TheEntrepreneur
Active Member
Здравейте,
Получих фирмата си в петък. Доколкото ми е известно, в моя слуай е нужна "декларация за регистрация на самоосигуряващо се лице" и регистрация като "администратор на лични дни". Засега ще се спра на първата, като имам 2 въпроса:
1) може ли тази регистрация да бъде подадена от мен онлайн на сайта на НАП? казват ми че това е по принцип работа на счетоводителя.
2) ще възникне ли проблем, защото съм осигурен в друга фирма (семейната) като служител? нужно ли е първо да напусна семейната фирма за да направя регистрацията на СОЛ по новата или това може да се направи по всяко едно време?
Поздрави.
Получих фирмата си в петък. Доколкото ми е известно, в моя слуай е нужна "декларация за регистрация на самоосигуряващо се лице" и регистрация като "администратор на лични дни". Засега ще се спра на първата, като имам 2 въпроса:
1) може ли тази регистрация да бъде подадена от мен онлайн на сайта на НАП? казват ми че това е по принцип работа на счетоводителя.
2) ще възникне ли проблем, защото съм осигурен в друга фирма (семейната) като служител? нужно ли е първо да напусна семейната фирма за да направя регистрацията на СОЛ по новата или това може да се направи по всяко едно време?
Поздрави.