От: Продават се 17 добри домейна
Подкрепям гореизказаното становище! Практически, strana, ми оказа помощ след като аз, подтикван от своята любознателност и креативност отпочнах разразилата се дискусия. Ако вникнете в същината на резонния въпрос "две три думи абаут ит?" ще откриете многопластовата ексизстенциалност на питането:
- "две три думи" - в тази простовата фраза прозира дълбокото ми уважение към изключителната ангажираност на автора на темата. Същевременно, това е и подтик за предоставяне на допълнителна информация с чисто търговски характер.
- "абаут ит" - използваната лексика не само подсилва нуждата от още информация, но изказана в контекста на процедурното питане подчертава желанието за предоставяне на оригиналните източници в потвърждение на предоставената информация от първата част.
Последващите три коментара само разкриват различните етапи от готовността на клиента (аз) да пристъпи към сделка и острата нужда от търговец, който да финализира сделката. Със сигурност болшинството от тук присъстващите са запознати с различните школи за управление на процеса на продажби. За целите на настоящия анализ ще се придържаме към базовия вариант застъпен в този примерен документ
http://www.referati.org/etapi-na-prodajbeniq-proces/1720/ref
Привличане на вниманието на клиента - клиентът е видимо заинтересован от представяния продукт и проявява интерес към получаване на допълнителна информация за качествата и характеристиките на стоката.
тва разширение сефте го виждам, две три думи абаут ит? такса за подновяване тия де са регнати и тн
Изграждане на доверие - ролята на продавача е да се запознае детайлно с въпросите и евентуалните съмнения на клиента за някои от параметрите на представения продукт, оборвайки всички остатъци от неговия скептицизъм да изгради доверието необходимо за осъществяване на следващите етапи на продажбения процес
реших, че нещо са ибааш с мене ама нсъибааш
http://en.wikipedia.org/wiki/.pw
и уот дъ фак да го чиня таквъзи домайн?
икстьендед ибааш са нещо ти с нас, ама що тъй е устроен света - ти мойш са ибааш с нас ама ако ний са ибаами с тебе много шса разсърдиш
Представяне на продукта - След аргументирано убеждаване на клиента в нищожността на неговите притеснения, клиентът се нуждае от допълнителна информация за продукта. На този етап, продавачът предоставя детайлно описание за работата с продукта, неговото практическо приложение и ефективност.
да знайш че тва съм го прочел
Определяне потребностите на клиента - На този етап продавачът трябва да дефинира конкретните потребности на клиента и да предложи оптималното решение. Всякакви странични въпроси индикират, че продавачът изпуска контрола върху процеса на продажбата
то хубаво беше решил да ги свалиш, що пак ги пусна, че и в нова тема?
Любознателните вече са отчели, че след този етап следва съкровеното "Насочване клиента към покупката". Отправеното от мен послание беше толкова ясно и недвусмислено, аз все още не мога да разбера защо не успяхме да финализираме сделката.
Оставам с уважение: Кретен Олигофрен Селяшки
---------------
ПП аз бих заключил тая тема - нищо хубаво няма да излезе от нея