Blinky
Owner
На 27 октомври тази година, от 10 до 15 часа, в Интер Експо Център, София ще се проведе първият уъркшоп на световната компания Semrush - лидер в софтуера за оптимизация за търсачки и анализ на конкуренцията онлайн. Събитието се организира с любезното съдействие на Serpact в България.
Програмата на събитието ще започне с представяне на софтуера от Fernando Angulo - Head of International Partnerships at SEMrush и една изключително интересна тема: The meaning of Digital Strategy and practical insights on how to build one. В нея Фернандо ще покаже как се създава практически една успешна стратегия по дигитален маркетинг с помощта на софтуерните инструменти на Semrush.
SEO експертите от Serpact също ще представят свои теми, но този път свързани в последователност.
Никола Минков ще представи Technical SEO with SEMRush Audit Tool in 2018, където той ще разясни в детайли как да подобрим сайта си на техническо ниво, така че търсачките да го обходят и иденксират по-добре, както и да се подобри значително потребителското преживяване по страниците на сайта.
Дидо Григоров от своя страна ще представи темата: Content Marketing and Semantic Content Optimization with Semrush in 2018. Той ще даде детайлни насоки за как се създава качествена стратегия за съдържание за потребители и за търсачки, как да използваме инструментите на Semrush - SEO Content Template, SEO Writing Assistant, Gap Analysis, Keyword Magic Tool, Keyword Difficulty Tool, за семантична оптимизация на съдържание и подобряване на релевантността му по таргетирани заявки, както и значително подобряване на шанса за въвеждане в т.нар Featured Snippet на Google.
Гост лектор на събитието ще бъде Любомир Попов, собственик на SEM.bg. По време на презентацията си Любо ще покаже на посетителите как да си създадат PPC ( Pay Per Click) кампания стъпка по стъпка, така че тя да бъде ефективна, като приложи най-добрите практики чрез информацията от инструментите на Semrush за всяка стъпка до създаване на цялата стратегия.
Събитието ще завърши с панела Website Clinic, където ще се анализират уебсайтове със софтуера в реално време от Никола Минков и Дидо Григоров. Експертите ще дадат критични съвети за подобряване на обхождането на резултатите по техническите фактори за качествено оптимизиран сайт, най-добрите практики при създаването на стратегия и архитектура на съдържанието и създаване на самото съдържание и разбира се за подобряване на линк профила.
Очакваме ви!