Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

@dixy само да ти поясня в момента си пишеш не само със хора от ICN в тази тема, а със сисадмини от три различни фирми и един вътрешен сисадмин за собствената си фирма със 7 години опит с проблеми :oops: (да не казвам голяма дума):oops: RH 3 Enterpise ми беше първото vps-че макар че с клиенти и клиентски сайтове не съм работил ... се старая колкото мога :oops:

опитахме се да обясним че такива ограничения са нормални за споделеното ип, а това което се случило впоследствие на собственото ип е неприятна история която влиза в графата шит хепънс - просто за теб е било в най неподходящия момент...

При мен например за последно такова нещо в началото на тази година беше че един от четирите датаценътра с по 20 000 (двадесет хиляди) сървъра вътре на една топ 10 компаниите по ъптайм в света от години (мисля че 2007 влязоха в топ 10 и от тогава не са излизали) според неткрафт http://uptime.netcraft.com/perf/reports/Hosters падна и цял ден не можеха да го оправят и аз бях безсилен да направя каквото и да е просто не виждах сървъра... седиш чакаш и пишеш по форуми (или на фирмения блог) товариш ги... накрая искаш някаква компенсация за пропуснатото време просто няма 100% ъптайм... 20 000 сървъра бяха долу заради забили cisco-та който след рестарт пак забивали ... случая е аналогичен на твоя... но мащаба е доста по-голям .... просто се случва ... както написах шит хепънс
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Обяснението ти е точно, ясно и правилно.
В случая просто на мен не ми върши работа.
Тези ограничения са наложени на потребители които не искат да плащат повече пари.
Аз си плащам повече и затова ограничението вече става смешно.
Аз не казвам че то е смешно по принцип, смешно е в моята ситуация.
Просто искам да не ми падат сайтовете и да ми работят мейлите.
След като познаваш CPANEL в детайли дай съвет как да се оправи проблема с dedicated Ip - то.
Ако това е нерешим проблем в момента - не може ли да е споделено но в споделената група да участва само моя домейн?
Така да се симулира dedicated IP? Може ли ограничението по брой мейли да е различно за даден участник в групата?
Имай предвид че пиша наизуст без да познавам системата.
Според мен като модел трябва да е нещо такова.

Благодаря предварително.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

съгласен напълно за шит хепънс
но в графата 2 пъти месечно шит хепънс ми идва много
 
предния пост това за мен ли се отнасяше или за s1yf0x ?

иначе за шит хепънс то двапъти тази година през месец и половина падаха всички сървъри този датацентър (от тогава да чукна на дърво не се повтаряло) а преди това от 2006 до 2012 началото не се беше случвало нищо такова...
 
За разлика от по-адванс хората тук, които се изказаха доста компетентно по темата, аз не мога да дам такъв поглед на нещата - или толкова технически. Мога да говоря единствено от маркетинг гледна тока и в този ред на мисли, съм правил както селс копита на такива продукти, така и на много други IT. И в повече писането на нещо от рода на 100% up time или 100% success rate, както и 100% protected са меко казано преувеличение. Във всяка една такава област го има момента, в който трябва да кажеш истината, а тя не е това, което фирмата иска, а това, което практиката показва, защото подлежиш и на доста въпроси, като "на сайта ви пише така, ама то не е така". За това се дава реалните стойности и цифри.

Моментът с падане някой проблем е предвиден. Пример мога да дам с антивирусна програма, която пишеше, че има 98% фоулс позитив детекшън. Това е така и е не само истина, но и факт. Вече при 100%, нещата излизат от реалността. Защо ли? Защото винаги има някой нов или неясен за програмата мауер, който може да мине, или някой друг ъпдейт не се е актуализирал или просто нещо при поддръжката е дало грешка, всичко с случва, както казаха - шит хепънс и в най-добрите семейства. Зачитайки се и върху кондомите или противозачатъчните, ще се забележи, че вероятността на сигурност пак не е 100%. Мисля, че има и други много примери с други продукти. Това не се пише просто така, а защото се случа някой друг шит.

В заключение, вярвам, че не си мислиш, че сме се събрали тук да те убеждаваме в нещо, което не е така, според теб. Просто при нас практиката го е доказала и ние няма как да кажем, че нещо, което ползваме за хост ни е било нон стоп ъп тайм. Това мисля, че и никой друг не може да го каже. Ако е така, то вероятно не го е хващал или просто е от скоро потребител на подобна услуга. При мен хоста е по-скоро средство, което хоства инструмента (сайта), с който аз си върна работата - маркетинг. За това мога само от тази гледна точка да дам мнение.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Съгласен съм Blinky.
Затова и не исках да пиша за проблема с мейлите отначало защото бе еднократен и решен проблем.
Но когато се повтаря проблем и ти казват може и да се потрети някак си не е редно.
Дори ICN не казва нещо от сорта на "Ще ви сложим в графата за наблюдение вие сте важни за нас".
Не просто и ясно - "Ако се случи пак, ще ни се обадите" и толкоз.
Статистически критериите за надеждност и оценка на една real-time система включват в себе си и фактори като "време за реакция", "повтаряемост на проблем" и т. н. не само Up Time. В зависимост от методологията има различни формули за пресмятане но повтаряемостта винаги участва с голямо тегло.
Така че за мен появяването на проблем и проблемите свързани с него не ме нито притесняват нито учудват нито имам някакви претенции. Имам само когато това стане система. Това е.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Привет отново,
Предоставянето на собствен IP адрес не се заплаща а се предоставя напълно безплатно при определени планове. Разбира се не се предоставя автоматично а при поискване, както е установено от добрите световни практики. Също така RIPE препоръчва използването на IPv4 IP адреси само по предназначение (всички знаме че ipv4 свършиха :().

Не бих казал ще ICN.Bg е била случаен наблюдател, а напротив, ние сме активната страна, която диагностицира казуса, рапортува за него официално и т.н.

Dedicated IP адреса не изкисква време за опресняване и не може да коства спиране на даден уебсайт, пощи и др. услуги за дни. Този казус се отбранявам за броени минути, след като бъде констатиран.

Компанията ние избрала, най-стабилния и мощен контролен панел в момента, и се грижим той да работи безупречно. Напълно подкрепям колегата @dixy, че той има договор с ICN а не с cPanel , но за съжаление риск грешка на трети доставчик(cpanel) винаги има.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Дори ICN не казва нещо от сорта на "Ще ви сложим в графата за наблюдение вие сте важни за нас".

@dixy, мониторинг на сайта е заложен още след повтарянето на казуса ти. Това е абсолютна практика и процедура при нас. Залагането на httpd мониторинг, който следи сайта ти на всеки 60 секунди е добавен в мониторинг система ни за вътрешен контрол и ако случая се появи отново ще можем да диагноситцираме точната причина за този частен случай и ще можем да подадем официална информация на производителя. Всичко това ще помогне не само на теб и на нас , но и на всички потребители и компании, които могат да се сблъскат с подобен проблем в бъдеще.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

След като познаваш CPANEL в детайли ..............
Може ли ограничението по брой мейли да е различно за даден участник в групата?
Благодаря предварително.

Ще ти отговоря директно без да посочвам в кои файлове се въвеждат промените - да възможно е. Възможно е и да се задават индивидуални ограничения на addon домейн в рамките на един хостинг акаунт. Това не означава, че компанията ще го направи. Затова има и политики и условия за ползване на услугата и повярвай ми, колкото и нелогично да ти изглежда в момента съм сигурен, че има причина да не ползват такива индивидуални параметри за един или няколко акаунта. Хостинг доставчиците не вземат random решения.

Няма да задълбавам в детайли по конфигуративните файлове на cPanel, защото едва ли ще е интересно за широката аудитория, сисадмините в тази тема съм сигурен, че познават cPanel колкото и аз.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Да, всички сме няасно с тези индивидуални настрйки, но и всички знаем че това не е решение и застрашава блокирането на main IP адреса и блокиране на работа още много потребители. Следва се установена процедура за броя на писмата на час и тя е еднаква за всички хостинг планове.

Ще ти отговоря директно без да посочвам в кои файлове се въвеждат промените - да възможно е. Възможно е и да се задават индивидуални ограничения на addon домейн в рамките на един хостинг акаунт. Това не означава, че компанията ще го направи. Затова има и политики и условия за ползване на услугата и повярвай ми, колкото и нелогично да ти изглежда в момента съм сигурен, че има причина да не ползват такива индивидуални параметри за един или няколко акаунта. Хостинг доставчиците не вземат random решения.

Няма да задълбавам в детайли по конфигуративните файлове на cPanel, защото едва ли ще е интересно за широката аудитория, сисадмините в тази тема съм сигурен, че познават cPanel колкото и аз.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Да, всички сме няасно с тези индивидуални настрйки, но и всички знаем че това не е решение и застрашава блокирането на main IP адреса и блокиране на работа още много потребители. Следва се установена процедура за броя на писмата на час и тя е еднаква за всички хостинг планове.

Да, аз също съм за комбинацията индивидуален IP адрес per account и задаване на по-либерален размер на изходащите съобщения. Не съм искал да компрометирам никой, още по-малко пък колеги без значение дали сте Вие или друга компания от бранша.
 
От: Проблем с ICN. 2 пъти без сайтове за 1 месец

Благодаря на всички за помощта и съветите.
s1fy0x - много точен и готин отговор.
Желая ви много късмет и успех.

Човек може да допусне само две грешки в своя живот.
Едната е да не тръгне по пътя.
Другата е да спре да се движи по него.
БУДА
 

Горе