apostol
New Member
ЦЕЛУВКАТА НА СМЪРТТА
Светът е пълен с наивници, които смятат, че щом създадат един път своя комерсиален сайт, хората ще се избият да купуват техните стоки. А те ще се излежават по цял ден и ще трупат парички ей така- лесно и неусетно…
Точно това схващане е една истинска „целувка на смъртта”! Поради такова едно отношение към Интернет бизнеса 98 % от всички комерсиални сайтове изобщо не функционират и не носят никакви печалби на своите собственици.
КАКВО ДА СЕ ПРАВИ?...
„Бащата” на герила маркетинга Джей Левинсън го е казал много добре: „Създаването на един сайт не означава нищо. То е като да махаш на непознати хора в непрогледна тъмнина.” Точно така е! Без определени, целенасочени усилия един сайт не може да се наложи и да продава!
Най- големите експерти в областта на Интернет маркетинга са на мнение, че всеки Интернет бизнесмен е длъжен непрекъснато да насочва посетители към своя сайт, а за целта той неотклонно трябва да прилага
3 (ТРИ) ОСНОВНИ ПОХВАТА:
1. Реклама. Всеки един от нас може всеки Божи ден да пуска от 200 до 300 малки обяви в Мрежата и то напълно БЕЗПЛАТНО! Нужно е само да си седне на трите букви и чрез copy и paste да публикува тези рекламни съобщения в сайтовете за малки обяви. Строго погледнато това е една доста голяма икономия на средства, защото малките обяви в пресата струват вече повече от 1 лев за ред!
2. Безплатни подаръци. Електронните книги, брошури и бюлетини, наситени със стойностно съдържание, са направо идеални като безплатни подаръци. Те изкушават и съблазняват потенциалните клиенти, а на всичко отгоре не ви струват и пукната пара…
3. И- мейл маркетинг. Ето още една великолепна възможност за популяризиране на комерсиалния сайт. За отбелязване е и в този случай, че и- мейл маркетингът е също така НАПЪЛНО БЕЗПЛАТЕН! Необходими са само малко усилия от ваша страна…
Ето тези наглед дребни неща ще ви помогнат неимоверно много. Прилагайте ги често; прилагайте ги ежедневно и резултатите няма да закъснеят…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Светът е пълен с наивници, които смятат, че щом създадат един път своя комерсиален сайт, хората ще се избият да купуват техните стоки. А те ще се излежават по цял ден и ще трупат парички ей така- лесно и неусетно…
Точно това схващане е една истинска „целувка на смъртта”! Поради такова едно отношение към Интернет бизнеса 98 % от всички комерсиални сайтове изобщо не функционират и не носят никакви печалби на своите собственици.
КАКВО ДА СЕ ПРАВИ?...
„Бащата” на герила маркетинга Джей Левинсън го е казал много добре: „Създаването на един сайт не означава нищо. То е като да махаш на непознати хора в непрогледна тъмнина.” Точно така е! Без определени, целенасочени усилия един сайт не може да се наложи и да продава!
Най- големите експерти в областта на Интернет маркетинга са на мнение, че всеки Интернет бизнесмен е длъжен непрекъснато да насочва посетители към своя сайт, а за целта той неотклонно трябва да прилага
3 (ТРИ) ОСНОВНИ ПОХВАТА:
1. Реклама. Всеки един от нас може всеки Божи ден да пуска от 200 до 300 малки обяви в Мрежата и то напълно БЕЗПЛАТНО! Нужно е само да си седне на трите букви и чрез copy и paste да публикува тези рекламни съобщения в сайтовете за малки обяви. Строго погледнато това е една доста голяма икономия на средства, защото малките обяви в пресата струват вече повече от 1 лев за ред!
2. Безплатни подаръци. Електронните книги, брошури и бюлетини, наситени със стойностно съдържание, са направо идеални като безплатни подаръци. Те изкушават и съблазняват потенциалните клиенти, а на всичко отгоре не ви струват и пукната пара…
3. И- мейл маркетинг. Ето още една великолепна възможност за популяризиране на комерсиалния сайт. За отбелязване е и в този случай, че и- мейл маркетингът е също така НАПЪЛНО БЕЗПЛАТЕН! Необходими са само малко усилия от ваша страна…
Ето тези наглед дребни неща ще ви помогнат неимоверно много. Прилагайте ги често; прилагайте ги ежедневно и резултатите няма да закъснеят…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ