Това в първия цитат е горе-долу така, с тази разлика, че вместо шест, броят на месечните такси е променен на три. Там никъде не пише , че трябва да се пуска едномесечно предизвестие (т.е. плащане на още една промо такса и неустойка за още една ползвана за месеца отстъпка).
Редовната такса (трябва да проверя) беше около 70-90лв/месец за услугата. Т.е. ако вземем, че е 90лв х 3 + за ползваните през двата месеца от договора отстъпки - още 2х50лв = 370лв +- нещо си. Ако се дължат вместо ползвани, неизползвани отстъпки, то сметката би била 3х90 + 4х50лв или 470лв. И човек като тръгне с тази нагласа, а насреща му кажат - "то може и 1000лв да е, никой не може да каже колко е или пък как се смята", как да реагира?
Става на въпрос за цифрова ТВ и нет, така че отстъпки за устройства няма, освен ако не решат да начислят амортизация, въпреки, че за двата месеца - рутера им не бе ваден от кутията, а цифрова и всичко им го върнах в mint състояние - в найлончетата, като ново.
Основното, което ме провокира е, че се правят на ударени и не казват каква е неустойката, също така не позволяват да си прехвърлиш договора на друго лице, и също така - заради предизвестието, което не е упоменато в договора при този случай - когато прекъсването е по вина/желание на абоната. Със същото постоянство и наглост ми отговаряха и служителите на А1 преди две години, а след като пристигна становището на КЗП и омбудсмана ми казаха, че са решили да ми направят жест и махнат таксата за предизвестието. Великодушни до безобразие.