Проблем с booking.com

Maverick

Well-Known Member
Днес пак се натъкнах на проблем с букинга. Направих си резервация е един хотел (вчера) и днес получавам мейл в който ми искат още 15 евро
Таксата за почистване и 2 комплекта спално бельо и хавлии е още 15,00 евро.

За първи път чувам за такава услуга.

Анулирането е с % от цената. В този случай обаче не съм много съгласен нито да си платя анулирането, нито да плащам допълнително 15 евро. След като разгледах повторно инфото видях, че при оборудването пише:

....• кърпи / спално бельо срещу доплащане •... • хавлиени кърпи • чаршафи и калъфки •...

Не смятам, обаче е там мястото да се пише, че е с доплащане. И е заблуждаващо. Хотела е нов, няма отзиви и ме притеснява да не правят проблем после на място и за други неща.

Отделно ми искат предварително да платя част от резервацията и преди пристигане останалата сума, всичко по банка. В букинга пише, че не се изисква кретина карта и не съм и въвел такава. Също така пише и
Тук можете да платите само в брой.

Въпроса ми е какво ще се случи ако не платя отказването и не платя и резервацията? Има ли възможност да ме търсят за неплатените суми? И какво ще се случи с моята регистрация в сайта, тъй като напоследък е доста поливана?полванаполвана
 
От: Проблем с booking.com

А за какво си платил предварително? В букинг-а никога не съм плащал предварително. Дори бая скъпи хотели не взимат предварително през букинга при резервация
 
От: Проблем с booking.com

За нито една моя резервация до момента не съм плащал предварително. Всичко е плащано на място в кеш при пристигане или (в повечето случай) чак при напускане. Но в офертите в букинга си пише, че може да искат % или цялата сума предплатена. И дори за хотели за който го е пишело, пак не са ми искали предварително. Тези са първите.

Проблема не е в предплащането, а в това, че се появява нова такса. В последствие може и друга да се появи. Това си е нарушение и според мен трябва да подлежи на разглеждане от КЗП (евентуално, може би). Но чак до там не ми стига.
 
От: Проблем с booking.com

щом не си дал кредината си карта, те не могат да ти изтеглят парите за резервацията. недей им плащай по банков път и те сами ще анулират резервацията. Напиши и на хотела, че искаш да анулират резервацията. звъни и на боокинг имат и офиси в София и Варна.
 
От: Проблем с booking.com

Здравейте,
и аз за първи път чувам за тези глупости.
Най-много според мен да отидеш и да се окаже, че нямаш резервация.
А по принцип често ли ползваш booking? Питам, 'щото си направих една резервация, без да платя, 'щото не беше нужно и леко сега ме е шубе да не отидем с компанията и да се окажем в патова ситуация ...:cry:
 
От: Проблем с booking.com

За чужбина е супер...само от там правя резервация ( за луксозните хотели става дума ), но за България е ПЪЛЕН шит!
 
Последно редактирано:
От: Проблем с booking.com

За България ВСИЧКО е пълен шит ако питате мен... Досега не съм имал подобен проблем, но ситуацията при теб ме накара да се замисля...
 
От: Проблем с booking.com

Вчера се върнах от почивка, която си направих през букинга и нямаше никакви проблеми, но забелязах, че на самата обява попринцип си пише дали се плаща на място или трябва предварително.
 
От: Проблем с booking.com

За България ВСИЧКО е пълен шит ако питате мен... Досега не съм имал подобен проблем, но ситуацията при теб ме накара да се замисля...

За България ползвам САМО Визитбг ( Съни турс ). Коректни са напълно - веднага изпращат потвърждение, след това ме питат за мнение, даже са се обаждали по време на почивка да питат как върви и дали съм доволен.
А ако става въпрос за организиране на бизнес събития нито един туроператор не върши работа.
 
От: Проблем с booking.com

Реално моя проблем не е точно със букинга, а със съответния хотел. Малко късно пиша, но още тогава за няколко дни въпроса се реши. Говорих директно с call support-a на букинга и ми анулираха резервацията без да се налага да плащам каквото и да е.
 

Горе