата friendly fraud (т.е. не позволява chargeback). Явно купуват на много ниски цени и трудът им е много евтин за да могат да си позволят при тези ниски цени да избият измамите и кражбите.
 
От: От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Нормално е продавача да не иска да връща парите, ако не са минали поне два месеца. Защото много добре знае, че е изпратил стоката. И ако върне парите на клиента може да се окаже, че клиента ще си получи стоката и няма да е платил (по-горе някой спомена как си е взел два телефона без да плати за втория). Вероятно има много измамници, които "пазаруват" (т.е. крадат) от там - поръчват и после си искат парите обратно. Затова търговците са предпазливи. Аз им се чудя как при такива ниски цени изобщо ползват PayPal... Редно е да ползват някой доставчик на платежни услуги, който не позволява извършването на измамата friendly fraud (т.е. не позволява chargeback). Явно купуват на много ниски цени и трудът им е много евтин за да могат да си позволят при тези ниски цени да избият измамите и кражбите.



Проблемът е друг...аз си получих телефона. Но той неработи, продавача иска да му върна телефона и той да го замени с друг. Но връщането и изпращането на новият телефон са за моя сметка...казано в цифри, това ще ми излезне колкото да си поръчам още един телефон. И къде е гаранцията че и другият телефон който ми изпратят и той няма да работи и пак връщане...Аз писах на продавача че нямам нищо против да върна телефона но да е за тяхна сметка връщането...но те отказаха.
Та за това питам как да продължа диспута ...


1. Escalate this dispute to a PayPal

2. claimRequest a refund
 
От: От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Проблемът е друг...аз си получих телефона. Но той неработи, продавача иска да му върна телефона и той да го замени с друг. Но връщането и изпращането на новият телефон са за моя сметка...казано в цифри, това ще ми излезне колкото да си поръчам още един телефон. И къде е гаранцията че и другият телефон който ми изпратят и той няма да работи и пак връщане...Аз писах на продавача че нямам нищо против да върна телефона но да е за тяхна сметка връщането...но те отказаха.
Та за това питам как да продължа диспута ...


1. Escalate this dispute to a PayPal

2. claimRequest a refund

ем... имах подобрн проблем
с един часовник...
накрая отсъдиха от пей пал
да върна часовника и да ми върнат парите...
ама то връщането ,, като си сметна главоболията и разходите и не си струва

та заебах сичко накрая
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

На мен веднъж ми дойде поръчката от dealextreme за 7 дни, в повечето случаи идват за 20-30 дена. Само един път имах забавяне от 2 месеца и половина.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Аз получих пратка от там миналия месец, чаках я около месец и половина, но в коментарите потребителите се оплакваха за този продукт че се чака повече от месец, виж какво пишат в коментарите на продукта който си поръчал !
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Разбира се, че връщането на стоката е за сметка на клиента. Иначе търговецът трябва да сложи някакви двойни и тройни цени за да си избива транспортните разходи (от там до България е евтино, обаче в обратната посока е много по-скъпо).
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Ами то аз като платя за връщането на телефона според тарифите на български пощи...то ми излиза горе долу да си поръчам един нов телефон пак. Ами ако ми изпратят пак някой проблемен телефон. Прежалих телефона, но този сайт вече съм го зачеркнал като сайт за пазаруване.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

На мен са ми пращали дефектна стока, но не изискваха да им я връщам - просто ми пратиха нова. Обаче ако стоката е по-скъпа изискват връщане, защото така се предпазват от измамници, които твърдят, че стоката не работи и искат още една (адресът на връщане е във Великобритания за да бъде по-евтино).
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

На мен са ми пращали дефектна стока, но не изискваха да им я връщам - просто ми пратиха нова. Обаче ако стоката е по-скъпа изискват връщане, защото така се предпазват от измамници, които твърдят, че стоката не работи и искат още една (адресът на връщане е във Великобритания за да бъде по-евтино).


Моят проблем не е с dealextreme.com , от тях съм купувал неща и съм доволен...Проблемът ми е с tinydeal.com...Вече съм го забравил, но когато други купуват нещо от там да имат едно на ум.
Жалко че не е български сайт, поне щях да сезирам КЗП...а сега пия една студена вода и си имам обица на ухото:).
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Аз вчера получих от tinydeal, всичко наред :)
А със dealextreme почвам разправия, като отварям диспут в paypal
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Днес ми върнаха 13$ от dealextreme, без да отварям диспут във пейпал - просто с едно заплашително писмо че ще го отворя. Най-учтиво ми отговориха и върнаха парите. Шок.
 
От: От: От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Здравейте,

Работя като рекламен агент за сайта chinabuye.com.
Ако имате интереси в областта на интернет пазаруването, бих искал да ви предложа вариант за сътрудничество с нас.

Офертата е следната: Можете да разгледате сайта и да напишете кратка рецензия за избран от Вас продукт, а в замяна на това ние ще Ви го изпратим безплатно.

Ако се интересувате от предложението, можете да се свържете с мен на rgulef at gmail.com.

Поздрави,
Радо
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Сори че пак досаждам :)


12/20/2011 3:21:00 PM BULGARIA SOFIA CP Receive item at office of exchange (Inb)
12/20/2011 4:31:00 PM BULGARIA SOFIA CP Insert item into domestic bag
12/21/2011 11:34:00 AM BULGARIA RPSM - MITNITZA SOFIA Send item to customs (Inb)

какво означава това? Да ходя в митницата да си я вземам ли ?
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Сори че пак досаждам :)


12/20/2011 3:21:00 PM BULGARIA SOFIA CP Receive item at office of exchange (Inb)
12/20/2011 4:31:00 PM BULGARIA SOFIA CP Insert item into domestic bag
12/21/2011 11:34:00 AM BULGARIA RPSM - MITNITZA SOFIA Send item to customs (Inb)

какво означава това? Да ходя в митницата да си я вземам ли ?

Да, пратено е в митницата, ама бележка в пощенската си кутия не си ли получил - би трябвало да са ти пратили, 7 дена са минали все пак.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Ем може да не са сметнали за необходимо :)
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Ем може да не са сметнали за необходимо :)
Няма такова нещо, като да не са сметнали за необходимо - или се е изгубила бележката или някой пощальон се е направил на интересен.
7 дена от получаването са минали, трябва вече да са ти пратили втора бележка. Може да се лъжа, но пратката трябва да се вземе до 14 дни от пристигането, иначе се schedule-ва за шипване обратно към изпращача (веднъж така щях да изгоря, на косъм бях). Така че до 2-3 дена ако не са ти пратили бележка пак - по-добре отиди до ул. Веслец.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Какво е улица веселец? Всъщност откъде трябва да взема пратката?
От митницата до Централна гара ли?
 

Горе