От: Радио станция, като офлайн реклама на сайт
Привет, колеги!
Според вас дали ще има ефект върху трафика към сайт, рекламата му в радио станция?Имате ли наблюдения
Конкретна страница от фирменият ни сайт има калкулатор за дограма - услуга, която само нашата фирма предлага в Сандански и Петрич, и с тази моментна "уникалност" и удобство разчитам да раздвижа клиентопотока си.Разчитам на вашето мнение и идеи.Благодаря предварително!
Здравей и на теб. Да, има. Казвам го, защото съм го пробвал в старата фирма. Но има тънкости. Домейнът да е кратък, лесно запомнящ се и никакви вътрешни страници или поддомейни. Шансът някой да отиде директно да главен, лесно-запомнящ се домейн от радио реклама е може би максималният ефект, който може да се извлече от този тип реклама.
Ако забележите, рекламите са от рода на:
"Повече информация на уеб сайта ни www......"
"Потърсете ни в интернет на адрес w......."
"Всичко за нашите промоции, вижте на сайта ни"
Кактово и да се каже, никой не затормозява слушателя с голям, дълъг уеб адрес, да не говорим за страници. За поддомейни, случвало ми се е да чуя, но за мен е еднакво неефективно. Да подадеш в десет-рекламен спот уеб адрес от над десет символа си е доста смела рекламно-бюджетна стратегия.
Аз ти препоръчвам:
1. Сбита и грабваща с хумор радио реклама.
2. Регионално таргетиране с избиране най-слушаните местни радиа.
3. Изтъкване на уникалната черта. В случая - калкулатора.
Като го правех, аз избирах по няколко критерии спора:
1. Най-слушаеми часове.
2. Или първа, втора или поспедна реклама. По средната е тегаво.
3. Избиране на "свежите" моменти. Така наричам тези моменти от деня, в който е най-буден мозъка на човека. Аз се натисках на сутрешните спорове, между 8-10 часа, обикновено.
Избери си и хубав глас. Ние наехме актьор. Някой ще се изсмее, но има значение. Не може всеки да ти се плесне да ти изкара нещо добре. Иска се практииа.
Добрата комбикация ще докара добри посещения. Всичко е добра стратегия и добро изпълнение.