strana
Well-Known Member
От: Продавам нещо много яко, ама ще кажа само на ЛС
Гугъл санкционират, когато имат доказателства. Доказателство е, когато собственик продава собствени линкове, а Гугъл имат достатъчно начини да определят дали си собственик или злепоставяш някого или продаваш чужди проекти.
А за офертите по собствените сайтове е точно обратното - не се гледа толкова строго, повече зависи от реномето на сайта (TR). По същата причина едни слагат два линка на индекс-страницата си и реализират минус 2 (пр. от PR6 отиват на PR4), а други седят с по 20-30 продадени dofollow линка на индекса и имат PR6 без изобщо да им пука за линк билдинг и прочии други модерни термини). BTW, не ви ли е правило впечатление, че нови сайтове, които не прибягват до сео и не спамят линковете си навсякъде в началото, почти със сигурност хващат PR3-4 на първия си ъпдейт, докато "сеоджиите" се радват неистово на PR2? И това е правилно според мен, колкото и да е несправедливо, погледнато отстрани - сайтовете с по-добър тръст са по-полезни за потребителите, акцентът е там. Останалото (санкциите) са просто опити да се ограничи влиянието на неестествените линкове от нетръстови сайтове върху работата на алгоритмите.
Кое е по-зле за Гугъл - да сложа обява за продажба на линкове в собствен сайт, дето да я видят един-двама заинтересовани, или да сложа такава публична обява за десетки мои сайтове накуп в специализиран форум, където са струпани потенциални търговци с такива линкове, а не само читатели? Естествено, че Гугъл ще се опитва да ограничи или поне да създаде видимост за борба с източниците на масово разпространение на подобна покупко-продажба по форумите вместо да се занимава с единични случаи.
Google не действат така! Някой ако напуска теми, че продава линкове от сайтове, който не са негови и после сам рипортва! Какво правим тогава? Трябва да имаш обявено в сайта, че продваш, иначе няма проблем.
Гугъл санкционират, когато имат доказателства. Доказателство е, когато собственик продава собствени линкове, а Гугъл имат достатъчно начини да определят дали си собственик или злепоставяш някого или продаваш чужди проекти.
А за офертите по собствените сайтове е точно обратното - не се гледа толкова строго, повече зависи от реномето на сайта (TR). По същата причина едни слагат два линка на индекс-страницата си и реализират минус 2 (пр. от PR6 отиват на PR4), а други седят с по 20-30 продадени dofollow линка на индекса и имат PR6 без изобщо да им пука за линк билдинг и прочии други модерни термини). BTW, не ви ли е правило впечатление, че нови сайтове, които не прибягват до сео и не спамят линковете си навсякъде в началото, почти със сигурност хващат PR3-4 на първия си ъпдейт, докато "сеоджиите" се радват неистово на PR2? И това е правилно според мен, колкото и да е несправедливо, погледнато отстрани - сайтовете с по-добър тръст са по-полезни за потребителите, акцентът е там. Останалото (санкциите) са просто опити да се ограничи влиянието на неестествените линкове от нетръстови сайтове върху работата на алгоритмите.
Кое е по-зле за Гугъл - да сложа обява за продажба на линкове в собствен сайт, дето да я видят един-двама заинтересовани, или да сложа такава публична обява за десетки мои сайтове накуп в специализиран форум, където са струпани потенциални търговци с такива линкове, а не само читатели? Естествено, че Гугъл ще се опитва да ограничи или поне да създаде видимост за борба с източниците на масово разпространение на подобна покупко-продажба по форумите вместо да се занимава с единични случаи.
Последно редактирано: