2fast4you
Well-Known Member
Здравейте,
в тази тема ще получите информация каква е разликата между стандартен и професионално направен онлайн магазин. (по случай 1,500-тния ми пост)
Перфектна за стартиращи така и за съществуващи магазини.
Както знаете във всеки един бизнес има 3 фактора: тънкости, бюджет и време. Ще ги обсъдим и трите.
1. Тънкости
Специално в сферата на онлайн магазините тънкостите са много. Като започнем от подредба на сайта, описание и картинки на продукти, информация за доставка и всичко от което клиента се нуждае доставено по правилният начин за оптимална конверсия (посещения/продажби).
Ако направите магазина сами или някой който няма много опит Ви го настрои, ще се развиете много по бавно и ще изпускате потенциални клиенти само защото магазинът Ви не е направен професионално. Ако вече имате съществуващ магазин но не правите достатъчно продажби, проблема е в малките детайли (+ маркетинг стратегия) които само поглед на професионалист може да види и поправи.
2. Бюджет
Това е доста пипкава тема тъй като на много стартиращи предприемачи в този бизнес бюджетът им е ограничен. От личен опит се научих, че бюджетът на един онлайн магазин трябва да е 2 или 3 пъти по голям от Вашите собствени сметки, защото винаги има непредвидени разходи. Много от Вас прибягват и до по евтин вариант за онлайн магазин или дори безплатен (собствена инсталация и конфигурация). Точно от това не трябва да се пести а трябва да се намери някакъв баланс в сумата която бихте дали, защото това е Вашата основа за бъдещият Ви бизнес. Трябва да е направена както трябва.
3. Време
Стигаме до последният и най-важен фактор - Време. Всеки ден се трупат сметки а парите които сме събрали за магазина започват да изчезват.. Чакат Ни да пуснем възможно най-бързо бизнеса в действие. За да направите работещ подчертавам работещ онлайн магазин Ви трябва много време. Най-много време консумира качването на продукти а изпипването на всеки детайл за един начинаещ предприемач в тази сфера е непосилно. Тези които искат "просто магазин" мога да кажа, че се отнасят крайно несериозно към бъдещето и бизнеса си.
Каква е разликата?
Непрофесионалните онлайн магазини се развиват бавно и никога не достигат дори половината от потенциала си. Разходите се трупат а резултата от целият бизнес като цяло е губене на време, пари и нерви. С повече късмет и упоритост бихте постигнали печалба но не и оптимална.
Извод
Използвайте услугите на професионалисти които са се затвърдили в тази сфера с успешни проекти и репутация.
Цените са съобразени с Българските стандарти и с Вашият бюджет.
2fast4you - Портфолио и Информация
СТАН - Портфолио и Информация
Samba - Портфолио и Информация
**При по големи проекти в които се изисква повече времеви ресурс, 2fast4you и СТАН ще работят заедно за Вас :wink:
в тази тема ще получите информация каква е разликата между стандартен и професионално направен онлайн магазин. (по случай 1,500-тния ми пост)
Перфектна за стартиращи така и за съществуващи магазини.
Както знаете във всеки един бизнес има 3 фактора: тънкости, бюджет и време. Ще ги обсъдим и трите.
1. Тънкости
Специално в сферата на онлайн магазините тънкостите са много. Като започнем от подредба на сайта, описание и картинки на продукти, информация за доставка и всичко от което клиента се нуждае доставено по правилният начин за оптимална конверсия (посещения/продажби).
Ако направите магазина сами или някой който няма много опит Ви го настрои, ще се развиете много по бавно и ще изпускате потенциални клиенти само защото магазинът Ви не е направен професионално. Ако вече имате съществуващ магазин но не правите достатъчно продажби, проблема е в малките детайли (+ маркетинг стратегия) които само поглед на професионалист може да види и поправи.
2. Бюджет
Това е доста пипкава тема тъй като на много стартиращи предприемачи в този бизнес бюджетът им е ограничен. От личен опит се научих, че бюджетът на един онлайн магазин трябва да е 2 или 3 пъти по голям от Вашите собствени сметки, защото винаги има непредвидени разходи. Много от Вас прибягват и до по евтин вариант за онлайн магазин или дори безплатен (собствена инсталация и конфигурация). Точно от това не трябва да се пести а трябва да се намери някакъв баланс в сумата която бихте дали, защото това е Вашата основа за бъдещият Ви бизнес. Трябва да е направена както трябва.
3. Време
Стигаме до последният и най-важен фактор - Време. Всеки ден се трупат сметки а парите които сме събрали за магазина започват да изчезват.. Чакат Ни да пуснем възможно най-бързо бизнеса в действие. За да направите работещ подчертавам работещ онлайн магазин Ви трябва много време. Най-много време консумира качването на продукти а изпипването на всеки детайл за един начинаещ предприемач в тази сфера е непосилно. Тези които искат "просто магазин" мога да кажа, че се отнасят крайно несериозно към бъдещето и бизнеса си.
Каква е разликата?
Непрофесионалните онлайн магазини се развиват бавно и никога не достигат дори половината от потенциала си. Разходите се трупат а резултата от целият бизнес като цяло е губене на време, пари и нерви. С повече късмет и упоритост бихте постигнали печалба но не и оптимална.
Извод
Използвайте услугите на професионалисти които са се затвърдили в тази сфера с успешни проекти и репутация.
Цените са съобразени с Българските стандарти и с Вашият бюджет.
2fast4you - Портфолио и Информация
СТАН - Портфолио и Информация
Samba - Портфолио и Информация
**При по големи проекти в които се изисква повече времеви ресурс, 2fast4you и СТАН ще работят заедно за Вас :wink:
Последно редактирано: