Давам абсолютно потребителско мнение: Често поръчвам от онлайн магазини. Доставката с Еконт и Спиди винаги ми е била безпроблемна. Ако не мога в този ден, без проблем се уговарям с куриера за друг ден. С Рапидо не мога да кажа същото. Получава съм поръчка с тях общо 3 пъти.
Първият път ми обясниха, че въпросният онлайн магазин не е написал правилно условията си и затова не могат нито Спиди, нито Еконт да ми доставят въпросните продукти. Обясних им адреса и как да стигнат, уговорихме се за нормален час и всичко приключи. Помислих си, че наистина ще си спазят уговорката, но те ми звънят сутринта, когато ясно обясних, че съм в университета и няма как да я взема - остана за уж уговорения час. Наближава уговорения час и въпросния куриер ми се обажда и казва, че щял да закъснее с 2 часа, защото видиш ли бил на друг адрес, искал да се прибере да си почине и тогава щял да идва. Вече бях на път да се откажа от поръчката, но като съм я поръчала, поне да си я взема.
Вторият път беше с онлайн книжарница. Бях си доплатила за конкретен час, тъй като съм в движение и няма как да отделя цял ден за чакане на доставка. Отново не го спазиха и отново ми казаха, че след 2 часа идват, при положение, че допустимото отклонение е от около 30 минути. Хайде разбирам да закъснеят с 40-50-60 минути заради задръствания, но 2 ЧАСА! Недопустимо! И аз съм шофьор и аз съм попадала в задръствания, но подобно нещо никога не ми се е случвало дори и в час пик.
Третият случай беше отново за онлайн магазин за дамски аксесоари. Бях си поръчала нещата в сряда, като по условия на сайта ги доставят до 2 работни дни. Дефектно се очакваше в петък. Куриерът ми звънна, уж се разбрахме и накрая след цял ден чакане ми обясни, че не можел да дойде, ако може за събота или направо за другия петък, като трябвало да доплатя за допълнителен престой в техния офис. Това преля чашата и просто им казах да не си правят труда и да си задържат пратката. Последва едно главоломно звънене и накрая уж изведнъж са се освободили и до 5 минути идват.
Какво излиза, че трябва да им се развикаш, да ги заплашиш, че няма да вземеш пратката и веднага са пред входа ти и ти дават нещата.
Извинявам се за дългия пост. Просто като прочета/чуя за Рапидо не мога да не изкажа недоволството си и възмущението си от тази фирма, ако това може да се нарече фирма. Пълна ирония на името си. Вместо бързи, те са най-мудната фирма.