Първи онлайн магазин.

От: Първи онлайн магазин.

Благодаря за мненията, засега идеята се оформя така - при поръчка на гуми, клиентите ще си поемат разноските за доставка. Ще включа и опцията при поръчка над еди колко си лева да е безплатна доставката. Ще предоставя и възможността за банков превод, а при по-големи суми задължително по банков превод. Как мислите :) Аз смятам, че това засега е оптималния вариант, предвид информацията с която разполагам.

Екстра е. Действай.

P.S. Не забравяй, че проблема не е с плащането. И 5000лв да са, те ти ги превеждат, ти ги пращаш гумите за твоя сметка. След 10 дни ти казват, че ги връщат и ти трябва да си платиш връщането и да им върнеш парите. И си едни много пари за доставка назад. Това е проблема, но не вярвам това да се окаже реалност.
 
От: Първи онлайн магазин.

…и ти трябва да си платиш връщането…
Това вече е било коментирано декември:

Ако се предлагат продуктите с безплатна доставка за крайния потребител, то логично в цената влиза и цената за доставка до него. Ако струва 50 кинта нещото, оня си поиска refund-а, връщат му се 50 кинта, и му се поемат отделните 5 кинта или колкото там за обратна доставка от него до магазина и/или сервиза.

Ако е била платена отделна доставката, то се следва процедурата от 7. точка.
 

Горе