Така и така следя темата, та да взема барем и да се разпиша...
Кире, убедена съм, че ако не най-добрите, то поне сте в топ 3 на най-добрите копирайтинг екипи. Не знам защо визирам теб в множествено число, след като познавам само твоето писане, но явно съм подведена от твоето ''Ние''..., както и да е...
В полезните си статии често говориш за психологически подход и познаване психологията на потребителите. Именно това трябва да вземеш предвид.
Заявявайки ''ние сме най-добрите'' и то многократно, ти натискаш един кофти бутон у читателя. Болшинството реакции в темата го доказват и признавам, че този път и аз съм на противно на твоето мнение.
Самодоволството дразни и то ужасно. Мислех, че дразни само мен, но очевидно и другите хора реагират негативно на самохвалството. Нека сте най-добрите (радвам се), но нека другите го казват, а не вие (ти) самите. Никой не е ''най-добър'' в област, в която оценките са субективни. Резултатите явно са добри - ок, кажи: ''ние постигаме най-добри резултати'', но не и ние сме ''the top of the tops''. Това подсъзнателно подсказва, че сте достигнали върха и от там - по наклона надолу. Предпочитани са тези, които казват: ''ние сме си поставили за цел да станем най-добрите'', дори когато са го постигнали, а не тези, които карат потенциалните си клиенти да се чувстват недостойни /твърде посредствени/ за предлаганите услуги.
Успехът е в провокацията. Тези, които си мислят, че вредят, всъщност помагат. Много шум около бранда означава много поръчки и успехи.Стига да не става дума за измами, разбира се..
А относно съдържанието на мнението ти - лично аз съм склонен да поръчвам и да се доверявам на хора, които:
- Поставят истинските проблеми на масата и са честни до болка
- Работят качествено и уважават клиентите си
- Нямат притеснения да кажат, че са най-добрите
Замисли се колко от писалите в тази тема могат да го направят? Колко ги е страх от критиките, колко ги е страх да не се намери компромат срещу тях по този начин? А тук обективните фактори са печалбите - ако неговият оборот е най-голям, да, той е най-добрият. Ако не е - значи не е най-добрият.
@web_i_reklama , към теб. Някои неща идват в повече, факт. Не може да предлагаш безплатна статия срещу ревю във фейсбук преди два месеца, а сега да казваш, че си най-добрият...за какво ще са ти ако е така? Монетата има две страни, но нека не хвърляме думи в пространството. Няма нищо лошо в нещата, които правиш, но ги прави малко по-ерудирано, тъй като това може да породи резерви у потенциалните ти клиенти. Мисля си, че добре ме разбра.
Ако покажеш обективен фактор, който да е максимално incontrovertible...например, класирай сайта си на първо място по ключова дума "seo".. завихряй конфликти, но си имай и причина да излезеш прав. Така, както казах, може да отблъснеш клиенти. Ти казваш, че търсиш хора, които разбират какво е "копирайтинг", точно с тях трябва по-внимателно