От: Продавам дялове от фирма
А някой сети ли се да попита коя е фирмата, каква юридическа форма на организация на бизнеса има, проверка в ТР? Как така се оцени 1 дял за 1000 лв? Искам да знам как ще стане "прехвърлянето" на дяловете
Каква част от капитала на фирмата са апорнти вноски и каква неапортни. Сградата за която се говори има ли ипотеки и други тежести или не? 2 страници празни приказки и само Bulls-а зададе някакви конкретни въпроси
Бе прав си ама ние изобщо не сме стигнали до там. То в интерес на истината където и да бучнеш изскачат въпроси. Ето един много прост въпрос само на диагонал четени коментарите из темата:
Начи фирмата струва 100 000 лв обаче имуществото ще стигне за покриване на 30% на дяловете (изобщо не мислим, че би могло да става въпрос за покриване само на продадените дялове - тогава сумата по-долу ще намалее в пъти). На прост език казано говорим за имот с максимална стойност 30 000 лв. Гледайки на картата и с помощ от приятел констатирахме, че на съответното място има административна сграда т.нар. бившо СМК. За 30 000 лв в центъра на града това е максимум една стая в режим на етажна собственост в сграда без асансьор на близо 40 години. Вярно сградата е използвана из града - там са КЗП, Кадастъра и нам още какви служби т.е. имотът е на добро място, ама не в това е въпросът. Въпросът е струва ли си да продам фирмени дялове за 100 000 лв, които после съвсем легално да обещетя с имот за 30 000 лв? Схемата е трепач, само дето проектът трябваше да е по-читав.
Недялков, в проекта ви има очевадни слабости. До голяма степен дискусията се измести около стойността на фирмата, имотите, дяловете и тн. Същественото обаче е самият проект. Да, идеята е уникална. Да, вероятно има потенциал. Да, вероятно може да се печели от нея особено ако целостното звучене се обърне на 180 градуса (вместо да мислим за безнадеждно болни и смърт, нека пускаме съобщения за 18 рожден ден на детето, за 25 -тата годишнина от сватбата и т.н. просто е въпрос на представяне.
Липсва ви концепция за проекта. Липсва ви каква да е визия за популяризацията. Липсва ви тотална организация и планиране. Или поне нищо не оставя впечатлението, че нещо от изброеното не ви липсва.
Моята скромна препоръка е - пуснете го на български като изцяло изместите фокуса към позитивни послания. Тествайте поведението на потребителите, обема продажби (дори може да продавате с смс - значително увеличава конверсията) и едва тогава излизайте на пазара с чужди езици. Езиковата бариара далеч не е единствената пречка при реализацията на проект на чужд език. Твърде много хора живеят с изцяло грешното убеждение, че щом знаят руски, английски, италиански и тн могат успешно да реализират проект на съответния език. Опитайте първо в най-близката и позната ви среда - българската и набрания опит вече ще приложите на други езици.
Колкото до продажбата - несериозно е, да не казвам смешно. Изобщо не ви трябват такива суми и спекулациите и въпросите, които се пораждат около това финансиране могат само да опорочат изцяло идеята на проекта.