Рекламни кампании - Как да достигнем максимални резултати!?

webmast367

Well-Known Member
Здравейте, колеги!
Пускам темата, тъй като имам нужда от помощ и хем смятам, че на много хора от форума ще е полезна.


Първо:
FACEBOOK реклами !?
В нета има куп статии, обучения и други глупости, но в крайна сметка смятам че по-скоро да те объркат, отколкото да ти помогнат!

Споделете мнение, как пускате Вие рекламните си кампании? Какви тънкости сте изпипали и др.
Съвети, кое трябва, кое не трябва и т.н.
На кратко - Пускал съм доста кампании за хиляди долари през годините, но смятам че не достигам потенциала и нужното от една кампания, а по-скоро рина едни пари и стрелям на посоки.

Някой път успявам да достигна до много хора с малко пари и да постигна доста приемливи резултати, друг път едва избивам разхода от рекламата... че да не кажа и да съм вътре.. Разбира се става дума за различни кампании (продукти за продаване предимно)

Моля, ако някой реши да се включи с насоки и помощ да го направи в темата, та да може и някой друг с подобни трудности да си помогне!


Второ: EMAIL кампании!?

Никога не съм пускал такива, а разполагам с база данни с хиляди имейли, и продължаваме да трупаме хиляди всеки ден!

Въпроса е, как да се възползвам от тези имейли? Как да ги използвам най-правилно!?

И трето: ПУШ Кампании!?

Имам известен брой пуш абонати към sendpulse на 4-5 различни сайта!
От известно време си пускам спамчета, но нещо ми се струва че не нацелавам правилния избор за кампании.

Да кажем когато имам 5000 абоната в даден сайт, пускам пуш и той достига до 150-200 човека (кликове тоест)
същия сайт примерно сега има 20 000 абоната и кликовете достигат между 400-500 до 1000 (в много редки случаи) в същото време пак в друг сайт с 5000 абоната пак имам по 250 клика, а в този с 20 000 имам 500 ... Тоет по тази сметка излиза че 10 000 са само бройка за окраса....


Вярно, или грешно е да пускам една и съща публикация в едно и също време на 5 различни сайта? Тъй като ако пускам различни публикации достигат до малко кликове разпръснато, а аз искам да засиля яко точно определена...

Трябва ли да оставям интервал между всеки пуш, а не едновременно да ги спамвам всички един след друг!?

И последно към пуша, има ли някой да ползва sendpulse и onesignal едновременно? Да изкаже кой се справя по-добре като достигнати и кликнати публикации?


Ще се радвам, ако може да споделите мненията и уменията си по темата, Благодаря Ви!

Поздрави!
 
Нали ти казах за пуш нотификациите, че ако има 10% си добре, ти тогава твърдеше, че ги изкарваш много проценти. Това е, според мен хората вече много им свикнаха.
За мейл маркетинга, пак е така ако ти е читава листата 10-15%.
И за двете няма проблем ако пращаш едно и също съобщение много пъти.
 
Нали ти казах за пуш нотификациите, че ако има 10% си добре, ти тогава твърдеше, че ги изкарваш много проценти. Това е, според мен хората вече много им свикнаха.
За мейл маркетинга, пак е така ако ти е читава листата 10-15%.
И за двете няма проблем ако пращаш едно и също съобщение много пъти.
Да, и аз съм съгласен. Това е доста досадно и определено не е гот да влизаш в някой сайт и да те пита. Ако толкова искаш да следиш даден сайт - прибавяш си rss-а му в браузъра и се следи по твое желание. Преди няколко месеца пробно бях се записал за един сайт, за пуш нотификации и беше доста досадно честно казано. Ти си работиш и бут - нова статия. А и не съм сигурен дали повечето сайтове (в моя случай не беше) имат буш нотификации на категории, не за целия сайт.

И да продължа с мнението си за рекламата. Е-мейл маркетингът би бил много полезен и с много добро RIO само ако листа е супер таргетиран или казано с други думи тук - листът е твой и хората са се записали доброволно да получават съобщения от теб в мейлите си. Иначе да вземеш някакъв купен с 100 000 мейла и да спамнеш си е пълна загуба на време и ресурси. За това се нарича opt-in list при мейл маркетинга:

An opt-in email list is a list of email contacts that you've acquired because they've voluntarily given you their contact information

От написаното от теб ми хареса само частта с Facebook. Да, един канал, който може да използваш по много начини и определено би довел положителни резултати. Може да се направят няколко камапнйни направления - от пускане на реклама на клик, до развиване на страница, носеща ти таргетиран трафик. Въпрос вече до какво може да се разгърнеш на база бюджета ти. Имам приятел, който го посъветвах за спонсорирани постове при дадена кампания / промоция + активно развиване на страницата си към бизнеса. Страницата му респективно набра над 26000 фена, а кампанийките му вървят успоредно. Разбира се, от време на време в спонсорираните постове го карам да споменава от време на време страницата си с "@...", като се сети слага и хаш тагове, за да може да захапиш трафик ако някой реши да използва търсене с кл. дума.
 
Относн PUSH-а. Не пускай спамчета или реклами. Ползвай нотификациите по предназначение, а именно да информираш потребителя за нещо което му е интересно.
Ако му изпращаш всяка една статия от сайта в крайна сметка ще ти тегли майната. Най-добрият вариант е... трябва да го откриреш :). Може да е по статия на ден, това просто ще подсеща хората за сайта ти. Може да пробваш с 2-3 статии на ден (различни) според часовата зона на потребителя, защото ако му пратиш нотификацията докато спи... нали :D
 
Относн PUSH-а. Не пускай спамчета или реклами. Ползвай нотификациите по предназначение, а именно да информираш потребителя за нещо което му е интересно.
Ако му изпращаш всяка една статия от сайта в крайна сметка ще ти тегли майната. Най-добрият вариант е... трябва да го откриреш :). Може да е по статия на ден, това просто ще подсеща хората за сайта ти. Може да пробваш с 2-3 статии на ден (различни) според часовата зона на потребителя, защото ако му пратиш нотификацията докато спи... нали :D
Да, така е. Супер досадно е. Казвам го и като уебмастър и като потребител. Може би, ако има персонални новтификации - регваш се, влизаш в профила си и даваш кое искаш да следиш (а то няма да ти мята през 30 мин. нещо ново, а на по-голям период от време) и това би било полезно. Представете си нотификации на всички новини от днес.бг, ето това означава, че цял ден ще има да ти подскача браузъра, без да спира. ;) Според мен таргетираните материали в активната част на деня са добра идея и не правят тези нотификации така досадни. ;)
 
Нали ти казах за пуш нотификациите, че ако има 10% си добре, ти тогава твърдеше, че ги изкарваш много проценти. Това е, според мен хората вече много им свикнаха.
За мейл маркетинга, пак е така ако ти е читава листата 10-15%.
И за двете няма проблем ако пращаш едно и също съобщение много пъти.

Абе то така, но смятам че достигнати 30% и от тях кликнати 3-4% е малко! Дефакто има и по-добри линкове тук там, идеята е как всеки да е макс! То пушовете още са нова мода няма много хора на ти с тях, но ще видим с времето. Иначе е по-доволно от фб спама. С 2-3 поста си правя 2-3к кликове, за нещо вайръл е окей!
 
Да, и аз съм съгласен. Това е доста досадно и определено не е гот да влизаш в някой сайт и да те пита. Ако толкова искаш да следиш даден сайт - прибавяш си rss-а му в браузъра и се следи по твое желание. Преди няколко месеца пробно бях се записал за един сайт, за пуш нотификации и беше доста досадно честно казано. Ти си работиш и бут - нова статия. А и не съм сигурен дали повечето сайтове (в моя случай не беше) имат буш нотификации на категории, не за целия сайт.

И да продължа с мнението си за рекламата. Е-мейл маркетингът би бил много полезен и с много добро RIO само ако листа е супер таргетиран или казано с други думи тук - листът е твой и хората са се записали доброволно да получават съобщения от теб в мейлите си. Иначе да вземеш някакъв купен с 100 000 мейла и да спамнеш си е пълна загуба на време и ресурси. За това се нарича opt-in list при мейл маркетинга:



От написаното от теб ми хареса само частта с Facebook. Да, един канал, който може да използваш по много начини и определено би довел положителни резултати. Може да се направят няколко камапнйни направления - от пускане на реклама на клик, до развиване на страница, носеща ти таргетиран трафик. Въпрос вече до какво може да се разгърнеш на база бюджета ти. Имам приятел, който го посъветвах за спонсорирани постове при дадена кампания / промоция + активно развиване на страницата си към бизнеса. Страницата му респективно набра над 26000 фена, а кампанийките му вървят успоредно. Разбира се, от време на време в спонсорираните постове го карам да споменава от време на време страницата си с "@...", като се сети слага и хаш тагове, за да може да захапиш трафик ако някой реши да използва търсене с кл. дума.

Съгласен съм, че е досаден пуша, но за мен е източник на трафик... и малко няма накъде, а и който не му се иска спамче за 1 секунда се отписва, както и над 40% са се отписали от абонатите.
За мейлите, имам възможност да ги събирам и си казах защо да не ги. Ясно, че няма да е много ефикасно, но ще видя да им направя таргет по пол, град и прочие. Смятам че ако рекламния пост е обхващаш всеки един човек, тоест може да бъде полезен - то ще бъде и интересен. Иначе и там отписването е ясно, само дето аз още не съм наясно как да ги оползотворя тия абонати но ще видим в последствие.
 
Относн PUSH-а. Не пускай спамчета или реклами. Ползвай нотификациите по предназначение, а именно да информираш потребителя за нещо което му е интересно.
Ако му изпращаш всяка една статия от сайта в крайна сметка ще ти тегли майната. Най-добрият вариант е... трябва да го откриреш :). Може да е по статия на ден, това просто ще подсеща хората за сайта ти. Може да пробваш с 2-3 статии на ден (различни) според часовата зона на потребителя, защото ако му пратиш нотификацията докато спи... нали :D

Ами да ти кажа 90% от постовете са точно предазначени по сайт и тематика, тоест не им спамя квото падне. Иначе с 1 пост дневно файдата... За часовите зони и т.н още не съм наясно дали изобщо мога да правя такива настройки при споделяне. В случая има опция за час (както навсякъде) моментално споделяне, или разсрочено такова в рамките на от 1 до 5 часа и това е.

А дали лови кой кога е на линия трудно, но никога не съм достигал до повече от 50% от хората.
50% и от тях 10% кликове ако има за мен е доволно, но за сега е 2-3 пъти под това, което гоня като крайна цел ( а съм го виждал при други колеги че е възможно) някъде бъркам аз!
 
За пуш-а е напълно нормално да е такова достигането, както те посъветваха - пускай по 2-3 на ден в голям период от време.
 
За пуш-а е напълно нормално да е такова достигането, както те посъветваха - пускай по 2-3 на ден в голям период от време.
Пускал съм и по 1, и по 20, оставял съм и интервал от 5 дни да не пускам.. не виждам разлика при пуша :)
 
Дали ще пускаш 1 или 20 спама е все тая! Просто не публикувай спам и ще видиш че има доста по-голям ефект.
 
То е ясно, че няма да има разлика, но поне така няма да губиш абонати.

Ами те за това съм ги събирал, да ги спамя и да ги губя. Иначе и да не ги спамкаш пак ги губиш. Това са бисквитки, които не се пазят вечно :)
 
Ами те за това съм ги събирал, да ги спамя и да ги губя. Иначе и да не ги спамкаш пак ги губиш. Това са бисквитки, които не се пазят вечно :)
Пуша няма нищо общо с бисквитките, докато не се отпише ти е в листата.
 
Пуша няма нищо общо с бисквитките, докато не се отпише ти е в листата.

Като си изчистя бисквитките тогава защо ми вади пак известия да се логвам? Тествал съм на моите сайтове и ме отписва. Ако няма общо с бисквитки как тогава се абонираш? :D
 
П.с Некой има ли който да сподели информация, как да се пускат правилно реклами в фб, как да пускам емайли, къде, колко струва, какви са процедурите и т.н. Благодаря :)
 
Незнам колега, при мен на моите пушове 2 пъти си изтрих бисквитките (за да видя на ново как го вади след настройки) и се логнах наново. Както и да е, не смятам за толкова важно конкретно тези подробности. Идеята е как да са максимално полезни.
 
Да не се окажа само че не си изтрил бисквитките, а целият offline content за даден домейн :)

Вече няколко пъти се написа как да са ти полезни.
 
Нещо за емайл кампаниите ще сподели ли някой? Къде и как се пускат, както и фб рекламата, повече инфо което може да е полезно :)
 

Горе