Процент на хората, които пишат feedback в ebay

sedo

Active Member
Някой може ли да напише какъв процент от хората, които си купят нещо оставят feedback за услугата/продукта. Примерно ако 100 човека си купят по 1 тениска, горе долу колко ще напишат отзив. Някой има ли точно наблюдения
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Колега, според мен си зависи от човека. Може и 80 от 100 да оставят, може и никой да не остави. Няма точен отговор. При мен от 20 продажби имам 4 оставени.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Между 20-40%. Може да се увеличи, ако изпращаш собствени предмети и в кашончета сложиш принтирано листче с персонално послание (+ имената на клиента) и препоръка, че ще се радваш да остави отзив. И още повече да го увеличиш, ако в писмо по е-поща напр. им напишеш, че ще получат $0.5 или някаква отстъпка or so, ако оставят отзив, но това само за клиентите, които до 1-2 седмици след продажбата не са оставили отзив. След 15-тия ден, няма ли оставен, ясно е, че buyer-а едва ли и ще остави и за напред, за това именно на тази група от хора могат да се target-ират тези е-писма.

Call-to-action.

Нямат ли „call“-а, как да направят действието.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Според мен самата система на ебей подтиква към оставяне на фиидбек. Не е като в ОЛКс да можеш да поръчаш по телефона или на лично и да забравиш... там покупката ти седи в профила и всеки който ползва активно би следвало да остави рано или късно.

Аз бих казал 90 процента и нагоре остават.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Някой може ли да напише какъв процент от хората, които си купят нещо оставят feedback за услугата/продукта. Примерно ако 100 човека си купят по 1 тениска, горе долу колко ще напишат отзив. Някой има ли точно наблюдения

за Германия повече от половината личен опит
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

От 10 клиента 3-ма максимум оставят . И каквото и да ги баламосваш тези които не са оставили няма и да ти оставят. Много рядко след поредното обяснение и молене вземат че оставят. Как пък един не забрави да си остави отрицателния отзив.....
:)
Поздрави и Успех
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Аз в olx , над 300+ продажби само 37 коментара имам. Повечето поръчват по телефона. В Ebay я няма тази опция , трябва през сайта.. може би сигурно 80%+ процента остават коментар.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

При мен в Ибей средно между 80 и 90% оставят.Обаче в Амазона са много зле,90%+ не оставят.За сметка на това,100% от недоволните оставят,ама негативен.В ибейчето,да чукна на дърво,нямам негативни. :)
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

В ибей УК имам един отрицателен и 3 си откупих и ги промениха , но винаги има по някой недоволен и с претенции и поне 1 от десет се опитва да мами изнудва и лъже за недоставена стока или не отговарящо описание . Но това е нормално.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

С германците съм най-доволен в .de много са разбрани и повечето оставят отзиви, но не обичат да плащат с пейпал а повечето по банков път, което по някога ми спестява някоя стотинка от таксите.
Скоро ще се пробвам и в амазон , но там са доста изискванията за нещата с които аз търгувам
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Някой има ли впечатления от bonanza ? Как са там нещата с търговията ,отзивите ?
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Пълен леш е тази бонанза но не пречи да пуснеш няколко артикула за тест. Аз за 4 месеца имам 1 продажба в бонанза, но всеки с късмета си.

Иначе при мен фиидбека ми е 20-40 процента.
 
Последно редактирано:
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

В ибей не оставят коментар новорегистрираните и хората, решили да си купят само веднъж нещо от там :)

Старите юзери + редовно пазаруващите задължително оставят отзив.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Повечето оставят коментари и при мен. Пък и винаги можеш да ги подтикнеш да ти оставят и те след като ти първи им оставиш коментар - това също помага ако са забравили.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

При мен в ибей 80-90% оставят. Наистина новорегистрираните и тези, които са решили да купят веднъж не оставят фиидбек
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Оставят когато са доволни от покупката - Не оставят когато са малко недоволни - или им е закъсняла пратката - но все пак не им се пише отрицателен

За това ако не са ви оставили по добре не ги и карайте да ви оставят явно не са доволни особено - Като един дето му платих 12 паунда за доставка на поръчка с ройал мейл до домашен адрес, а той ползва една промоция която бяха пуснали други доставчици за 1.50 доставка до някакво магазинче което има договор с тях на 5 мили от мене - та трябваше да ходя да си търся пратката по плод и зеленчуците - Съжалих се и не му написах отрицателен, а наглеца след 1 седмица ми пише да съм му напишел положителен - зорлем взе отрицателен.

Така че кой остави остави, важното е да нямате отрицателни и ако все пак имате отрицателен да сте отговорили адекватно
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Това горното се нарича Seller Shipping Abuse/Overcharge. Всеки report (отделно от отрицателния), който е записан в internal базата им (не са видими в Dashboard) се отчита, при доста натрупани такива, акаунтът му заминава, а той получава default-ско съобщение „прекалено рисков за общността, не можем да споделим точните причини, бла бла бла“.

Това не са търговци, а търгащи.


Всъщност какво акаунтът му заминава, бизнесът му заминава, тъй като едва ли е изучавал & прилагал Stealthing няколко години, l0l.
 
От: От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Това не го знаех , но с безплатна доставка няма да имат тази възможност за репортване на прекалено скъпа доставка . Въпреки че при проблем връщаш всичко и доставката си оставя за теб + една студена вода + загуба и на стоката(в зависимост колко е разочарован клиента). Но понякога си заслужава да изгубиш малко пари от колкото награда от отрицателен отзив .
Колегата е прав според мен да се подтикват клиентите и да им се напомня да оставят отзив , но не съм съгласен да им оставям преди те да ми оставят.
Доставката е товаря само ако съм на търг но вече ще имам едно на ум с тези гамени в .ком защото там си ги следят с УСПС а не знаех че могат да проверят колко съм платил.
 
От: Процент на хората, които пишат feedback в ebay

Добре е запознаване с декларациите за поверителност в region-sites, където се продава, но не отгоре-отгоре, но четене с разбиране. Ако в .COM се намира всякаква накратко „паплач“ от земното кълбо, тъй като е и region-site за всички извън US също (сещаме се за съществата от StarWars бара), то в .com.au си е ясно таргетиран, .fr ясно таргетиран и т.н.
 

Горе