Най-близкото което ми идва на ум е цената ти за клик. Сам ли си я настройвал (manual) или си го оставил фейса да го определи? Ако е прекалено ниско и ако си в конкурентна ниша, където други рекламодатели плащат 2х ,3х, 5х че и 10х за да рекламират на същата аудитория, то тогава нормално да не тръгва, защото фейса ест. ще завърти тези реклами първи които плащат повече за да се показват на една и съща аудитория.
Ако мислиш че е от това пробвай леко постъпателно да увеличаваш цената за клик (ако си нов в рекламиранено съветвам да започнеш със PPC т.е. цена за клик вместо с PPM цена за иМпресии).
Примерно направи си бюджета 5$ (или някаква минимална сума) и си увеличи цената десетократно. Ако тръгне в този случай, значи е от това, после намали на половина, ако продължава да върви, намали още на половина и така докато нацелиш правилната. Освен това от значение за цената е изображението, текса и CTA (call to action - призивът) към самия криейтив. Разбира се и таргета. Ако са правилно подбрани фейса ще ти даде добър Relevance score - т.е. рекламата ти е подходяща за тази аудитория. И така ще я върти повече. Ако не са правилно подбрани - Relevance score ще е нисък и ФБ ще я върти по-малко или даже хич няма да я върти. Но този показател (relevance score) ти се показва веднъж щом са започнали да кликат по нея.
Другото което ми идва на ум е: колко голяма е аудиторията към която рекламираш? Ако е прекалено малка, рекламата ще се върти много по-бавно, защото все пак по-малко хора ще има на които да се покаже и шанса във времето в което да я пускаш тези хора които си таргетирал да са във ФБ е по-малък.
Дай повече инфо за останалите настройки.