apostol
New Member
РЕКЛАМАТА ОФЛАЙН
На няколко места изтъквах, че рекламната кампания, истинската рекламна кампания, трябва да се провежда така, че да се прилагат едновременно 10- 15 метода и то ПАРАЛЕЛНО. Ще повторя: в областта на маркетинга с пълна сила важи поговорката „Една лястовичка пролет не прави”.
В интерес на истината трябва да призная, че докато популяризирах сайтовете си www.Otslabni.net и www.LudiPari.com в Интернет, аз се възползвах от някои мои стари познанства, за да ги рекламирам БЕЗПЛАТНО и офлайн.
Започнах най- напред с вестниците, защото още древните римляни са казали: Scripta manent, т. е. „Написаното остава”. Главното ударение тук поставих върху така наречената „жълта преса”, тъй като тези издания имаха тиражи от над 100 000 екземпляра!
Давах обширни интервюта, които, след като бяха поместени, предизвикаха доста голям отзвук. Казаното дотук не означава, че аз избягвах сериозните издания. Напротив, интервюираха ме и от такива сериозни вестници като „Труд” и „Марица”. Точно те накараха много интелигентни хора да обърнат внимание на дейността ми в Мрежата.
На това място ще отворя скоба. Всеки българин е чувал името на Мистер Сенко. По негово време в България са се подвизавали още няколко значителни илюзионисти, но на най- голяма популярност се е радвал именно Мистер Сенко. Защо мислите, че е било така?... Защото Сенко е разбирал най- добре ролята на печатната реклама и е поддържал много топли връзки с изтъкнати журналисти.
Особено близък е бил с Кирил Батенбергски, който е отразявал всеки негов по- крупен спектакъл. Така лека- полека Мистер Сенко се превърнал приживе в една истинска легенда. Взимайте пример от него!
В тази връзка искам да ви препоръчам следното: сприятелете се с неколцина журналисти. Те могат да ви окажат неоценима помощ! Изобщо, пресата, медиите са един много, много мощен съюзник.
Веднага ще ви обясня защо това е така. Когато някой вестник публикува материал за вас, средностатистическият читател остава с впечатлението, че един напълно независим човек се изказва ласкаво за труда ви. Това е един изключително убедителен рекламен ход. Да, именно рекламен ход, защото тези статии и интервюта са си чиста проба скрита реклама.
Да не подценяваме и другите медии. Винаги, когато ви се предостави възможност за това, говорете по радиото или пък участвайте в телевизионни предавания. Не бива и за миг да забравяте крилатата фраза на Гьобелс, който и до днес минава за един от най- големите комуникатори в човешката история: „Средствата за масова информация могат да направят от идиота гений, а от гения- идиот!” Може да звучи страшничко, но си е точно така.
Напоследък много тъпанари бяха превърнати в гении от телевизията. Тази медия е една ИДЕАЛНА ПРОДАВАЧКА и нищо повече. Какво е по принцип телевизията?... Празни приказки на празни хорица, пробутвани на празноглавци. Но! Рекламата по телевизията минава за една МНОГО ПРЕСТИЖНА РАБОТА!
Длъжен съм да призная, че и аз популяризирах сайтовете си чрез участия в различни телевизии. Не се назландисвах много, много, а давах интервюта и в най- незначителните кабеларки. Резултатът от тези мои телевизионни изяви се чувстваше осезателно. Трафикът ми рязко отскачаше, а продажбите се увеличаваха.
Затова ще повторя- не подценявайте и за миг възможностите, БЕЗПЛАТНИТЕ възможности, които ви предоставят медиите! Само с една визитка и една подкупваща усмивка вие можете да си организирате реклама, която струва десетки хиляди лева. Разбирате, че не говоря празни приказки, защото съм правил тези неща многократно. А след това съм измервал резултатите от поредната си публикация или даденото интервю. Те бяха направо великолепни.
Хубаво би било, ако успеете да си отвоювате собствена рубрика в някое списание или вестник. Още по- добре би било, ако направите собствено телевизионно предаване, в което да обсъждате стоките и услугите, които продавате от сайта си. Това вече би било ИДЕАЛНО.
Дори съответната телевизия да не ви изплаща никакъв хонорар, печалбите ви ще са осезателни и ще дойдат всъщност от сайта ви. Още по- добре би било, ако ви плащат, естествено. Така с един куршум ще убиете два заека…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
P.S. Ако успоредно с тази реклама в медиите провеждате и реклама в Мрежата, всичко ще ви не на шест, а на седем! Ето на това му викам аз "паралелна реклама". От тази СТРАТЕГИЯ по- добра НЯМА!
На няколко места изтъквах, че рекламната кампания, истинската рекламна кампания, трябва да се провежда така, че да се прилагат едновременно 10- 15 метода и то ПАРАЛЕЛНО. Ще повторя: в областта на маркетинга с пълна сила важи поговорката „Една лястовичка пролет не прави”.
В интерес на истината трябва да призная, че докато популяризирах сайтовете си www.Otslabni.net и www.LudiPari.com в Интернет, аз се възползвах от някои мои стари познанства, за да ги рекламирам БЕЗПЛАТНО и офлайн.
Започнах най- напред с вестниците, защото още древните римляни са казали: Scripta manent, т. е. „Написаното остава”. Главното ударение тук поставих върху така наречената „жълта преса”, тъй като тези издания имаха тиражи от над 100 000 екземпляра!
Давах обширни интервюта, които, след като бяха поместени, предизвикаха доста голям отзвук. Казаното дотук не означава, че аз избягвах сериозните издания. Напротив, интервюираха ме и от такива сериозни вестници като „Труд” и „Марица”. Точно те накараха много интелигентни хора да обърнат внимание на дейността ми в Мрежата.
На това място ще отворя скоба. Всеки българин е чувал името на Мистер Сенко. По негово време в България са се подвизавали още няколко значителни илюзионисти, но на най- голяма популярност се е радвал именно Мистер Сенко. Защо мислите, че е било така?... Защото Сенко е разбирал най- добре ролята на печатната реклама и е поддържал много топли връзки с изтъкнати журналисти.
Особено близък е бил с Кирил Батенбергски, който е отразявал всеки негов по- крупен спектакъл. Така лека- полека Мистер Сенко се превърнал приживе в една истинска легенда. Взимайте пример от него!
В тази връзка искам да ви препоръчам следното: сприятелете се с неколцина журналисти. Те могат да ви окажат неоценима помощ! Изобщо, пресата, медиите са един много, много мощен съюзник.
Веднага ще ви обясня защо това е така. Когато някой вестник публикува материал за вас, средностатистическият читател остава с впечатлението, че един напълно независим човек се изказва ласкаво за труда ви. Това е един изключително убедителен рекламен ход. Да, именно рекламен ход, защото тези статии и интервюта са си чиста проба скрита реклама.
Да не подценяваме и другите медии. Винаги, когато ви се предостави възможност за това, говорете по радиото или пък участвайте в телевизионни предавания. Не бива и за миг да забравяте крилатата фраза на Гьобелс, който и до днес минава за един от най- големите комуникатори в човешката история: „Средствата за масова информация могат да направят от идиота гений, а от гения- идиот!” Може да звучи страшничко, но си е точно така.
Напоследък много тъпанари бяха превърнати в гении от телевизията. Тази медия е една ИДЕАЛНА ПРОДАВАЧКА и нищо повече. Какво е по принцип телевизията?... Празни приказки на празни хорица, пробутвани на празноглавци. Но! Рекламата по телевизията минава за една МНОГО ПРЕСТИЖНА РАБОТА!
Длъжен съм да призная, че и аз популяризирах сайтовете си чрез участия в различни телевизии. Не се назландисвах много, много, а давах интервюта и в най- незначителните кабеларки. Резултатът от тези мои телевизионни изяви се чувстваше осезателно. Трафикът ми рязко отскачаше, а продажбите се увеличаваха.
Затова ще повторя- не подценявайте и за миг възможностите, БЕЗПЛАТНИТЕ възможности, които ви предоставят медиите! Само с една визитка и една подкупваща усмивка вие можете да си организирате реклама, която струва десетки хиляди лева. Разбирате, че не говоря празни приказки, защото съм правил тези неща многократно. А след това съм измервал резултатите от поредната си публикация или даденото интервю. Те бяха направо великолепни.
Хубаво би било, ако успеете да си отвоювате собствена рубрика в някое списание или вестник. Още по- добре би било, ако направите собствено телевизионно предаване, в което да обсъждате стоките и услугите, които продавате от сайта си. Това вече би било ИДЕАЛНО.
Дори съответната телевизия да не ви изплаща никакъв хонорар, печалбите ви ще са осезателни и ще дойдат всъщност от сайта ви. Още по- добре би било, ако ви плащат, естествено. Така с един куршум ще убиете два заека…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
P.S. Ако успоредно с тази реклама в медиите провеждате и реклама в Мрежата, всичко ще ви не на шест, а на седем! Ето на това му викам аз "паралелна реклама". От тази СТРАТЕГИЯ по- добра НЯМА!